4 Bölüm ''Seni Seviyorum''

559 9 4
                                    

Flashblack~~

K: Caaan! Kaşlarını Çatarak.

C: Tamam Abi Yağmur Sizi Anlattı. Senin öptüğünü Zeynepte Hoşlanmış Konuşmuşlar Sana Karşı Boş Değilmiş.

Can'ın Ağzından:

Nasıl sevindİ Anlatamam Bu Adama Noldu Böyle :D Vayy Be Aşk Adamı Böyle Değiştiriyor İşte. Kerem Gülerek Konuşmaya Başladı.

K: Ozaman Bana Yardım Ediyosun Can'cım.

C: Anlamadıım! Abi Napıcam Ki Ben?

K: Zeynebi Seni Söylediğim Yere Getirticeksin. 

XXX

''Can Bir anda İçtiği suyu püskürttü Ve Gülmeye Başladı. Hala Gülüyor Dayanamayıp Sordum.''

K: Neden Gülüyorsun!?

C: Senin Haline Gülüyorum. Kerem Sayer Bu Hale Düşcek Adammıydı Vay Be Biri Gelse Kerem Sayer Deli gibi Aşık olucak Dese Hayatta İnanmazdım. Hatta Gülüp Geçerdim. Ama Aşk İnsanı Değiştiriyor İşte.

K: Caan!

C: Hayır Değilim!

K: Ne Değilsin?

C: Can Sen Gerizekkalı Mısın Demicek Miydin?

K: Onu Demicektim.

C: Söyle Kardeşim dinliyorum.

K: Yardım edicek misin?

C.A

Gülmeye Başladım. Ama Kerem öyle bakınca gülmemi bastırıp''

''Evet Sana Yardım edeceğim Dedim Gülümsememi Takınıp''

Herşey İyi Hoşda Ben Zeynebi Nasıl Getireceğim?

K: Yağmurdan Yardım Alabilirsin.

''Ben Onu İçimden Söylememişmiydim. Demekki Sesli Düşünmüşüm. Güzel Fikir Yağmurdan Yardım Alabilirim O Napıp Edip Bi Yolunu Bulur''.

C: Tamam Kardeşim Ben Gidiyorum Nasıl Olsa Daha Yengemizi  İkna Edeceğiz Değil Mi Dedi Ve Sinsice Gülüp Gitti. Bende Hesabı Ödeyip Ordan Çıktım.

XXX

C.A.

Okula Geldiğimde Yağmur Zeyneple Konusuyordu. Bende Yağmura Kaş Göz İşaretlerimle Gel işareti Yaptım. Yağmur Anlamış Olacakki  Zeynebe Ufak Bi İşim Var Diye Geçiştirip Yanıma Geldi.

Y: Noldu Can Söyle Bakalım Gene Ne İstiyorsun.?

C: Ben Değil!

Y: Anlamadım.

C: K-Kerem.

Y: Anlamıyorum Doğru Düzgün Anlatır Mısın?

C: Kerem O Gün Zeynebi Öpmüştü Ya Hani. İyice Düşünmüş. Ve Zeynebe Açılmaya Karar Vermiş. Ve Bir süpriz Hazırlayacakmış Benden Yardım istedi bende sana Geldim.

Y: Ben Napıcam Ki?

C: Hayatım Zeynebi Etsen Etsen Sen İkna Edersin Lütfen!

Y: Ne?

C: Aşkım Hadi Ya Bak Ne Güzel Zeynepte Keremi seviyo işte.

Y: Düşüneyim Peki Can Diyip Sınıfa Çıktım.  Zeynep Sırasında Deftere Bişiler Karalıyordu. Daha Doğrusu Defterde Bi İsim Yazıyordu. Tam Eğilip Bakacakken Hemen Defteri Kapattı.

Y: ''Z-Zey-nep.?

Z: E-evet?

Y: Hadi Ama Ya Benden Mi Saklıyorsun? Defterini Verir Misin Lütfen Dedim.

Zeynep Defteri Vermedi İyice Eline Aldı Ve Sıkıca Sarıldı. Çünkü Yağmurun Diline Düşeceğini biliyordu.

Ama Yağmur Yılmadı Ve Zeynebi Gıdıklayarak Defteri Elinden Aldı. Ve Gülmeye Başladı. Defterde KEREM Yazıyordu. 

Y: Yazın Çok Güzelmiş ama Önemli Olan Yazın Değil Bu Defterde Ne Yazdığı Dedi Hala Gülüyordu.

Z: Yağmurr Sinirli Bir Bakış Atarak.

Y: Aman İyi Be Sanada Yaranılmıyor.

Z: Aynen Öyle Canım Hadi Söyle Ne Söyliceksen?

Y: Anlamadım.

Z: Bişey Söylemek İstediğinde Tırnaklarını Yiyorsun Yağmur. Söyle İşte.

Y: Zeynep Bugun Arkadaşlarla Sahilde Takılıcaz Sende Gelsene.

Z: Yok Ya Ben Gelmiyim Hem Annem İzin Vermez dedi. Aslında Annesi İzin Verirdi. Ama Keyfi Yoktu.

Y: Yalan Atma Zeynep  Ben senin içinden Geçeni Bilmiyor muyum?

Z: Biliyor Musun?

Y: Zeynep Eve  Gidiyosun Ve Şık Giyiniyosun Ve Bizimle Geliyosun Daha Doğrusu Orada Buluşacağız. Dedi ve Yanımdan Gitti.

Hayır Yani Tamam Buluşmayı Anlarımda Şık Giyin Ne Demek ya. Arkadaşlarımızla Mı Buluşuyoruz? Maskeli Baloyamı Gidiyoruz. Neyse Yağmurun Diline Düşmektense Giyeyim Daha İyi. Eve Geldim Ve Kendimi Direk Odama Attım. Ilık Bi Duş Alıp Çıktım. Ve Gardolabımı Karıştırmaya Başladım.

Bu Olmaz. Çok Kötü.

Buda Olmaz Çok Abartılı.

Oha Ben Böyle Bi Elbise Almadım.

Buda Çok Fosforlu.

Sonunda Bitane Elbise Seçebildim. (Multimedya) Hemen Üzerimi Değiştirdim. Buklelerimi Belirgenleştirdim. Hafif Bi Makyaj Yaptım Ve Aynada Kendime Baktım. Aslında Asla Giymezdim. Çok Fazla Abartılıydı. Ama Bundan az Abartılı Elbisem Yoktu. Mecbur giymiştim. Saatime Baktığımda Saat 19.00'a geliyordu. Evden Çıktım Sahile Geldim. 

Gördüklerim Karşısında Dona Kaldım.

Ve Bölüm Sonu. Arkadaşlar Farkındayım. Çok Gecikti. Sınavlar Derken Yazamadım. Vote Ve Yorumlar  Artarsa Daha Sık Bölümler Gelecektir. :'))

Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin