21

3.9K 201 164
                                    

''

''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''

Kucak Dansı

          1 Ay Sonra 

Harry önemli işleri biriktiğinden şirkete gitmiş ve henüz dönebilmişti. Saat gecenin biriydi ve belki Draco uyuyordur diye yukarıya çıkmadı. Bu zamanlarda eşi geç uyuyamıyordu. Harry hep evde olduğundan; kendisini erken yatırıyordu ve buna alışmış olmalıydı.

Harry koltuğa uzanıp tavanı seyretti bir süre ardından gözünü yumdu. Koltukta uyumaya pekte alışkın değildi; eh, kendi odasına bebek odasına çevrildiğinden oraya da gidemezdi. Gitse bile beşikte mi uyuyacak? Misafir odasıda olmaz, anahtar Draco'daydı.

Harry gözleri ile zar zor birşeyler seçebiliyorken bir karartının ona geldiğini fark etti. Genzine dolan koku ile Draco olduğunu anladı. Draco, eşinin uyuduğunu sanıyor ve yavaşça hareket ediyordu. Karanlıktan da korktuğu için; daha bir yavaştı.

Harry'e ulaştığında birden kucağına çıkıp, pekte olmaması gereken yerde zıplayınca Harry acı ile inlemiş, Draco ise "Kalk bana çikolata al be! Rüyamda gördüm hadi hadi hadiii!!" Diyerek bir kaç kere daha zıplayınca Harry belinden tutup onu durdurmuştu.

"Dur, Draco. Söyle bakalım, benim çıkarım ne olacak?" Deyince platin saçlı kaşlarını alnına tırmandırdı. Şaşkınca eşine bakıp, "Nasıl yani?" Diyerek Harry'i güldürdü.

"Draco, sana elleyemiyorum. Ama zorluyorsun güzelim." Elini Draco'nun beline atarak, "Sürtün." Draco, gözlerini olduğunca açarken bedeni verilen komutu daha önceden kavramış gibi hareket etmeye başlamıştı.

Deliğinizin altında minik bir araba lastiği düşünün, oldukça yumuşak fakat sürtündükçe hem şişiyor hemde sertleşiyor. Özellikle altınızda sadece baksır varsa ve patnerinizin altında da kumaş bir paltolon... tarif edilemez bir zevk.

Harry eşine ellememek için kollarını bel boşluğunun altında çaprazlamış ve üzerine bedeniyle baskı uyguluyordu. Draco ise o kadar hassas hissediyordu ki; sanki tüm gün okşansa ve yorgunluktan uyuyu verse, dünyanın en mutlu insanı olacaktı.

Draco, kendini aniden sertçe sürttüğünde ev iniltilerin en yükseğine şahit olmuştu. Hatta kumaş arada olmasa, resmen içine alacaktı.

Draco Harry'nin yüzüne eğilerek. "İçeme girdiğini hayal ethmmHm." Harry son kelime de sabredemeyip ellerini beyaz tenlinin beline koyup kalçasına yön vermeye başlamıştı.

Draco sesli sesli inlerken Harry'i çıldırtıyor arada söylediği, "Becer beni." , "Ah, böylemhm" , "Sahip." Gibi kelimeler anı daha da hazlandırıyordu.

Harry ile Draco, güç savaşına girmiş gibi esmer kendini kaldırarak daha da baskı uyguluyor, platin saçlıysa kendini aşağıya kuvvet uygulamaya zorlayıp Harry'i sürmeye devam ediyordu.

Draco büyük bir inleyişle baksırını kirlettiğinde Harry'de gelmek üzereydi ki beyaz eller kumaş paltolonu, baksır ile indirerek zaman kaybetmeden ağzına almış zaten çoktan uyarılmış olan Harry'de, eşinin ağzına gelmişti.

"Tadın çok güzel." Harry sırıtarak koltuktan kalkıp eşinin bacağından tutup kendine çekmiş, kucağına alarak kalçasına sert bir darbe indirirken Draco, esmerin boynuna dişlerini geçirmişti.

Gülüşerek odaya girmiş, uyumuşlardı.


- kiraz kız

fucking boss | drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin