Meghan Trainor: All About That Bass
Bakugou'nun Ağzından
Evden çıkarken unuttuğum bir şey varmı diye düşünüyordum.
En sonunda herşeyi aldığıma kanaat getirerek adımlarımı hızlandırdım. Saat 17:02'di ve hala hava kararmamıştı.
Todoroki'lerin evine vardığımda zili çalıp beklemeye başladım. Açılmayınca yumruklamaya yine açılmayınca ise tepiklemeye başladım.
Son olarak hızlıca geri çekilip tam hızlı bir şekilde yumruk atacaktım ki kapı açıldı ve ben içeri fırladım.
Kendime gelip oturur pozisyona geldiğimde Todorokinin gözleri fal taşı gibi açılmış, ellerini yumruk yapmış tavana bakıyordu.
Nereye bakıyor bu diye bakmak için hareketlendiğimde Todoroki sıktığı dişlerinden yalvarır gibi konuştu.
"B-Bakugou k-kalk üstümden..."
dediğinde Todorokinin üzerinde ve aletinin üzerine oturduğumu farketmiş,hızla kalkmıştım."K-kapıyı yarın açacaksın sandım!"
dedim konuyu değiştirmeye çalışarak."Evde kimse yoktu ve hizmetlilerde 16:30' da gidiyorlar. Yukarıdan indiğim için geç geldim ve ayrıca kapı açılmıyor diye kapıya uçman gerekmezdi." derken de bir yandan üzerini silkeliyordu.
Sonra farkettim ki bende üstüme siyah kafatası bulunduran mavi bir tişört, altıma ise siyah pantolon giymiştim.Yarım pişti olmuştuk.
"Sen sürünerek geliyordun galiba!"
Todoroki'nin Ağzından
"Sen sürünerek geliyordun galiba!"
Gerçekten şuan Bakugou'yu çekecek halim yoktu. Zaten o kadar ağırdı ki aletim acısı hala geçmemişti.
Yukarı çıkıp, odama doğru ilerledik. İlerlerken Bakugou'ya bakıyordum o ise evi incelemekle meşguldü.
Odama girdiğimizde şöyle bir göz gezdirip;
"Vay anasını, çok düzenli. Benim odada ise fil arasan bulunmaz hem de annemin zoruyla her gün topladığım halde!" dedi.
Masamdan kitapları alıp yatağın üzerine oturdum. O da kitap, defter ve kalemlerini çıkardı ve yanıma oturdu.
"Kitaplarından yaptığın ödevleri aç."
dedi ama buna karşıydım.
"Hayır öncelikle sana nasıl yaptığımı anlatacağım ve sende ona göre yapabilirsin"
"Yarım p*ç bu kadar uğraşmaya gerek yok!"
1,5 saat sonra ve Yazarın AğzındanTodoroki Bakugou'nun tüm küfürlerine rağmen yine de kitabı ona göstermemiş ve anlatarak yaptırmıştı.
İşleri bitince Bakugou oturduğu yatağın üzerine sırt üstü kendini atmış ve " Beynim s*kildi bee!" demişti.
Todoroki Bakugou'ya aç olup olmadığını sordu ve Bakugou evde bir şeyler yediğini söyledi.
Yine de Todoroki hazır soba ısıtacağını ve Bakugou'nun gelip gelmeyeceğini sordu. Bakugou'da geleceğini söyleyince beraber aşağı indiler.
Aşağı inince telefonu çaldı. Arayana baktığında Fuyuminin aradığını gördü. Açtığında ablasının eve gelemeyeceğini arkadaşı Yamada ile kalacağını öğrendi. Ablası babasına haber vermişti ve kardeşine de söyleme gereği duymuştu.
Babası olacak o şahıs ise işlerinden dolayı ise çok geç geliyordu.
Todoroki telefonu kapattıktan sonra Bakugou'ya oturacak bir armut koltuk gösterdikten sonra tam tezgahın başına geçiyordu ki Bakugou'nun sesiyle durdu.
"Lan p*ç sen kime aşçılık taslıyorsun!?"
diyerek Todoroki'yi armut koltuğa ittirdi ve yan tarafta üzerinde " Best Chef" yazan kırmızı önlüğü giydi.Todoroki armut koltuğa hızlı itildiği için bir daha yardım almadan kalkamamak üzerine oturmuştu ve şimdiden çabalamıştı ama başarılı olamayınca vazgeçip Bakugou'yu izlemeye başlamıştı.
Bakugou ise sobanın yerini sormuştu ve buzdolabında olduğunu öğrenmişti.
Sobaları sıcak suyun içine attıktan sonra yanına salata hazırlamak için salatalıkları yıkamaya başlamıştı.Todoroki onu hayranlıkla izlediğinin farkına kapının sesiyle ayıkınca anlamıştı.
Kapıya doğru baktığında Natsuo ayakkabılarını ayakkabılığa bırakıyordu.
Odasına doğru çıkarken bu tarafa bakmış ve evde Bakugou'nun da olduğunu fark etmiş ve kardeşine seslenmişti.
"Evde misafir var ve sen ona yemek mi yaptırıyorsun? Çok ayıp Shouto" diyerek odasına ilerledi.Todoroki Bakugou'ya bakarken Bakugou'da sırıtarak " Cık, cık Çok ayıııp!" diyordu. Todoroki kollarını birleştirerek;
''Ama yemek pişirmeyi sen istedin?"
Dedi Todoroki ama Bakugou hemen karşılık verdi."Ama o artık her kimse bunu bilmiyor."
"O Natsuo kendisi abim olur." dedi Todoroki.
Yemekleri hazırladıktan sonra Bakugou ellerini yıkamış ve önlüğü çıkarmıştı.
Todoroki'ye neyi bekliyorsun tarzından bir bakış atmış, Todoroki ise armut koltukta çırpınarak çıkmadığını söylemişti.
Bunun üzerine Bakugou p*ç smile atarak Todoroki'ye yaklaşmıştı.
...
Bu bölümü çok eğlenerek yazdım aq.
Hoşuma gitti ama sizin yorumlarınız daha önemli by by!
(~ ̄³ ̄)~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hâʟâ Gᴇç Dᴇğɪʟ!(ᏰᏦᏖᎴ)
General FictionThey are very in love with each other. ࿔ৡ⃪꫶⃗၇͜ᩘ☔၇⃪⃖ৡ࿔