Vote Yapan Okuyucularım siz varya bitanesiniz <3 Bu Sefer sınır var 8 Vote 2 yorum.
^^^
Arabaya bindiğimizden beri Kerem Beyin suratından gülücük eksik olmuyor. Hayır yani niye gülüyorsun be adam!
''Zeyneep Demin ki kararından vazgeçmedin değil mi''
''Kerem Bir daha sorarsan vazgeçtim diyeceğim. 7 Soruşun Vazgeçmedim merak etme''
''işte Benim Kadınım''
Kerem Bana Nededi?
İç Ses:''Yemin ederim sen gerizekalısın. siz birlikte oldunuz ya gerizekalı. Ne dicekti?
''Evet birlikte olduk ama- Onun ağzından duymak ne biliyim işte.. :D
''Zeynep?
''Kimle konuşuyorsun''
''Kimseyle''
Kerem güldüğüne göre herşeyi duydu.. Eline düştük artık.. Ama görürsün sen.
''Kararımdan vazgeçtim''
''Ne?
''Geçtim işte''
''Tamam güzelim Valla Gülmüyorum''
''Geçti Artık başından dalga geçmicektin GÜZELİNLE''
Yazar..
Kerem arabayı durdurup Zeynebin gözlerinin içine bakar..
''Zeynep S-sen sen Ciddisin''
''Evet''
''Ya Aşkım Tamam Yaptın şakanı geçti. Konumuza geri dönebiliriz''
''Evet Dönebiliriz''
''İşte Benim güzelim''
''Evet Bu Gece salondaki kanepe varya işte heh Orda yatıyorsun''
''Ne''
''Duydun''
''Sevgililer Gününde Yapılacak Şey Mi Bu''
''Napalım Artık''
^^^^
Yazar...
Eve Geldiklerinde Kerem Koltuğa oturarak zeynebi beklemeye başlar.. Zeynep siyah mini bir gecelikle aşağıya iner. Kerem gördükleri karşısında ağzı açık kalır..
''Aşkım''
Z-Z-eynep N-apıyorsun?
''Sıcak bastı''
''Kış Gününde?
''Evet''
''Hadi hadi Kerem seni baştan çıkarmak için yaptım demiyorda''
Zeynep Kerem için getirmiş olduğu yastığı kerem'in kafasına atarak odasına gider..
^^^^
Yazar...
Ne Zeynep Ne Kerem uyuyamamışlardır.. Zeynep Abarttığını düşünerek aşağıya iner..
^^^^
''Hayır yani insan niye üstüne birşey giymez''
Zeynep dayanamaz Kerem'in dudağına öpücük kondurur.. Tam gideceği sırada ayağı takılır ve Kerem'in üstüne düşer..
''Aşkım Napıyorsun''
''Düştüm Kerem''
''Düştün mü Yoksa Beni mi Özledin''
''Seni özledim''
Zeynep Kerem'in Üstüne İyice uzanır...
''O Zamann''
''O Zaman''
*Vote vermeyenler Lütfen versinler. Sınır geçmeden Yb Gelmeyecektir..
Z.A.
Kerem'in üzerine iyice uzandığımda Kerem doğruldu. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken Kerem beni tekrar koltuğa yatırdı. Kendide üzerime uzandıktan sonra boynumu öpmeye başladı. Ben öpmesi için kafamı geriye atarken bir yandanda kısacık saçlarını çekiştiriyordum. Kerem boynumdan göğüslerime doğru yol çizmeye başladı. Göğüslerime geldiğinde geceliğimin askılarını indirip sütyenime ulaştı. Ve Kopçasını açtı. Bir göğsüme dil darbeleri atarken diğerini ise var gücüyle sıkıyordu.
''Ahh Kerem''
Kerem beni duymuyor işine devam ediyordu. Bir kaç dakika bu işlemi sürdürdükten sonra aşağılara inmeye başlayınca gözlerimi kapattım. Kerem geceliği karnımın üstüne kadar sıyırdı. Kendi Tşörtünüde Çıkarttıktan sonra.. Son kalan bez parçasınıda çıkartıp kadınlığıma gömüldü. Bense kaslarını okşayıp o kısacık tarçın rengindeki saçlarını çekiştirmekle meşguldum..
''K-kerem hadi d-dayan-namıyorum''
Kerem beni duymuyor. Kadınlığıma dil darbeleri atmaya devam ediyordu.''
''K-kerem h-hadi ar-tık'''
Kerem hala duymuyordu. Kerem diye bağırmamla kendine geldi''
''Ze-eynep Ah Giricem artık''
''Ha-di''
Kerem yavaşça içimi doldurduğunda tekrardan gözlerimi kapatıp. İnlemeye başladım. Kerem içimde hareketini hızlandırmaya başlarken bende karnındaki baklavalarına dil darbeleri atmakla meşgulum''
Evet değişik fantazilerim var benim.
''Boşalmak üzereyim dedi Kerem hala içimdeyken''
''Tamam içimden çık''
''Hayır''
''Ne demek hayır. Kerem Korunmuyorum lütfen çık''
''Hayır''
''Kerem saçmalama''
''Çıkmayacağım''
''Kerem çı-''
Sözümü bitiremeden içime akan sıcaklık zaten artık herşeyin çok geç olduğunun habercisiydi..
@KbDamlaBrsin.