7. Bölüm|Benimsin.

359 8 2
                                    

Kerem, son sözlerinden sonra yanağımı okşayıp, dudağıma masum bir öpücük kondurdu. Daha Sonra Olduğumuz Durumu Hatırlayıp;

-''Ağm Zeynep, demin olanlar şeey kendimi kaybettim galiba. Dedi. Küçük Çocuklar gibi bana bakıyordu. Daha Sonra Sözlerine devam edip, Ben seni zorlayamam ki diye ekledi.''

-''Aşkım, İstemediğim bişey yapmış sayılmazsın, Ben istemiyor olsaydım seni ittirirdim öyle değil mi?''

''Son söylediklerimden sonra Kerem'in gözleri ışıldadı. Hafif bir tebessüm etti. Bir kaç saniyeye ise O Tebessüm sırıtmaya döndü.'' Demin ki halinden eser yoktu. Demin Bana Masum bakışlar atan adam şuan karşımda sırıtıyordu..

-''Sende istedin ozaman,  ittirmediğine göre (!) Benim dilimi eşek arıları soksaydıda. Keremin eline Malzeme vermeseydim. Evet Desem ayrı bi dert Hayır desemde aynı şekilde.''

-Bir şey söylememe hakkımı Kullandım. Kerem hala karşımda sırıtıyordu. Bende son söylediklerimden sonra domatese dönmüştüm.

-''Hadi Hadi ~~ dedi. İnkar etme. Hala konuşmaya devam ediyordu. Bilerek yapıyorsun değil mi (!) Kerem konuştukça ben kızarmaya devam ediyordum. Of Düğmen Yok Mu Senin sevgilim ! Dayanamayıp Karnına bi tane geçirdim.''

-''Aşkım Napıyorsun ya :D Tamam susuyorum. Gerçekten Bak Sustum bile.'' :D

-''Çok Seviyorsun Değil Mi'' :D

-''Neyi? :D

-''Beni Domatese Çevirmeyi''

-''Ahahahha evet :D''

^^^^

''Kütüphaneden Çıktığımızda Kerem Can'ın Yanına gitti. Bende Kantine inip Yağmur'dan kaçıyordum. '' Ama bunun sonu yoktu. Yağmur Asla pes etmez (!) 

-''Zeynep Nerdeydin, Keremlemiydin, Naptınız, Nereye gittiniz? Sorular Arka arkaya geliyordu. Yağmur son gaz sorularına devam ederken, bende yağmurun ağzını kapattım Oh Be Dünya Varmış(!) 

-''Yağmur Motorun Soğusun Ya!

-''Dalga Geçme Kız (!) Anlat Hadi noldu. Arkamı bi dönüyorum. Ortalıkta yoksunuz. Noldu Diyorum.

''Yağmuru Geçiştirmeye Kalksam Hayatta inanmaz. Elinde sonunda öğrenicek Ona Herşeyi Anlatmalı mıyım (!) 

^^^^

Olayları Yağmura En Başından Beri Anlatmaya Başlıyorum. Yağmur Ara sıra ''YUH'' ''OHA'' gibi tepkiler veriyor.. Ara sırada ağzını ''O'' Şeklinde açmakla yetiniyor. 

-''Zey-nep Resmen S-siz. (!)

-''Farkındayım Yağmur.

-''Peki Ne Hissettin (?)

-Bu Ne Biçim soru Yağmur (!)

-''Zeynep Kerem'i Durdurabilirdin Durdurmadığına Göre Demekki Sende İstemişsin. (!)

-''Yağmur sana şöyle açıklıyım Ozaman. İstemedim Değil Ama istedim Mi? Onu bile bilmiyorum.  Belkide İlkim Olduğu İçin Korkuyorumdur (!)

^^^^

''Biraz sahilde oyalanıp, deniz havasını içime çektim ve eve geldim. Duş alıp yatağıma uzandım. Şuan en iyisi uyumak olurdu. Uyku Bedenimi ele geçirirken Gözlerimi Kapattım.''

Aşk MasalıWhere stories live. Discover now