~2~

1.5K 74 5
                                    

hiç okunma almıyor sanırım beğenilmiycek bu kitap. ama ben yinede bir umutla yazıyorum...
neyse okuyanlar olursa yorum ve oy verin pls.

tae ye eşyalarını yerleştirmesine yardım ettikten sonra junkookun kalacağı odaya gidip kapıyı çaldım. junkook "gelebilirsin!" diye seslendi ve içeri girdim. junkook hala eşyalarını yerleştiriyordu.yanına doğru ilerledi ve dizlerimin üzerine oturdum. "yardım edebilir miyim?" diye sorduğumda gülümseyerek başını aşağı yukarı salladı. gülümsedim ve eşyalarını yerleştirmesine yardım ettim. işimiz bittiğinde üçümüzde salona geçtik ve yorgun bedenlerimizi koltuğun üzerine bıraktık. biraz dinlendim ve mutfağa doğru ilerledim.uzun bir yolculuk yapmışlardı, acıkmış olmalılardı.

***

junkooka beraber kirli bulaşıkları bulaşık makinesine yerleştirdik. ona ben yaparım sen içeri geç dedim ama beni dinlemeyip yardım etti. işimiz bittiğinde ikimizde salona geçtik ve oturduk.

"ya rosie ben çok sıkıldım. hadi Bi şeyler yapalım."

diyen tae ye döndüm ve düşünmeye başladım. aklıma bir fikir gelince,

"film izleyelim mi?"

diye sordum. ikisindende olumlu cevap aldığımda,

"o zaman ben mısır patlatıyım ve meyve getireyim.sizde izleyeceğimiz filmi seçin."

dedim.ve mutfağa doğru ilerledim.mısırı patlattım ve meyveleri tabağa koyup salona gittim ve elimdeki tabakları küçük masaya bıraktım. küçükken yaptığım şey aklıma geldi ve gülümsedim. şimdi yapsam sorun olmazdı sanırım... bir kaç adım geriye doğru attım ve junkook ile tae in bakışları bana döndüğünde tae anlamış olmalı ki sırıttı. junkook ise sorar bakışlar atıyordu.
içimden 3'e kadar saydım ve koşarak tae nin oturduğu koltuğa atlayıp ikisine de sarıldım. tae kahkaha atarken junkook kaşlarını çatmış ve gülümsüyordu.

filmin yarısına geldiğimizde gözlerim bir anlık tae ye kaydı.uyumuş muydu? hemde bu saatte? daha sonra junkooka baktım. o ise filme odaklanmıştı, ilgisini çekmiş olmalıydı.
kafamı televizyona çevirdiğimde içimden bir küfür savurup elimle gözlerimi kapattım. junkookun neden bu kadar odaklanmış olduğunu şimdi anlıyordum.tae nin seçeceği film bu kadar olurdu zaten, ya bu evde iki erkek bir kız yaşıyoruz,gidipte +18 filmimi seçilir yaa?

~junkook~

televizyonda olan bakışlarım roseye kaydığında elleriyle gözlerini kapatmış ve içinden bileyler söylüyordu. yani dudakları kıpırdıyordu. gözlerini kapatması komiğime gitti ve gülmemek için kendimi tuttum. rosenin kulağına yaklaştığımda kulağıyla yüzüm arasında çok az bir mesafe bırakmıştım. rosenin kulağına,

"gözlerini açabilirsin rose, o sahne geçti."

dediğimde rose irkilerek ellerini yüzünden çekip Bi anda bana doğru döndü. kalbim küt küt atarken rosenin dudaklarına bakıp yutkundum. daha sonra rose bunu görmüş olmalı ki tedirgin e benden uzaklaştı. ve önüne döndü.gülümsedim ve bende önüme döndüm.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

umarım okunma sayısı artar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


umarım okunma sayısı artar. en çok istediğim şeylerden biri bu okunması ve beğenilmesi...😔
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM❤️

is that love? ROSEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin