''
''
Bebek Mi?
Harry, gece eve geldiğinde Draco hâlâ uyanıktı. Derin bir nefes aldı zümrüt gözlü, ardından koltuktaki eşine ilerledi.
"Draco, sana bir şey anlatmam gerekiyor." Dedi ardından boğazını temizleyerek kendisi de yorganın altına girdi. "Şuan da benimle küs müsün?" Dedi emin olmak için.
Draco düşünür gibi yaparak ki cidden ne yaparsa yapsın o görüntüyü unutamıyordu... biraz manasında kafasını salladı.
"Ah, pekâla. Ben bir şey yaptım sana sormadan. Zaten istersin sende diye. Veya bilmiyorum işte sonucu güzel..."
Draco iyice meraklanıp, Harry'e yaklaştı. "Draco ben senin dna örneğini aldım. Bu biraz garip aslında biliyorum. Nasıl anlatabilirim... çünkü cidden bir açıdan aldatmışım gibi geliyor. Ah, tamam. Bir çırpıda söyleyeceğim."
Draco kafasını hızlı hızlı sallayıp "Dinliyorum." Dedi.
"Draco ben senin dna'nı alarak bir kadın rahmine nakil ettim yani aslında ben yapmadım, of her neyse işte deney gibi bir şey bu. Bende sperm vermeliydim, cidden bu iğrenç. Kabul ediyorum ama olumlu olasık vardı ve bende yaptım. Yani bir kadını- aaaa, cidden anlatamıyorum. Kadını becerdim belli aralıklarla işte. Bunun için eve gelmiyordum yani baya oldu gerçi ama olsun bil bunu yani." Dedi yutkunarak.
Devam etti. "Seni hastaneye götürmem gerekiyor. Çünkü yani bebeğin adını hatırlamıyorum ama işte orasının bağlanma zamanı gelmiş ve karnını yararak o şeyi kadının karnından sana akratacağız. Riskli bir ameliyat değil korkma, bu işin zor olsa da risksiz kısmı. Bu olduktan sonra kendine çok çoook iyi bakmalısın. O senin bebeğin olacak. Yani bizim, anlatabildim mi? Model şirketi yönetiyor olabilirim ama biliyorsun laboratuvar kolu da var ve ne zamandır bunun için uğraşıyordum."
Derin bir nefes alarak "Yani kısacası bebeğimiz olacak."
Draco gülerek "Bebeğimiz mi?" Dedikten sonrası yoktu. Harry'nin kollarına yığılırken "Hamile olmadan bayıldı, bunu da not alalım." Diyerek dalga ile güldükten sonra koltuğa uzanıp, sarışını üzenine yatırarak yorganı örttü.
Gece ikiside koltuktan düşsede sorun yoktu. Draco, Harry'nin altındaydı. Fakat mühim değil, Draco uke olabilir fakat bedensel olarak o kadar da güçsüz değildi.
Harry ise Draco'nun yanında derin uykulara dalmakla meşguldü.
- kiraz kız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fucking boss | drarry
Short Storyiş adamı harry james potter, yalnızca eşine zaman ayıramıyordu.