Christmas edition

316 5 1
                                    

Írói szemszög
A minden évben megrendezésre kerülő karácsonyi bál,hol minden diák jól érzi magát, és egy kis( avagy sok) alkoholt csempész a puncsba, ezzel elkábítva a kissé félénkebb diákokat. Csak egy lány van, ki eljött,de mégsem tudja magát jól érezni. Eljött, hogy fenntartsa szüleiben azt a tévhitet, hogy sok baráttal rendelkezik, és ezért is tartozik a menők csapatához. Pedig ez nem így van, gyönyörű lány az biztos, de mégsem barátkoznak vele. Talán nem is bánja, nincs aki átverje, nincs senki akinek meg kéne felelnie. Annak ellenére, hogy szemtanúja volt a puncs felhigításának, észrevehetetlenül merít, majd egyhuzamban lehúzza a kábító folyadékot. Marja a torkát,de nem köhög. Elvégre is elsőre mindenki ezt érzi. Már betöltötte a 15-töt, így ő a legfiatalabb korcsoporthoz tartozik. Mostmár egy kevés alkohollal a szervezetében ül egyedül egy nyugisnak számító helyen, azaz a tornaterem sarkában,ahol csak a vécéhez vezető ajtó, számít forgalmasnak. Mintha várna valamire. Talán arra hogy valaki felrángassa onnan és vigye el bulizni, vagy csak hogy végre érezze a hatását az alkoholnak, és felszabadultan tudjon mozogni a tömeggel. Bármi is az elmosolyodott a gondolatra. Ő Ambrózia. Még ő maga sem gondolta, hogy ennek az ártalmatlannak kinéző bulinak köszönheti élete egyik rosszabb emlékét, melyet csak ő tud,mert csak ő emlékszik rá. Sok mindent másképp csinálhatott volna, de csak volna. Megtörtént és ez ellen már nem lehet tenni. De vissza is történethez, ott ült, elgondolkodva minden apró lényegtelen dolgon,melyek oly érdekesnek bizonyultak,mert nem vette észre a felé közeledő 5 főből álló részeg csoportot. Mikor oda értek elé,rájuk sem hederített.
Ez természetes bántotta, az ép elméjükkel éppen nem rendelkező fiatalokat. Összenéztek,mintha szavak nélkül kommunikáltak volna. Az egyik kiszemelte a legközelebb eső tanárt és valamilyen hazugsággal elküldte őt a terem másik felébe. A másik kinyitotta a vécék felé vezető ajtót. A maradék fiú pedig körülvette a mit sem sejtő lányt. Majd hirtelen a vezér féleségnek tekinthető diák felkapta a törékeny testet és a száját befogva cipelte a társai társaságában a félelemtől megdermedt lányt. Elhurcolták a most teljesen elhagyatott torna öltözőkhöz,majd leejtette a történet főszereplőjét. Ő rögtön észhez tért és körültekintett kiút reményében. Nem volt. Ebbe beletörődve nézett a fölé magasodó fiúkra.
- Ha hagyod hogy azt tegyünk veled amit csak akarunk, nem fog fájni, annyira!- csuklik el néhol, a részeg talán 17 éves fiú hangja. A lány hirtelen megvilágosodik, hiszen előtte a gimi nagymenője Brandon áll. Ő az a tipikus kigyúrt gyerek, akinek egy lány se mondaná, hogy nem. Félelem járta át egész testét, tudta hogy nem menekülhet. Hagyta magát,hagyta hogy az 5 fiú kielégítse saját undorító vágyait. Ennek sajnos nyoma marad emlékeztetőül. Az egyik srác családja a tetováló iparban tevékenykedik így a srác sikeresen beszerzett egy tetováló gépet. A lány hagyta hogy a haját visszanyírva tetováljon a feljére egy virágot mely kifejezetten szépen sikerült.

 A lány hagyta hogy a haját visszanyírva tetováljon a feljére egy virágot mely kifejezetten szépen sikerült

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Én így képzeltem el)
A lány sírt,de nem ellenkezett. Magában elhatározta, hogy edzeni fog, és soha többet nem engedi meg senkinek hogy megtörje,hogy sírni lássa. Mire a fiúk végeztek, éppen vége lett a bálnak. Mivel a tetoválás a rögtön a bal füle mellett helyezkedett el így a megmaradt hajával tökéletes el tudta fedni. Boldogan ment haza édesapjával, nem mutatta jelét a keserűségnek amit érzett.Másnap látta a fiúkat a folyosón,de ők még jelét sem mutatták, hogy emlékeznének az estére.
A lány magányosan ült a padban,de fejben teljesen összeomlott. Eljött a karácsony, és a lány reménykedni tudott, hogy a szülei ne valami kütyüt vegyenek neki. Nagy meglepetésére a dobozban egy fekete gombolyag volt,aki a Lucifer nevet kapta.A későbbiekben a cica nagy segítséget nyújtott, neki elmondta a történteket, így könnyebben meg tudott vele bírkózni. Nemsokára lett egy új barátnője,akit Olíviának hívtak. Minden rendben ment, míg a lányt el nem rabolták,de innen ismered a történetet.

Sziasztok kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok mindenkinek, gondoltam hozok egy ilyen kis vissza tekintést,hogy milyen is volt a főszerepben játszó Ambrózia élete.

Szabad maradok! Where stories live. Discover now