6=

747 14 9
                                    

Dun  gecenin ardindan guzel bi uyku cekiyorum. Sabah yuzume carpan gunesle gozlerimi aciyorum. Elimi yuzumu yikayip asagiya iniyorum. Annem sarki soyleyerek kahvalti hazirliyor.

''Annelerin en guzeli yardim edilcek bisey varmi diye soruyorum.
Annem bana iyi misin sen bakislari atarken mutfaktaki krepleri Alip masaya koyuyorum ve sofraya oturuyorum. Annem hala saskin saskin bakiyor. E hakli kadin bilmiyorki dun neler oldugunu. Ayh dun gece gene aklima geldi ne zaman aklima gelse yuzume bi gulumseme yayiliyor.
D: (ellerini zeynebin yuzune sallayarak) Zeynep, zeynep iyi misin gene nerlere daldin? Zeyno ic ses- zeyno bak yine daldin annen cakcak simdi yakisikli sevgilini sonra dusun artik -aman iyi be.

Igm sey yok bisey anne.

D: bu seferlik oyle olsun bakalim.  

zeyno ic ses: bu Sefer ustunde durmadi ama bidaki sefere dikkatli ol derim ben  - anladik heralde tamam - bunada iyilik yaramiyor.

Evden cikiyorum. Karsida beni kollarini gogsunde birlestirmis arabaya yaslanmis ve hafif tebessum eden bi kas hayvani karsiliyor.

Bende ona gulumseyip yanagina opucuk konduruyorum. Tam cekilecegim sirada beni kendine daha cok yasliyo ve dudaklarima yapisiyo. Ilk basta sasirsamda sonradan karsilik vermeye basliyorum. Kerem ise beni daha sert opmeye basliyor. Nefessiz kaldiginda dudaklarini dudaklarimdan ayirip dudaklarini yaliyo.

Arabaya binip okula geliyoruz. Arabadan indigimizde yanima geliyo ve ellerini ellerime kenetliyo. Okula dogru yurumeye basladigimizda tum gozler bize dikiliyo. Melis birden aglaya aglaya iceri gidiyo. Daha ne oldugunu anlayamadan. Sinifa cikiyoruz ders basliyo. Ben sıkılmıs  bi bicimde hocayi dinliyorum. Keremde telefonunu kurcaliyor. Ders bittiginde kutuphaneye gidiyorum. Istedigim kitabi aramaya basliyorum.(Kitap adi bulamadim sorry asdfghj)  raflara bakmaya basliyorum. Hah evet bulduuum. Tam kitabimi almis arkama donecekken Kereme carpiyorum. Ve yere ust uste dusuyoruz. Ikimizde halimize gulup kahkalara boguluyoruz. Ayagi kalktigimizda Kerem dudaklarima yapisiyor. Bende karsilik veriyorum. Opucuklerini sertlestirirken dudaklarimi birakip boynuma gomuluyor. Boynumu opuyor ara sirada isiriklar birakiyor bende ister istemez inliyorum. Kerem elini dahada assagiya indiriyor. T -shirtimden goguslerimi sıkıyor Ben daha cok inliyorum. Bir yandan goguslerimi sıkarken diger yandan diger eliyle etegimin altindan bacaklarimi oksuyor. Ve biz suan kutuphanedeyiz.

Ke-ke-rem diyorum. Kerem anlamis olacakki kapiyi kitliyor. Ve tekrar yanima gelip kaldigi ise devam ediyor. Etegimin altindaki elini biraz daha yukari cikardiginda kadinligimdaki baski dahada artiyor. Kerem elini kadınlıgıma  getirdiginde zevkten inliyorum. Kerem resmen suan klotumun ustunden kadinligimi oksuyor. Sonrada elini kadınlıgımdan  cekip kapinin klidini aciyor ve:

K: Bak zeynep inan seninle suan burada daha cok sey yasamak isterim. Ama pisman olacagin bisey yapmak istemiyorum. Ve o yuzden sen ne zaman istersen ve kendini ne zaman hazir hissedersen  o zaman tamam mi?

Bolum sonu~~

Arkadaslar cok ozur diliyorum. Bu bolum +18 olacakti ama iste daha bi gun once sevgili oldular ya hemen sacma olurdu. +18 diger bolume kaldi diger bolum soz ufak bi tiyo zeyker birlikte olduktan sonra biri gelicek ve zeykeri ayirmaya calisicak bakalim zeynep ona inanicak mi~~ sinir koyuyorum. Gecerse bolum yarin gecmezse gelmez sinir 7 vote 4 yorum pamuk eller klavyeye asdfgh

Aşk MasalıWhere stories live. Discover now