''FlashBlack''
Y: Eee Hadi Kantine İnelim Diyor Kantine İniyoruz. Yağmurun Dediği Gibi Tüm Gözler Bende. Yağmur Kahve Almaya Gittiğinde Bi Çocuk Bana Bakıp Bakıp Göz Kırpıyor Ve Yanıma Yaklaşıyor. Elini Saçlarım Arasında Gezdirmek İçin Tam Hamle Yapacakken Çocuğu Biri Kendine Çekiyor. Ve Anında Yumruğu Gözünün Ortasına Yiyor.. Ben Donup Kalıyorum Ne Oldugunu Anlamaya Çalışırken Keremi Çocuğu Döverken Görüyorum Ve Daha Çok Şaşırıyorum.
Kerem:
''Bana Bak Eğer Bidaha Zeynebe Dokunursan Ve Bir Daha Zeynebe Bakarsan'' Senin O Ellerini Kırar Gözlerinide Oldugu Yerden Çıkartırım Anladın Mı Beni Ha Anladın Mı? Sen Şimdi Napıyosun E-Evet Burdan Toz Oluyosun Hadi Şimdi S*ktir Git. Ben Hala Olayın Etkisindeyim Heralde. Benim İçin Mi Dövdü O Çocuğu?! Yok Canım Kim Olsa Aynısını Yapardı. Ben Düşüncelere Dalmışken Yağmur Beni Dürtekliyor..
Y:'' Zeyneepp Gördün Mü Keremi Sırf Sana Baktı Diye Dövdü''
Z: Abartma Yağmur Sende.
Y: Nesini Abartmıyım Zeynep ''Eğer Bidaha Zeynebe Dokunursan Ve Bir Daha Zeynebe Bakarsan'' Senin O Ellerini Kırar Gözlerinide Oldugu Yerden Çıkartırım'' Dedi Daha Nasıl Açık konuşsunkii.
Z:''Ya Yağmurr Gerçekten Acayip Kızsın Ufacık Olaydan Neler Çıkarttın Yani.!
Y: Zeynepp Gerçekten Çok Safsın Kızım Ya Gerçektenn''.! Biz Yağmurla Tartışmaya Devam Ederken Yanımıza Can Geliyor..
C: Way way way Kerem Sayere Bak Sen Be.!!
Z: ''Sende Mi Caan''!?
C: Ne Sendemi Zeynep!? Ben Keremi Hiç Biri İçin Heleki Bi Kız İçin Böyle Bişey Yaptıgını Görmedim..
Z: Oof, Off Sizlede konuşulmuyor yani. Ben Sınıfa çıkıyorum. Sonra Görüşürüz Diyip Sınıfa Çıkıyorum.
Can Yağmur Konuşması.
Y: ''İlerki Zamanlarda Bişey Olcak Gibi Bak Görürsün''.
C: Bencede Kantinde Nasıl Benzetmiş çocuğu öylee.
Y: Sorma Ya Öyle Bi Geldiki Anlatamam. Hadi Gel Bizde Sınıfa Çıkalım Diyip Sınıfa Çıkıyoruz.
Zeynep'in Ağzından:
Off Kerem Nerde Ya. Acaba Sevgilisinin Yanına Mı Gitti? Saçmalama Zeynep. Ben Bu Düşüncelere Dalmışken Can Ve Yağmur Geliyor.
C: Ne Düşünüyorsun Zeynep'cim Keremi Mi? Yoksa!
Z: Caaan! Uyarıcı Ses Tonuyla.
C: Tamam Ya Ben Bişey Demedim. Ha Bu Arada Kerem Birazdan Gelcek Zeynepcim Diyip Göz Kırpıp Sırıtıp Gidiyor. Çok Bilmiş Can İşte Nolcak.
Kerem'in Ağzından:
Kantinde Neden Öyle Davrandım Bilmiyorum. Zeynebi Gördüğümden Beri Karmakarışık Duygular İçerisindeyim. Yoksa Aşık Mı Oluyorum. Acaba Derse Geç Kalıcağım İçin Zeynep Merak Eder Mi? Neden Etsin Ki Biz Neyizde Edicek? Of. Benim Duygularımdan Bir An Önce Emin Olmam Lazım. Aslında Ben Duygularımdan Eminimde Zeynebe Gidip Söylesem Neder Ki Bilmiyorum.
Zeynep'in Ağzından:
Bu Kashayvanı Hala Gelmedi Of Derse Gelmeyecek Mi Acaba!? Sanane Zeynep İster Gelir İster Gelmez Okul Onun Ders Onun Sanane... of Ya Tamam Ya Kabul ediyorum. Deli gibi merak ediyorum Nerde Kaldı Bu Ya Of. Derken Sınıfın Kapısı Çalıyor Ve Gelen Kerem Hemen Yanıma Gelip Oturuyor. Ders Boyunca Hiç Konuşmuyoruz Tenefüste.
K: Derse Biraz Geç Kaldım Güzelim!. Bu Arada O İt Sana Bulaşırsa Bana Söyle..! Diyor Bende Anlamsızca Kafamı Sallayıp:
Z: ''Niye Seni İlgilendiriyor Bu Konu''? Zeynep Odun Musun Sen Kızım Ya Çocuğa Şakkadanak Söylenir Mi Bu Of. Kerem Bana Aldanmayıp:
K: ''Senceğ Diyor Gülüyor Ve Göz Kırpıp Gidiyor''..
Bölüm Sonu.