Romantik Öküzüm ~~ 8 Bölüm

199 5 1
                                    

-Benimsin''

-''Seninim''

-Seni Seviyorum''

-Sana Aşığım''

^^^^^^

Zeynep:

'' Sabah Karşımda kahvaltı tepsisiyle bana sırıtan bir çift yeşil gözle karşılaştım'' ''Yumurtalar domatesler, salatalıklar, peynirler, dilimlenmiş ekmek''  Mis gibi kokan çiçekler'' herşey tastamam! Her şey o kadar güzel ve o kadar özenle hazırlanmışki Sevgilime bir kez daha hayran kaldım'' Yatakta doğrulup Keremin dudağına bi öpücük kondurdum'' Hemen sırıtmaya başladı''

-''Bundan sonra sana hep kahvaltı hazırlıyorum güzelim''

-'' Bunun için hazırlıyodun yani tamam peki öyle olsun''! (Tribimizide eksik etmeyelim) sjsjsjsj

-'' ''Ya Aşkım hemende trip atma şaka yapıyorum tabiki Karanlığıma aydınlık Olan Hayatımın anlamına bi kahvaltı hazırlayamaz mıyım yani''?

-Ama ben bu adamı yerim :))

-''Sen ne tatlı Konuşuyosun öyle ben seni yerim ama''

-'' ''Güzelim şimdi bende çok isterdim ama kahvaltı yapmamız lazım. Bak kahvaltıdan sonra sözüm olsun diyip göz kırpıyor''

-'' Senin işin bu zaten hemen öküze bağlamak diyip Karnına vurdum '' 

-'' Ahahaha Tamam tamam valla bişey demiyorum bak sustum bile. Ağzını eliyle fermuarlama işareti yapıyor''

Gelip Yanağıma öpücük kondurup hadi başlıyalım yoksa açlıktan öleceğiz'' 

'' Tamam diyip bende öptüm. Ve Kahvaltı Tepsime odaklandım'' Ah dayanamayacağım soracağım!

-'' Aşkım senin smetri Hastalığın falan Mı Var '' 

-Kerem Kahkahalara boğuldu Ne Var Yani Olamaz mı (!) 

'' Hayır güzelim sadece sevdiğim Kadına güzelce bi kahvaltı hazırlamak istedim. ''

'' Ama ben seni yerim demek istesemde Gülmekle yetiniyorum'' Kerem Yoksa gene başlar bu sefer susturamayız valla (!) 

'' Kerem reçeli ekmeğe sürüp bana yediriyor'' Ama ben bu çocuğu artık harbiden yerim''

'' Aç Bakalım ağzını Uçak geliyor :D ''

Bende hemen o ekmeği yiyip Yanağına Öpücük konduruyorum''

''Romantik Öküzüm Benim''

^^^^

'' Aşkım bugün bişeyler Mi Yapsak''

'' Ne Gibi güzelim?

''Bilmem Bizimkilerle bara gidebiliriz Mesela''

''Hayatta olmaz Zeynep'' 

'' Peki diyorum küçük çocuklar gibi dudağımı büzüp''

''Büzme o dudaklarını''

Hala büzmeye devam ediyorum.''

'' Tamam tamam başımın belası''

''Başımın belası çok sağol ya bi bunu demediğin Kalmıştı bana''

Welcome to trip''

''Tatlı belası Güzelim diyor. Omzuma dokunup''

Bende hemen yelkenleri suya indiriyorum''

^^^^

Yağmurun Telefonunu Tuşluyorum'' 

'' Yağmur Bu Akşam Bara gidiyoruz cana Haber ver Orda Buluşuruz Öptüm''

Yağmur şimdi iki saat çene yapar valla akşam olur (!)

Keremde diğerlerini arıyor Ve geriye hazırlanmak kalıyor eve gidip hazırlanmaya başlıyorum''

''Üstüme bir swift altımada mini bir etek giyip Evden çıkıyorum''

KEREMİN BAĞIRTILARINI DUYAR GİBİYİM .S

''Gitmiyoruz''

''Ya Aşkım Nasıl gitmiyoruz O Kadar Hazırlandım bak''

''Bu Bez parçasını giymek için Nasıl Çaba sarf ettiğini merak etmiyor değilim Zeynep!''

''Ya Çıkarır Pantolon giyersin yada gitmeyiz''

''Saçmalama Aşkım Pantolonmu giyicem Bak sana bi teklifim var''

''Beni vazgeçiremezsin Zeynep Haberin olsun''

''Aaa Öylemi Peki sana bardan sonra Yaramazlık Yapıcağımızı söylesem?

Kerem şaşkınlıktan gözlerini Pörtletti'' 

'' Orda birinin sana bırak yazdığını Baktığını göreyim Olacaklardan sorumlu değilim''

Bölüm sonu 

Size dediğim gibi diğer bölüm olaylar karışacak'' Zeykeri birisi ayırmaya Çalışıcak Ama Bu Kim? Vote ve yorumlarınızı bekliyorum Vote ve yorum sayısı artması durumunda bölüm bugun gelecektir'' :))

Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin