siz bana kıydınız. Ama ben kıyamadım. Yazmışken yayınlıyım dedim. Şunuda şurdan ileteyim. Voteler eğer gelmezse final olabilir. Bunuda buraya bırakayım. İyi Okumalar..
K-Ker-em Sen n-naptın? -Sordum. İçimden çıkarak yanıma uzandı.
''Evet bir bebeğimiz olabilir'' :) -Gülerek söylüyordu.
''Kerem ben hazır değildim''
''Merak etme eğer öyle bişey olursa alışırsın'' -Hala gülüyordu.
''Kerem yinede sorabilir-''
''Bir dakika bir dakika'' -Sözümü kesti. Gülmeyi bıraktı.
''Sen bir bebeğimiz olsun istemiyorsun''
''Kerem saçmalıyorsun''
''Evet zeynep Basbaya istemiyorsun.''
''Kerem istemiyorum demedim. Sadece hazır değiliz dedim. Farkındaysan biz daha Lise3'üz''
''Olabilir'' -Yatakta doğrulup yanağımı okşadı. Bende onun gibi yatakta doğruldum. Çenemden tutarak gözlerine bakmamı sağladı. Ah Yapma Ama!
''Şimdi gözlerime bak ve söyle. Senden bir bebeğim olsun istemiyorum. İkimizin parçasını taşımak istemiyorum de''
Kerem'in sözlerinden sonra gözümü kapattım. Nasıl böyle bişey düşünebilirdi? Gözlerimi açtığımda gözlerine bakarak konuştum.
''Senden Bir Bebeğim olsun istiyorum. Senin gibi tarçın renginde Saçları ve senin gibi yeşil gözleri Olan bir oğlumuz olsun istiyorum. Sadece korkuyorum.
''Neyden Korkuyorsun?
''Eğer Öyle Birşey Olursa ailelerimiz neder?
''Sence dicekleri şey umrumda mı?
''Umrunda değil ama ne bileyim Benim annem senin annen bilmiyorum.''
''Hiçbirşeyi Düşünme Sadece biz varız şimdi bana sarıl ve uyu''
^^^^
2 Hafta sonra...
Zeynep...
Keremle birlikte film izlemeye karar veriyoruz. Kerem filmi tam başlatıcakken cilveli bir şekilde ona sesleniyorum.
''Keerem''
''Zeeynep''
''Ya Kereem''
''Gene Ne istiyorsun Zeynep?
''Ben Hep bişey istiyorum yani Öylemi Kerem?
''Tamam hiçbirşey istemiyorum''
''Ya Olur mu güzelim söyle.
''Kahve isticektim :D ''
''Kahve?
''Evet Kahve''
''Sen niye yapmıyorsun''?
''Üşütmüşüm midem çok kötü''
''Tamam bekle geliyorum''
Arkasından seni çok seviyorum. -Bağırıyorum.
^^^^
Kerem elinde kahvelerle gelince tekrar filmi izlemeye devam ediyoruz.
^^^^
Gece...
Keremle şuan yatakta yatıyoruz. Daha doğrusu Kerem Belime sarılıp uyudu. Ama Ben uyuyamıyorum. Canım aşırı derecede limon çekiyor. Dayanamayacağım galiba. Kerem'in Ellerinden yavaşça kurtulup Mutfağa iniyorum. Kerem homurdansada uyumaya devam ediyor. Hemen dolaptan limonları çıkarıp küçük parçalara ayırıyorum. Ve tuz döküp yemeye başlıyorum. (Canım çekti .s)
*Vote vermeyenler çok rica ediyorum. Lütfen.
^^^^
K.A
Gecenin bi vakti. Nedensizce uyanıyorum. Ve Yatağa bakıyorum Zeynep yok! Nerede Bu Kız? Evin içinde Zeynebi arıyorum. Tüm Odalara Bakıyorum. Yok Yok Yok! En Sonunda mutfakta Zeynebi Limon yerken yakalıyorum.
''Zeynep?
''Kerem?
''Napıyorsun?
''Ne Yapıyo Gibi gözüküyorum?
''Limon Yiyosun bu satte?
''Evet''
''Zeynep sen Neden hep böyle gecenin yarısı bişeyler yiyosun?
''Bi Nedeni yok Kerem''
''Hiç yapmazdın ama''
''Bi Nedeni yokki''
''Ya Varsa''?
''Ne diyorsun''?
''Diyorum ki Hamile Olabilir misin?
''Ne?
@KbDamlaBrsin.