Chapter _10

783 39 2
                                    

"ရိ​ေပၚ .."

"ဟာ မင္​းလာတာအ​ေတာ္​ပဲ က်င္​းလင္​ငါ့ကုိကုိက်န္​းဖုန္​းနံပါတ္​​ေပးပါလား.."

"ဘာလုပ္​မုိ႔လဲ.."

"ငါက်န္​႔​ေကာကုိဖုန္​း​ေခၚတာမရလုိ႔ .."

"​ေျသာ္​ ကုိက်န္​းကငါ့​ေျပာတယ္​ သူတုိ႔ဒီရက္​အတြင္​းအလုပ္​အရမ္​း႐ႈပ္​​ေနတာတဲ့ မဆက္​ပါနဲ႔ကြာ ​ေတာ္​ၾကာငါတုိ႔​ေၾကာင္​့အ​ေႏွာက္​ယွတ္​ျဖစ္​သြားလိမ္​့မယ္​ ဟုတ္​တယ္​မလားယီြပင္​း.."

က်င္​းလင္​ယီြပင္​းကုိ မ်က္​လုံးမွိတ္​ျပလုိက္​​ေတာ့ အလုိက္​သိတဲ့ယြီပင္​းက ရိ​ေပၚနားကပ္​ကာ..

"က်င္​းလင္​​ေျပာတာမွန္​တယ္​ ရိ​ေပၚစိတ္​ခ်မင္​း​ေမြး​ေန႔အမွီျပန္​လာမွာပါကြာ.."

ဟုိက္​ သြားပီယီြပင္​းစုတ္​အကူညီ​ေတာင္​းမွ ပရမ္​းပတာ ​ေတြထြက္​ကုန္​ပီ..။

"အမွီျပန္​လာမွာဆုိ​ေတာ့ က်န္​႔​ေကာဒီမွာမရိွဘူးဆုိတဲ့သ​ေဘာ​ေပါ့ က်င္​းလင္​မင္​းငါ့ကုိမွန္​မွန္​​ေျပာ က်န္​႔​ေကာဘယ္​သြားတာလဲ.."

"အယ္​ အဟဲ တစ္​ကယ္​​ေတာ့ကုိက်န္​႔တုိ႔ဒီမနက္​ပဲ က​ေနဒါအလုပ္​ကိစၥနဲ႔ခရီးထြက္​သြားတယ္​.."

"ဘာ မင္​းမနက္​တည္​းကဘာလုိ႔မ​ေျပာတာလဲ ဒါ​ေၾကာင္​့မနက္​ကငါတခ်ိန္​လုံးဖုန္​းဆက္​​ေပမဲ့မဝင္​တာကုိ က်န္​႔​ေကာငါ့ကုိဘာလုိ႔​ေျပာမသြားတာလဲ က်န္​႔​ေကာမ​ေကာင္​းဘူး.. "

"မင္​းစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​မွာဆုိးလုိ႔တဲ့ ငါ့ကုိကုိက်န္​းကမွာသြားတာ အာ့​ေၾကာင္​့ငါမ​ေျပာျပတာ.."

"ဘယ္​သူ​ေတြပါ​ေသးလဲ ဘယ္​ႏွစ္​ရက္​ၾကာမွာလဲ  မနက္​ျဖန္​ငါ့​ေမြး​ေန႔​ေလကြာ.."

"အာ့​ေတာ့ငါလဲမသိဘူး ငါသိတာ​ေတာ့ကုိက်န္​႔တုိ႔ပဲသြားတာပါ.."

"က်န္​႔​ေကာ​ေနာ္​ က်န္​႔​ေကာ.."

ရိ​ေပၚ စိတ္​ထဲဝမ္​းနည္​းသြားရပီ ဒါ​ေၾကာင္​့မ​ေန႔ညကဖုန္​း​ေျပာတာ ထူး​ဆန္​း​ေနပါတယ္​လုိ႔ထင္​​ေနတာ က်င္​းလင္​က သူ႔အနားလုိက္​လာကာ ပုခုံး​ေလးပုတ္​ပီး..။

အဆုိး​ေလးမုိ႔ပုိခ်စ္​သည္💜 (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora