(◕ω◕)◜✧*.☆。*゚+

1.9K 112 254
                                    

           ⚠️ SMUT WARNİNG⚠️

Şarkı: Trevor Daniel - Falling

Yazarın Ağzından

Önündeki Todoroki'ye bakarak sırıtıyordu Bakugou. Aklında çok güzel bir fikir vardı.

Koltukta korkuyla gerilmiş Todoroki'yi bir anda kucaklamıştı. Todoroki'de kollarını boynuna dolamış, yüzünü tişörtüne saklamıştı.

Merdivenlerden çıkarken, Bakugou'nun elleri Todoroki'nin kalçasını okşuyordu. Todoroki de gerildikçe Bakugou'nun tişörtünü sıkıyordu.

Odaya girdiklerinde Bakugou kucağında ki Todoroki'yi yatağa bırakmış ve arkasında ki kıyafet dolabına yönelmişti.

Açtığı dolapta birkaç saniye oyalandıktan sonra elinde kırmızı renkli kumaş bir kravat ile birlikte yatağa doğru ilerleyip, Todoroki'nin bacaklarını ayırmış ve tam oraya oturmuştu.

"Ellerini uzat."

Todoroki ellerini arkasına saklayıp gözlerini kapatarak kafasını sallamış, istemediğini belli etmişti.

"TODOROKİ ELLERİNİ UZAT DEDİM!"

Bakugou'nun sesindeki sinirli ve tehditkâr tınıyı duyan Todoroki, daha fazla sinirlendirmemek adına dediğini  yaparak bileklerini uzatmıştı.

(Daha fazla yazamayabilirim aq, sadece ikinci smutum lan bu benim! Sanki tüm dünya beni izliyor gibi hissediyorum.)

Bakugou tek eliyle Todoroki'nin kollarını birleştirmiş ve kravatı bileklerinin etrafından geçirerek, yatağın başlığına sabitlemişti.

"B-bakugou bağlamasan olmaz mı?"

"Hayır."

Daha sonra tişörtünü sıyırarak, yukarı doğru çıkarmış ve katlamıştı.

"Hmm ilk önce nerden başlasak acaba?"

Ellerini Todoroki'nin karnında dolaştırmış ve parmaklarıyla gıdıklamıştı.

Hafifçe kıkırdayan Todoroki, Bakugou'nun parmaklarının yerini dilinin almasıyla hem gerilmiş hem de kıvranmaya başlamıştı.

Bakugou tam göğüsün ucuna gelince dilini daire şekilde hareket ettirerek Todoroki'nin zevkle inlemesine yol açmıştı.

Daha sonra göğsünün ucunu ağzına almış ve bir bebeğin biberonu emdiği gibi emmeye başlamıştı.

"B-bakugou dur, tuhaf hissediyorum."

Bakugou onu duymazdan gelmiş ve dişleriyle göğüs ucunu çekiştirmişti.

"Mmmgghhh acıyor..."

Diğerine de aynı şeyi yapmaya devam ederken, kafasını kaldırıp, birazda dilinin yerine parmakları ile baskı yapıyordu.

"B-bu tatlı hissettiriyor..."

Başını yana yatırmış ve diliyle dudaklarını yalamaya başlayan Todoroki ile, Bakugou Todoroki'nin üzerine eğilmiş ve dışarıda ki dilini ısırmıştı.

"Dudağını yalama Todoroki, bunu sadece ben yapabilirim."

Todoroki başını sallamıştı. Çünkü bu hâlde Bakugou'ya karşı gelmek hiç ama hiç iyi bir fikir olmazdı.

Yeniden diliyle Todoroki'nin göğüs uçlarına baskı yapan Bakugou'nun elleri boxerını ve çoktan kalkmış aletini bulmuş, kavrayıp baş parmağı ile aletinin ucuna baskı uygulamıştı.

Hâʟâ Gᴇç Dᴇğɪʟ!(ᏰᏦᏖᎴ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin