20

4.1K 202 147
                                    

''

''Başarı, Ve Masa AltıDİKKAAT CİNSELLİK VARDIR, az da olsa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''
Başarı, Ve Masa Altı
DİKKAAT CİNSELLİK VARDIR, az da olsa

Draco, sedyenin üzerinde Harry'de onun başında bekliyorlardı. Bir süre sonra Draco'yu uyuşturacak iğne yapılmış, çift platin saçlı uyuyana kadar konuşmuşlardı.

Draco, aldatılmadığını artık biliyordu. Hatta o kadınla da konuşmuş, sohbet etmişti iğne yapılmadan önce. Kadın durmadan özür dileyip durmuş, Draco ise affettim diyerek kadını susturmaya çalışmıştı.

Biraz sonra uykuya dalınca, iş başlamıştı.

******* (doktor değilim amk, zaten kendim buldum yöntemi; bunu da yazmayı veriyim???)

Eve geldikten üç buçuk koca haftadan sonra Harry'nin eşi iyice azmış, hormonları tavan yapmıştı veya belki de sadece kendisi istiyordu. Bilemeyiz öyle değil mi?

Fakat bebeğe zarar geleceği için Harry red ediyordu. Platin saçlı cidden o kadar zorluyordu ki... Harry bazen saldırmamak için zor duruyordu.

Zümrüt gözlü şirkete bayadır gitmediğinden görüntülü sohbetle işini hallediyordu. Bir süre sonra aniden dizini masaya vurmuş, resmen monitör yerinden sekmişti. Neyse ki zarar gelmemişti.

Çalışanı "Bay Harry, iyi misiniz?!" Derken, esmer olan penisinin üzerindeki eli itmeye çalışıyor; bir yandan da ağzını kapatıyordu mühim(!) bir kaza olmasın diye.

Kafasını bir şey yok dercesine sallayarak, Draco'nun bileğine zarar vermek istemezcesine zarifçe tutmuştu.

Kısacası; nazikçe 'yapma' diyordu.

Fakat yaramaz olan beyaz tenli, yavaşça okşamaya devam ediyordu. Kendisine soru sorulduğunda Draco elini indirmişti.

Harry, yavaş bir nefes alıp konuşmaya başlayınca Draco fermuarı indirmiş, Harry'nin yutkunmasına sebep olmuştu. Fakat Harry kağıt ile kalemleri ekrana göstermekle meşgul olduğundan, elini indiremiyordu.

Draco, baksırı da bir şekilde paltolonla beraber indirmiş tabi bunda Harry'nin biraz ayağa kalkaması gerektiğinden de nasibini almıştı.

Platin saçlı aniden penisi ağzına alınca Harry resmen çığlığı koparmıştı. "Ah, şey ayağımı ça-çarptım da. Şey, siz devam edin lütfen." Diyerek toparlamıştı.

Draco ise parmağını penisin ucunda gezdiriyor, eğleniyordu. Sandalye de iyice kaymış olan Harry... cidden bunu yapmamalıydı. Draco, pembe deliği görünce beklemeden orta parmağını itmişti ki Harry sandalyeden düşmüştü. Neyse ki kamera alt tarafı almıyordu.

Draco dudak büzerek yapamadığından üzülüp kameranın açık olduğunu unutmuş şekilde ayağa kalkınca monitörden kahkaha sesleri gelmişti.

"Harry demek ki ayağını buraya çarpmış." Dediğinde bir çalışan tekrar kahkahalar yükselmişti.

Draco utançla kapıya koşar adım gitmiş, odayı terk etmişti. Harry ise yattığı yerden "Çıkın LAN!" Diye bağırarak noktayı koymuştu.


- kiraz kız

fucking boss | drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin