B10: Portakallı Lolipop.

987 79 47
                                    

✷⤵

Gecekuşu: Hey!

Gecekuşu: Nasılsın?

Yoongi: İyiyim.

Gecekuşu: Ah, sevindim.

Gecekuşu: Ben de iyiyim.

Görüldü.

Gecekuşu: Afedersin, bir an umrunda olmadığımı unuttum. :)

Görüldü.

Gecekuşu: Şey, Yoongi..

Yoongi: Efendim?

Gecekuşu: Senden bir şey isteyeceğim de.

Yoongi: İsteme.

Gecekuşu: Sadece masanın altına bakmanı isteyecektim.

Gecekuşu, çevrim dışı.

Görüldü.

Kapattığım telefonumu masanın üzerine bıraktım ve pencereye biraz daha yaklaşarak baktım. Suratındaki pişmanlığı anımsatan ifadeyle beraber oturdukları masanın altına yapıştırdığım lolipopu çıkarmış ve etrafına bakıp hafif gülümser gibi olmuştu. Size yemin ederim ki dudakları hafifçe gerilmişti ancak saliselik bir görüntüydü ve hemen kendini toparlamakta bir numaraydı.

Elindeki portakallı lolipopa uzun uzun baktı ve daha sonra karşısında oturan Jimin'e verdi. Bu biraz kalbimi kırmıştı açıkçası.

Suratım bariz bir şekilde düştüğü sırada telefonunu yeniden eline almıştı. Ne yaptığını merak ediyordum ve birkaç saniye içerisinde masanın üzerindeki telefonumdan gelen bildirim sesiyle bana mesaj attığını anlamıştım.

Yoongi: Teşekkür ederim.

Gecekuşu: Jimin'e verdin.

Yoongi: Evet.

Gecekuşu: Neden?

Gecekuşu: Verdiğim şekerden bile mi haz etmiyorsun Yoongi-ah?

Gecekuşu: Benden bu kadar rahatsız olduğunu düşünmemiştim.

Gecekuşu: Özür dilerim.

Yoongi: Hayır.

Yoongi: Yanlış anladın.

Gecekuşu: Neden Jimin'e verdin o halde?

Yoongi: Aslında bunu bildiğini düşünmüştüm.

Yoongi: Portakala alerjim var benim, gece kuşu.

"Ah, tabii ya!" diye söylenerek alnıma vurmuştum. Turunçgillere alerjisi vardı. Şekeri alırken hiç aklıma gelmemişti.

Gecekuşu: Yoongi-ah..

Gecekuşu: Tabii ki biliyordum ama şekeri alırken dikkatimden kaçmış.

Gecekuşu: Yanlış anladım, afedersin.

Yoongi: Önemli değil gece kuşu.

Yoongi: Bir dahaki sefere çilekli alabilirsin.

Görüldü.

Yüzüme yayılan gülümsemeyi gizlemek için başımı eğmiş ve sıraya yaslamıştım. Yarın ona çilekli lolipop alacaktım.

Sınıfa giriş yapan Tarih öğretmenimizi görünce açık kalan telefonumu kapattım ve içimdeki garip sevinçle beraber dersi dinlemeye başladım.

__

Neler oluyor hayatta? Yoongi akıllanıyor gibi bakalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neler oluyor hayatta? Yoongi akıllanıyor gibi bakalım..

-Lilya'

Cursed Sun | YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin