''
''
Bebek Geliyor Alarmı
4 Ay Sonra
******(kadında kaldığı süre ve geçen 1 ayda eklenirse 9 ay geçti arkadaşlar)
"Harry! Kalk!"
"Bismillahirrahmanirrahim, in misin? Cin misin? Siktir git uyuyacağım sonra çarparsın amık cini." Harry ciddi ciddi bu cümleleri sarf ederken Draco ayağını karnına geçirip adamı iki büklüm yapmıştı.
Harry kıvranırken beyaz tenli, "Ulan öküz sen bana ne diyorsun lan! Benim bebeğim var, be-be-ğim! Seni karnımla döverim seni ben!"
"Ayağına sokayım aşkım." Diyerek doğrulan Harry, yarım açtığı gözünü Draco'ya dikti. Kafasını 'ne var?' dercesine sallayarak yanak şişiren beyaz tenliye baktı.
"Harry, git bana dondurma al. Hadi acele!"
"Gece?"
"Ben sabah mı dedim?"
"Ben gece mi dedim? Sadece sordum?"
"Çok konuşuyorsun kalkta al dondurmayı."
"Saat ka-" Diyeceğinde Harry, Draco onun dözünü keserek, "Sanane git ve al." Dedi.
"Draco, götünü yediğim adam bak balım çiçeğim; saat çok geç aşkım lütfen ZIBAR!"
"AH-AAAAAA!!" Diye karnını tutan Draco ile Harry fırlamıştı ayağa, etrafa şaşkınca bakıp yastıkla Draco'nun suratına vurmuştu. "Sus lan!"
"Bebek HARRY!" Esmer nolmuş yani bakışı atıp Draco'ya bakarken birden gözünü büyülterek "BEBEK LAN BEBEK!" Diyerek yastıkla tekrar Draco'nun suratına vurmuştu.
"Sikerim Harry bir kez daha vurursan!" Harry, Draco'nun omzunu tutup, "Sakin ol! BEBEK GELECEEEKKK TANRIM TANRIM TANRIM!"
Draco göz devirirken, "Şaka yaptım, gitte dondurma al."
Harry ani şokla sadece gri gözlere bakmıştı. "Ne baktın be? Hadi hemen!" Harry kaşlarını çatıp giyinmeye başladı.
"Bir daha böyle bir şaka yaparsa-"
Harry daha sözünü bitirmeden Draco kıvranınca, zümrük gözlerini devirerek "Kes işte giyindim gidiyorum." Fakat Draco kıvranmaya devam etti.
Derin derin soluklar arasında gözlerini sıkıca yumup "Harr-ahmm" Diye kendini sıkınca Harry, bir çırpıda kolları arasına almıştı sevgilisini.
Cidden. Geliyordu.
- kiraz kız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fucking boss | drarry
Short Storyiş adamı harry james potter, yalnızca eşine zaman ayıramıyordu.