junkook gülümserken anahtar sesi geldi ve junkook hızlıca üzerimden ittirip ayağa kalktım.saçımı ve olduğundan daha yukarı çıkmış kot şortumu düzelttim.
kapıya baktığımda tae in geldiğini gördüm.
"selam gençlik"
tae ye gülümseyerek karşılık verdim.
tae içeri geçti ve koltuğun üzerine yayıldı. junkook bana sırıtarak bakarken,ben arkamı dönüp gidecektim ki tae,"rose?siz öpüştünüz mü?rujun taşmış🤭"
koşarak kolidordaki aynaya baktım.
rujum taşmamış? tae in yanına gittim ve"yoo taşmamış."
dediğim şey ile tae in gözleri kocaman olmuş ve eliyle ağzını kapatmıştı.
"ohaaa! yani siz gerçekten öpüştünüz mü?😮"
dudağımı ısırdım ve içimden dedim ki, şimdi sıçtın rose...
tae in eline malzeme mi vermiştim ben yani? çok aptaldım😬
junkook gülmesini zor tutarken ben koşarak odama çıktım. ben gittikten sonra kesin gülmüşlerdi.
***
a
kşam yemeğini yemiştik ve tae in bakışları bir an olsun üzerimden eksilmemişti. en sonunda sıkıldım ve telefonumu elime alıp instagrama girdim.
junkookun profili dikkatimi çektiğinde frofiline tıkladım.
ne yani, profilini benim fotoğrafım mı yapmıştı?!
hemde ifşalarımdan birini yapmış. junkooka kötü kötü baktım ve ben de profilimi onun ifşalarımdan biri yaptım...
işte şimdi çok güzel olmuştu...
sizce kitap nasıl gidiyor?
bölüm hakkında düşüncelerinizi belirtin☺️
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM!❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
is that love? ROSEKOOK
Romanceseni herşeyden, herkesten daha çok seviyorum. (TAMAMLANDI)