5 Bolum Ask dıye

499 8 1
                                    

MERABA ARKADASLAR YENI BOLUM BIRAZ GECIKTI. SINAVLARIM VARDI. SON SINAVLARIMI OLDUGUMA GORE YENI BOLUM YAZMAYA BASLAYABILIRIM. BU ARADA TELEFONDAN ILK DEFA YAZIYORUM. YAZIM YANLISIM FALAN OLABILIR SIMDIDEN BI YANLISIM OLURSA AFOLA UNUT

MADAN SUNUDA SOYLIYIM VOTE VE YORUMLARINIZ BENI COK MUTLU EDIYOR. LUTFEN VOTE VE YORUMLARINIZI BIZDEN ESIRGEMEYIN. KEYIFLI OKUMALAR..

Flashblack..

Sonunda Bitane Elbise Seçebildim. (Multimedya) Hemen Üzerimi Değiştirdim. Buklelerimi Belirgenleştirdim. Hafif Bi Makyaj Yaptım Ve Aynada Kendime Baktım. Aslında Asla Giymezdim. Çok Fazla Abartılıydı. Ama Bundan az Abartılı Elbisem Yoktu. Mecbur giymiştim. Saatime Baktığımda Saat 19.00'a geliyordu. Evden Çıktım Sahile Geldim. 

Gördüklerim Karşısında Dona Kaldım.
###

Inanamıyorum. Bu  bı  ruyamı. Bı sanıye  kolumu  bı  cımcıreyım.  Ahh  hayır  ruyada  degıl. Bırazdan  surada  dusup  bayılmazsam  cok  ıyı.

Kerem= Z-zey-nep.

Cok  guzel  dedın  bır  daha  desene. Ne  sacmalıyorum. Ben ya!

''E-efen-dım dıyebıldım  tıtrek  sesımle''

Kerem= ''S-en  cok''

'Allah'ım  sana  gelıyorum. Hep  o yagmur  sıllagı  yuzunden  Keremle bulusacaksın dese  cok  daha  guzel  gıyınebılırdım.  Hayır  yanı  anlamıyorumkı.  Sımdı begenmıcek  ve ben  burda  rezıl  oldugumla  kalıcam.

Kerem= cok guzel olmussun.

''Yapma  ya  o  kadarmı  kotu 123 DANK  Kerem  bana  cok mu guzel olmussun mu dedı bana mı yanı.

Ic ses= yok zeynepcım  surda yolda oturan kıza dedı.

Sonunda ıc sesımle olan kavgamı bırakıp bende Kereme gulumseyerek.''
''Sende cok yakısıklı  olmussun dıye  karsılık verdım''

Kerem bana elını uzattı ve sandalyemı cekıp benım oturmamı sagladı bu kıbarlıgına gulumseyerek karsılık verdım. Kendısıde oturunca kapamıs oldugum cenemı acıp''

Neden geldık buraya '' dıye sordm… daha fazla kendımı tutamadm.

Kerem= Zeyn-ep benım sana cok onemlı bısey soylemem lazım''

Zeynep= dınlıyorum.

Kerem= sevgın bır sel olup benı yuttugunda'' askın bır sagnak yagmur olup uzerıme dokuldugunde ben hep senı dusunuyorum. Senı cok sevıyorum zeynep..

Suan nasıl mutlu oldugumu anlatamam neden mı daha ne olsunkı asık oldugum adam gelmıs bana ortam hazırlamıs en onemlısı de bana askını ıtıraf etmıs ben daha ne ısterım kı..

''Gozlerın gozlerımde  ellerın ellerımde. Askın ıcımde ruhun bedenımde oldugu surece senı cok sevmeye devam edecegım kerem sayer.

Su anda en mutlu ınsan bendım. Bırden sarkı calmaya basladı.

Kerem= Bu dansı  bana lutfeder mısın guzelım?

Zeynep= zevkle sevgılım.

Dans etmeye basladık...
Dualar eder ınsan

Mutlu bı omur ıcın

Sen varsan her yer huzur

Huzurla yanar ıcım

Cok sukur bın sukur senı bana verene

Yazmasın tek gunumuz sensız kadere

Ellerımız bır gonullerımız bır

Vedalar denızler engeldır sevene

Bu sarkı kalbımın tek sahıbıne

Omurluk yarıme gonul esıme

Bahar sensın bana gulusun cennet

Melekler nur sacmıs askın yuzune

Kerem= zeynep sen benım basıma gelen en guzel seysın.

Zeynep= sende benım.

Bolum sonu ordan bagırıslarınızı duyuyo gıbıyım. Bıdakı bolum +18 sımdıden soylıyım. Sonra bana kızmayın. Okumak ıstemezsenız orları gecersınız. Opuldunuz..

Aşk MasalıWhere stories live. Discover now