Şarkı: Issam Alnajjar - Hadal Ahbek Slowed + Reverb Lyrics
Yazarın Ağzından
Elindeki içeceği de kupaya dolduran Todoroki, son olarak geri çekilip masaya bir kez daha baktı.
Hayatta ilk defa bir yemek masasına böyle özenmişti. Kendisi pişirmeyip, sipariş etsede yine de kendi emeği de vardı.
Arkasını döndükten sonra koltuğa doğru ilerleyip, oturmuştu. Bu gün okul son ve en yorucu günüydü galiba...
"BOO!"
"AAAHH!"
Todoroki oturduğu koltuktan resmen zıplamıştı. Poposu üzerine yere düşmüştü ve bu çok acıtmıştı.
Kafasını kaldırdığında kendisine sırıtarak bakan ve tutması için elini uzatan Bakugou'yu görünce sinirle elini tutmadan ayağa kalkmış ve poposunu ovuşturarak konuşmuştu.
"Neden beni korkutuyorsun?"
"Kapıyı kilitlemezsen seni daha çok korkuturum."
"Daha akşam olmamıştı ama..."
"Acıdı mı?"
"Hayır."
(At yalanı... Neyse.)
"Ee hoşgeldin de mi yok, bu ne terbiyesizlik?!"
"Yok!"
İlerleyip sevdiğini kolları arasına almış, sıcak ve yumuşak bir öpücük bırakmıştı dudaklarına.
"Şimdi yok mu?"
"V-var, hoşgeldin."
"Hoşbuldum." dedi memnun olmamış gibi davranarak.İlk defa birinin ona hoşgeldin demesini önemsemişti. Yoksa s*kine bile takmazdı. Ve nereye giderse gitsin, eve çabuk dönmek için herşeyi yapardı.
Ama burada ise zamanı durdurmayı bile istiyordu.
İşte aşk böyle birşeydi, ilk defaların başlangıcı...
Masaya oturduklarında Bakugou, şöyle bir sofraya göz gezdirmişti.
"Bunları sen hazırlamadın değil mi?"
"Tam olarak ben yapmadım ama ben düzenledim diyebilirim."
"Hmm."
Elindeki çubukla sobadan bir parça koparıp ağzına atmış, ağzına gelen tuzlu tat ile çıkarması bir olmuştu.
"Öğk, bu ne böyle!?"
"Neden ki?"
Todoroki'de sobayı tadınca aynı tepkiyi vermişti.
"Ama paketin üzerinde kaynayınca bir yemek kaşığı tuz ilave edin, yazıyordu?!"
"Ah salak, o bir tatlı kaşığı olmasın?"
Todoroki şöyle bir düşününce bunun daha mantıklı geldiğini anladı ve kafasını önüne eğdi.
"Ne yani şimdi aç mı kaldık?"
"Ben varken aç kalma gibi bir olanak var mı Todoroki?"
Yavaşça başını kaldıran Todoroki, Bakugou'nun ona sırıtan suratıyla karşılaşmıştı.
Kollarını sıvarken, ortaya çıkan kasları Todoroki'nin gözlerinin oraya kaymasına neden olmuştu.
"Yemeği sen mi hazırlayacaksın?"
"Evet? Seninle yapmadığım birşey mi?"
Todoroki böyle diyince biraz farklı düşünmüş ve kızarmıştı.
Bakugou tezgâha doğru ilerleyince, arkasından yardımcı olmak için Todoroki'de ilerlemişti.
15 dk. sonra
"Hey, meyve suyunu masaya bıraktın mı?"
"Evet, burda."
Geriden masaya bakarak beğendiğini kollarını birleştirerek belli etmişti, Todoroki.
Şimdi masa çok daha iyi gözüküyordu.
Beraber pirinç mantısı ve soba hazırlamışlar ve olanca özenlerini bu masaya dökmüşlerdi.
"Todoroki, hazır pasta keki var mı?"
"Bilmiyorum, bir bakayım."
Dolapları tek tek karıştırmış fakat bir şey bulamamıştı.
Son olarak yukarıda ki dolaba bakacakken boyunun yetmediğini farketti. Parmak uçlarında yükselmiş, yine de işe yaramamıştı.
(Gülsem mi ağlasam mı bilemedim... ( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ )
Bakugou'dan yardım istese aslında ulaşabilirdi ama bunu yapmazdı. Çünkü onun boyuyla dalga geçmesini istemiyordu.
Daha sonra depodan küçük taşınabilir merdiveni getirmiş ve tam dolabın altına bırakmıştı. Üzerine çıkarak dolabı karıştırmaya başladı.
Yine yoktu. Baharat çeşitleri ve birkaç bilmediği paketten başka birşey bulamamıştı dolapta.
Tam kapatıp aşağı inecekken merdivenin sallanması ile kendini dolaba yapıştırmıştı.
"B-bakugou yardım et!"
Elindeki önlüğü asarken Todoroki'nin sesini duyan Bakugou, arkasını dönüp ona bakmıştı.
Ve bakar bakmaz gülmeye başlamıştı çünkü...
Çünkü şuan suya düşmemek için ağaca asılan kediler gibi dolaba yapışmıştı.
"Aa, ne oldu küçük kedicik? Ağaçta mı kaldın?"
"Bakugou şakanın sırası değil, yardım et!"
"Nasıl?"
"Şu merdiveni tut işte!"
"Neden?"
"BAKUGOU YARDIM ET DİYORUM!"
"MERDİVENE ÇIKACAĞINA BANA SÖYLESEYDİN BU DURUMDA OLMAZDIN!"
"T-tamam, hadi yardım et, ineyim şuradan."
"BENİ İLGİLENDİRMEZ!"
Bir anda eli kayan Todoroki, gözünü kapatmış, oluşacak acıyı bekliyordu.
Ama onun yerine sıcak kollar ve yumuşak dudaklar karşılamıştı.
...
Ee nasıl bir bölümdü?
Lütfen fikirlerinizi belirtin.
Sizleri çok seviyorum, diğer bölümde görüşmek üzere!!!
♡(ӦvӦ。)(◕દ◕)(●♡∀♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hâʟâ Gᴇç Dᴇğɪʟ!(ᏰᏦᏖᎴ)
General FictionThey are very in love with each other. ࿔ৡ⃪꫶⃗၇͜ᩘ☔၇⃪⃖ৡ࿔