Şarkı: Black Eyed Peas, J Balvin - RITMO (Bad Boys For Life)
Yazarın Ağzından
Elindeki telefonu sıkan Bakugou, gözleriyle kahvesini yudumlayan Uraraka'ya bakıyordu.
Demek bunca zaman aldatıyordu...
Sakin kalmaya çalışan Bakugou Uraraka'nın "İyi misin, Bakugou-kun?"
sorusuyla derin bir nefes verip lavaboya gideceğini söyledi.Lavaboya gittikten sonra bir süre aynaya bakan Bakugou gülmeye başladı.
Sevmediği biriyle olduğu gibi bir de aldatılıyordu. Telefonunu cebinden çıkaran Bakugou'nun aklına bu fotoğrafın 'photoshop' olma ihtimali geldi.
Nede olsa atan kişi kendine karşı birşeyler hissediyordu ve saplantılı olabilirdi.
Bakugou
Gerçek gibi olmuş, dijital resim hakkında gelişmişsin.
Bulunca s*keceğim kişi
Ne?
Bakugou
Fotoğraf diyorum, gerçek gibi. Arada sana fotoğraf atarım, 'photoshop' yaparsın.
Bulunca s*keceğim kişi
Hayır, bu fotoğraf 'photoshop' değil!
Bakugou
Neden inanayım?
Bulunca s*keceğim kişi
Çünkü doğruyu söylüyorum ve ayrıca neden inanmayasın?
Bakugou
Ya doğruyu söylemiyorsan?
Bulunca s*keceğim kişi
Ya doğruyu söylüyorsam?
Bakugou
Lan... S*çarım ağzına, bana soruyla cevap verme. Ve kanıtla!
Bulunca s*keceğim kişi
Ben kanıtlayamam ama sen kanıtlayabilirsin.
Bakugou
Nasılmış o?
Bulunca s*keceğim kişi
Eğer fake hesap açar ve o fotoğrafı Uraraka ile karşılaştığınızda gönderirsen tepkisinden anlarsın.
Bakugou
Zaten şuan onunla birlikteyim yani deneyebilirim.
Todoroki bunu okuyunca sinirden çene kemiklerinin seğirdiğini farketmemişti.
O aptal kız hâlâ Bakugou'yla birlikteydi.
Ama bu son bulacaktı. Tek gereken Bakugou'nun o aptalın yaptıklarını ve asıl amacını anlayıp terk etmesiydi.Morali yerine gelen Todoroki sırıtarak kendini oturduğu yatağında geriye atmıştı.
...
Ellerini yıkayıp lavabodan çıkan Bakugou, masasına otururken Uraraka'nın sesiyle ona bakmıştı.
"Bir sorun mu var, Bakugou?"
"Hayır, neden sordun?"
"Lavabodan biraz geç çıktın da bu yüzden sordum."
Eline telefonunu alan Bakugou, kullanmadığı ikinci hesaba geçerek popüler sosyal medya uygulamasına girdi ve fotoğrafı seçerek gönder tuşunu bastı.
Telefonu masaya bırakarak kahvesini eline aldı ve fazla belli olmadan sırıtmaya başladı.
Gelen bildirim sesini duyan Ochako, telefonun kilit ekranından '_Patlatırım_Ağzını' ismini görünce şaşırdı.
Kim diye düşünürken bu aralar ünlü olan fake hesap şakaları aklına geldi ve boşverip telefonu kapattı.
"Kimdenmiş?"
"Bilmediğim bir hesap, bu aralar şu yapılan fake hesap şakalarından herhalde."
"Yine de bir bak, önemli olabilir."
"Tamam."
Bildirimin üzerine tıklayan Uraraka gördüğü fotoğrafla bembeyaz kesilmişti.
Yutkunmuş ve alelacele telefonu kapatmıştı ama masaya bırakırken gerginlikten dolayı birazcık sert bırakmıştı.
Bakugou ise dikkatle onu inceliyordu.
Hareketleri tamamen suçluydu.
O suçluydu."Ne oldu Uraraka, ellerin titriyor?"
"Yo-Yok birşey.'
"Hmm, peki telefonuna ne gelmiş?"
"Dediğim g-gibi, şaka yapmışlar."
"Göstersene..."
"Ger-gerek yok Bakugou-kun, saçma bir şaka i-işte."
Bakugou, Ochako'nun terlediğini görünce sırıtmıştı. Onu zor durumda bırakıyordu ve bu onu mutlu etmişti.
"Dur ben göstereyim..."
Telefonundan fotoğrafı açan Bakugou, Uraraka'ya çevirmişti.
Gözleri kocaman olan Uraraka, ellerini önünde kenetlemiş, sıkmaya başlamıştı.
"Ba-Bakugou, açıklayabilirim."
Kollarını önünde birleştiren Bakugou, tek kaşını kaldırmış ve Uraraka'ya sert bakışlar atıyordu.
"Dinliyorum!"
"Ş-şey, o fotoğraf gerçek değil. Ya-Yani 'photoshop'. Kimin gönderdiğini de bilmiyorum."
"O fotoğrafı ben gönderdim ve eğer 'photoshop'sa neden bu kadar gerildin?"
"Sadece k-korktum yani sen inanmazsın diye..."
"Eğer bu fotoğraf gerçek olmasaydı korkmazdın çünkü korkacak birşey olmazdı."
"Ama b-"
"Cık, cık,cık... Yalanın ortaya çıktığı hâlde hâlâ kendini haklı çıkarmaya çalışacak kadar yüzsüzsün. Aslında iyi oldu bu, senin gibi bir yalancıyla birlikte olmak iğrenç birşeydi. Şimdi defol hayatımdan!"
Kafeden çıkan Bakugou, ferahlamış hissediyordu. Artık Uraraka'yı görünce sızlayan vicdanı olmayacaktı.
Bakugou
Aslında şuan sana teşekkür etmeliyim ama kafamda farklı bir soru var, bu fotoğrafı çekebilecek kadar bana yakınsın. Kimsin sen?
...
Üzgünüm geç oldu çünkü hayatım da çok önemli değişiklikler gerçekleşti.
Herneyse bölümü nasıl buldunuz?
Bölümler biraz geç gelebilir ama muhakkak gelecektir. Sizde beni anlayın gerçekten de hayatım çok tuhaflaşmaya başladı ve sonu çok karanlık...
Sizleri çok seviyorum.
(´ . .̫ . ')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hâʟâ Gᴇç Dᴇğɪʟ!(ᏰᏦᏖᎴ)
General FictionThey are very in love with each other. ࿔ৡ⃪꫶⃗၇͜ᩘ☔၇⃪⃖ৡ࿔