9. Bölüm | Bar

208 7 2
                                    

''Aaa Öylemi Peki sana bardan sonra Yaramazlık Yapıcağımızı söylesem?

Kerem şaşkınlıktan gözlerini Pörtletti'' 

'' Orda birinin sana bırak yazdığını Baktığını göreyim Olacaklardan sorumlu değilim''

&&&&

Ve Sonunda bardayız. Buraya nasıl geldiğimiz hakkında bi fikrim yok. Kerem Sayesinde Nasıl geldiğimizi Anlayamadım bile. Gelmeden Önce tam 15 sefer Geri Döndürmeye çalıştı. Yanlış Duymadınız Tam ''15'' Kere. 7 Kerede Bi Mağazada Durdurmaya Çalıştı. Teklifimi Tekrar hatırlatıncada tam gaz Kökledi gazı ve Sonunda burdayız.

''Aşkım Bak yağmurlar Gelmiş Hadi bizde Yanlarına gidelim.'' Ters ters Bakıp Beni Şöylece Süzdü Ve Derin nefes alarak konuşmaya Başladı.''

''Anlamadım Böyle İnmeyeceksin Heralde Değil Mi? Ne Saçmalıyor Bu(!)

''Yok Aşkım Olur mu? Biz burda arabada oturup senle Çekirdek çıtlayıp Bara giren Çıkanları izleyeceğiz''

''Son dakika vermiş Olduğun Karara Katılıyorum''

''Saçmalama Kerem (!) İniyoruz Haydi (!)

''İnmesek Bak Araba Ne Güzel Belki Senle Iıı Araba da Bişeyler Yaparız Çok Canın sıkılıyorsa Güzelim '':D

'' İyi Peki Madem Burda Otururuz Böyle Akşamda Koltukla Sevişirsin Artık'' Hemen Kapısını Açtı. Napıyor diye Beklerken benimde Kapımı açıp''

''Aşkım Çok Beklemedik Mi? İnelim Haydi Canlar Beklemesinler''

Yuh Yani Yuh (!) Bir şey Diyemicem (!) 

^^^^

İçeri girdiğimizden Beri Hemen Elimi Sıkıca Kavrıyor'' Bi Elinide Belime Atıyor Tamam Sakin Aşkım (!) 

''Abi Nerde Kaldınız Ya Gelmiceksiniz sandık''

''Geldik İşte Uzatma Can (!)

Onlar Öyle atışırken Yanımıza Barmen Geliyo.''

''Ne Alırsınız Efendim?

''Biz Bir viski Bir meyve suyu alalım.''

Hemen ters Bakışlarımı Kerem'e Yolluyorum. Az Önce O Bana Meyve suyu mu söyledi, Yoksa Ben mi Yanlış duydum (!)

''Ne Bakıyorsun Öyle''

''Ben Çocuk değilim Kerem. Meyve Suyu Mu içeceğim?

''Ya Aşkım Ben Öyle bişey demedim. Şimdi İkimizde sarhoş olmayalım. Diye Kıvırmaya Başladı.

''Tamam Kerem Ya İstemiyorum Hiçbişey İstemiyorum.''

Tribimden Sonra Kerem Hemen Barmeni Çağırıp''

''İki Viski'' Diye Düzeltti.

Memnun Gülümsememle Kereme Baktım O da Aynı samimiyeyle Bana Bakmaya başladı''

''Zeynep Açıkcası böyle bi teklifin sizden geleceğini beklemezdik.'' Neden miş o (!)

''Ters Ters bakma Öyle. Kerem Buraya Nasıl geldi Hala Aklım Almıyor (!) Baksana Her An Birilerinin üstüne atlıyacak gibi duruyor.

Aşk MasalıWhere stories live. Discover now