24

3.1K 176 124
                                    

''

''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''

Sabah Sevişmesi...

        4 Yıl Sonra

Harry, ne zaman sonra erken kalmıştı. Mışıl mışıl uyuyan eşine bakıp ki sadece çıplak olan sırtına bakabiliyordu, yaklaşarak kasıklarının dolgun kalçalara değmesini sağlamıştı.

"Harry, daha dün akşam siktin bak bu kez ebeni ben ferişahtıyla sikicem heee." Diyerek dirsek atmıştı esmere.

Fakat Harry, Draco'yu belinden tutup kendine çekmiş, baldırından tutarak havaya kaldırmıştı. "Azdıran sensin, rüyada bile bırakmıyor ki kıçın peşimi." Dedikten sonra zaten dünden genişliğini koruyan ıslak deliğe girmişti.

Draco sızlanarak Harry'e dönmüştü. Tabi kaygan delikten çıkmıştı bu sayede, esmer. Fakat Harry, beyaz tenliyi tekrar çevirmişti. Draco bu kez yüz üstüydü. Kahve saçlı üzerine çıkarak becermeye çalışmış fakat platin saçlı yana dönerek tekrar içinde ki esmeri reddetmişti.

Harry elini karşısındakinin saçlarına atarak yastığa bastırmış, bir elini de bel oyuntusuna yaslayarak bastırırken iyice hakimiyeti kurup içine girmişti.

"Ihm-ah resmen ah tecavüz mmh ediliyorum!" Harry, gelinciği sertçe becerirken ağzı bozuk olan eşi daha da zevklendiriyordu ortamı.

"İtiraf et, zevk alıyorsun." Nefes nefese söylediği cümlelere Draco cevap veremeden içeriye Albus dalmış, üzerine de atlayan Scorpius ile yerde yuvarlanan çocuklara karşın Harry dona kalmıştı.

Deliğini kasan Draco ile derince inleyerek kavga eden çocukların dikkatlerini çekmişlerdi. "Ahahha merhaba çocuklar, acaba DEF Mİ OLSANIZ?!" Diye çığırınca Albus ile Scorpius ayağa fırlayarak ilk önce birbirlerine çarpmış sonra Scorpius, kahve saçlı çocuğa tokat atarak odadan kaçmıştı.

Albus'ta çığlık atarak onun peşine düşmüştü. İşte ailenin genel olarak günleri de böyleydi. Rutin gibi klasik bir şey yani.

- kiraz kız

fucking boss | drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin