✷⤵
Gecekuşu: Bugün yine arkadaşlarından ayrı gittin eve.
Gecekuşu: Üzerindeki siyah hırka çok güzel Yoongi-ah... Çok yakışıyor sana..
Gecekuşu: Bir de ben şeyi merak ediyorum, evinin yakınlarında arka sokakta bir duvar var. Bir sürü resim
çizilmiş, onları sen mi çiziyorsun?Gecekuşu: Bir seferinde oradaki sembollerden birini defterinde görmüştüm de, merak ettim..
Gecekuşu: Hani şu yarısı karanlık olan güneş sembolü.. Çok güzel, sanki beni anlatıyormuş gibi.. :)
Gecekuşu: Her neyse, muhtemelen şu an benim hangi manyak olduğumu falan düşünüyorsundur..
Gecekuşu: Ben sadece... Sadece cesaretim buna yetti ve mesaj atmak istedim.
Gecekuşu: Seni seviyorum Yoongi.
Gecekuşu: Seni çok seviyorum...
Kalbim küt küt atarken sanki durdurabilecekmişim gibi elimi kalbimin üstüne bastırarak gözlerimi kapattım ve kendimi sırt üstü yatağa attım. Üç yılın üzerine bütün duygularımdan tamamen emin bir şekilde elimden sadece mesaj atabilmek gelmişti. Korkuyordum, şimdi çok kırılabileceğim bir şekilde cevap verecek diye öylesine korkuyordum ki bu korku birazdan beni ağlatabilirdi bile.
Derin nefesler alarak sakinleşmeye çalıştım. Günlerdir beynimi kemiren bu fikri hayata geçirene kadar çokça düşünmüştüm. Reddetme ihtimalini de göz önüne alarak yazmıştım zaten ama şimdi bu heyecan da neydi böyle? Hani anlaşma yapmıştık?
Resmen kendimle tartışıyordum. Başımı iki yana sallayarak zihnimdeki düşüncelerden kurtulmaya çalıştığım esnada hemen yanımda duran telefonumun titremesi ile birlikte çığlık atmamak için sıktığım yumruğumu ısırarak yataktan kalktım ve odamda tüm vücudum titreye titreye volta attım.
Pekala, belki de o yazmamıştı? Evet, evet kesinlikle öyle, bir başkası da yazmış olabilirdi. Sakin olmalı ve mesaja bakmalıydım. Tedirgin adımlarla yatağıma yaklaştım ve telefonumu elime aldım. Bildirim panelinden mesajım olduğunu görebiliyordum. Gözlerimi kısarak yarım yamalak görüşümle mesajlara girdim ve mesajın kimden geldiğine baktım. Yüce yıldızlar aşkına! Gerçekten de o atmıştı. Kalbimin hızı biraz önceye göre daha fazla artış gösterirken kendimi tüm olasılıklara hazırlayarak mesajın üstüne tıkladım.
Yoongi: Aynen öyle.
Yoongi: Hangi manyak olduğunu merak ediyorum.
Yoongi: Şimdi söyle bakalım,
Yoongi: Kimsin?
__
-Lilya'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cursed Sun | Yoongi
FanfictionLilah, güneşe alerjisi olan, dört duvar arasına sıkışmış, yalnız ama aşık bir kızdı. Texting/düzyazı for @cleosera