Bölümü Hasta hasta atıyorum. Dün yazdım aslındada internetteki problemden dolayı ulaştıramadım. çok üzgünüm. Yazım yanlışları falan olabilir.. Hiçbirşeye dikkat etmedim. Çok Halsizim.. Lütfen sizde Vote ve yorumlarınızı Eksik Etmeyin.. İyi Okumalar..
Sabah Gözlerime gelen güneşle gözlerimi açıyorum. Kerem bey Hala mışıl mışıl uyuyor. Ellerimi yeni çıkmış sakallarına getirip okşuyorum. Biranda Aklıma Gelen Şeyle Yataktan sıçrıyorum. Kerem biraz kıpırdansada uyanmıyor beyefendi! Tabi Ya Bugün 14 Şubat! Hemen sabahlığımı giyip aşağıya iniyorum. Ve Kereme Kahvaltı hazırlamaya başlıyorum. Herşey Tastamam Olunca Sevgilimi uyandırmaya gidiyorum. Belki bir umut kalkmıştır diyorum ama Nafile! Hemen Eğilip Yanağına öpücük konduruyorum.
Zeynep:Aşkım Kahvaltı Hazır.. Kıpırdanıp Beni kendine çekip kulağıma fısıldıyor..
Kerem:Dudağımdan öpmezsen zor uyandırırsın güzelim.. Bende bu saatte uyanmaz diyordum değil Mi?
Hemen eğilip dudağına öpücük konduruyorum.. Anında gözlerini açıyor tabi..
Kerem:Hayırdır güzelim sabah sabah? Beni özledin de o yüzden mi uyandırdın yoksa? Sırıtıyor..
Biraz oyun oynamaktan zarar gelmez.. Üstüne çıkıp kulağına fısıldıyorum..
Zeynep: Aslında...
Kerem:Aslında? Mesafeyi kapatıyor..
Zeynep:Anladın bence diyip etkili bir gülücük gönderiyorum..
Kerem:Her zaman uyandırabilirsin bebeğim..
Şuraya bak ya ben onun için kalkıp erkenden kahvaltı hazırlıyım o öküzlük yapsın..
Kerem beni bir hareketiyle altına alıp öpmeye başlıyor.. Bende karşılık veriyorum.. Tşörtümde yeri boylarken elleri sütyenimin kopçalarına geliyor.. ve onu durduyorum..
Zeynep:Kahvaltı hazır!!
Ahahahaha Şu anki yüz ifadesi.. Elinden oyuncağı alınmış çocuk gibi bana bakıyor..
Zeynep: Hadi Kerem.. Sen duşunu al bende çayları koyacağım.
Ayağa kalkıp Banyoya yönelirken Gülümseyerek..
Kerem: Acısı Çok Kötü Çıkacak Bebeğim..
Gülümseyerek aşağı inip,Çayları koymaya başlıyorum. Tamam Herşey hazır...
Az sonra Kerem Esneyerek Mutfağa iniyor..
Kerem: Vay Vay Vay.. Yalnız Zeynep Bişey Sorucam!
Zeynep: Evet?
Kerem: Zehirlenmeyiz değil Mi?
Zeynep: Kerem Bende Sana Bişey Sorucam!
Kerem: Evet?
Zeynep: Gece Bu Koltuk Rahat Değil mi?
Zeynep1. Kerem1 Olduğunda sofraya geçiyoruz..
Kerem: Hayırdır Güzelim Özel bi günde Ben Mi Bilmiyorum?
Zeynep: Bide soruyor Öküz..
Kerem:Anlamadım? Sırıtıyor..
Zeynep: Yok Bişey yemeğini ye Kerem!!
Kerem:Yalnız böyle rahat değiliz gibi.. Anlamayan Bakışlarımı ona yollayınca konuşmaya başlıyor...