Pysähdyimme molemmat ja vilkaisimme toisiimme. Aloimme uudelleen nauraa. "Me mitää elämöidä, ollaa menos suihkuu." ilmoitin.
Rayan ja Josiah kohottivat vähän liian merkitsevästi kulmiaan, ja tajusin sana virheeni.
"Siis mä meen suihkuu." korjasin nopeasti, nappasin Danielin kädestä hupparin ja pyyhkeen ja aloin kipitittää alakertaan.
Kuulin kuinka poikien pulina alkoi yltyä huoneessa, vaikka olin jo alakerrassa.
Taisin pölähtää olohuoneeseen täysin väärällä hetkellä. Katseeni sahasi Bellan ja Sebastianin väliä, jotka istuivat vastakkain sohvalla. He olivat ilmeisesti tuijottaneet toisiaan tiiviisti -kunnes minä paukkasin paikalle- ja ties mihin olleet ajautumassa.
Seisoin hetken olohuoneen oviaukossa tuijottaen heitä, ja he tuijottivat takaisin. Naurahdin vähän häkeltyneenä.
"Jatkakaa te ihmeessä siitä mihi jäitte, mä meen suihkuu. Muistakaa kumminki et jäktät on yläkerras ja saattaa tulla takasi millo tahansa!" Huikkasin lopulta, ja väistin sukkelasti tyynyä, jonka Bella sinkosi minua päin. Sebastian vain käkätti sohvalla.
Suihkussa katselin huokaisten hyllyä, jossa oli shampoita ja hoitoaineita. Nimittäin kaikki olivat jotain miehekkäitä tuoksuja, eivät ollenkaan sitä, mitä itse käyttäisin.
"Dani!!" Karjuin oven läpi. Sain huudella hetken, ennen kuin kuulin jonkun kävelevän oven taakse. "No?" hän huikkasi.
"Onko su mutsis ottanu kaikki sen shampoot mukaa tai jotai, onks tosi että joudun käyttää jotai sun iskäs 3 in 1 shampoota?" kysyin huokaisten.
Daniel nauroi oven takana. "Tais se varmaa ottaa, et siitä vaa kuule nurisematta niitä mitä hyllyssä on." hän huikkasi. "Ei oo totta." Huokaisin uudelleen ja kuulin Danielin taas nauravan. Loittonevien askeleiden ääni kertoi hänen lähtevän.
Katselin hyllyä toiveikkaana, jos sieltä vaikka löytyisi joku hajustamaton hiusshampoo tai jotai. Vaan eipä löytynyt. Kohautin itsekseni olkia ja päätin ottaa randomilla hyllyltä jonkun purkeista.
Aivojeni järkevä puoli yllätti pian minut nuuskimasta idioottimaisesti eri shampoita ja sovittamasaa niitä Danielin hiusten tuoksuun. Pudistin päätäni, ja ryhdyin pesemään hiuksiani.
Tassuttelin Danielin jättimäinen huppari päälläni, valkoinen pyyhe turbaanina hiuksissani, keittiöön.
Josiah ja Daniel istuivat siellä saarekkeen päällä, ja lopettivat äkkiä käymänsä keskustelun kun astuin huoneeseen. Molempien kiinni jääneistä ilmeistä paistoi että he olivat puhuneet minusta.
Kohotin heille kiinnostuneena kulmiani. Josiah vain virnisti minulle, hyppäsi alas saarekkeelta jaa luikki olohuoneeseen, jättäen meodät kahden.
"Hitto että oot sulone." Daniel sanoi ja tarkasteli minua päästä varpaisiin. Poskiani alkoi kuumottaa ja kiiruhdin istumaan pöydän ääreen.
"Haluisko neiti jotai aamupalaa?" Daniel kysyi ja hyppäso itsekin alas saarekkeelta. Pyöräytin silmiäni. "Kyllä kiitos." sanoin sarkastisen virallisesti ja nyökyttelin päätäni.
"Mitä mä teen? Paistanko pekonii ja kanamunia vai mitä?" hän kysyi otsa kurtussa. Kulmani kohosivat hivenen, kun tajusin hänen olevan ihan tosissaan. "Öö joo kuulostaa hyvältä." Kiiruhdin vastaamaan.
En voinut olla tuijottelematta Danielia kun hän hääräili keittiössä.
Oli jotenkin käsittämättömän symppistä että hän tarjoutui tekemään minulel aamupalaa.
"Tossa ois." hän sanoi hetken kuluttua ja laski eteeni lautasen jossa oli munia ja pekonia, sekä aterimet. En ehtinyt vastaamaan kun Rayan tepasteli keittiöön ilman paitaa.
"Se Bella-lahna kaato kahvit mun paidalle! Pitäs- heei onks täällä tehty Alecialle aamupalaa. Mäki haluun." Rayan nurisi.
Daniel käveli hakemaan itselleen lasillisen vettä. "Sori, emmä sua palvele. Talon antimet ovat käytettävissäsi, ala väsää ruokaas." hän sanoi omahyväisesti.
"Mut kummiski Aleciaa palvelet?" Rayan kysyi ja tökkäsi takaraivoani kävellessään ohi. "No minkä sille voi et sussa ei oo mitää mikä vetois muhun nii että rupeen urhaamaa aikaani sun ruua valmistuksee." Daniel sanoi olkiaan kohauttaen ja virnisti.
"No joo, katos ny toista ku tossa vaa istuu sun hupparissas ja kilttinä syö aamupalaansa." Rayan naureskeli. "Joo, on sulone." Daniel hymähti ja Rayan tönäisi hänen olkapäätään.
Huokaisin syvään ja hautasin punaisen naamani käsiin. "Olkaa hiljaa, ja keskittykää itteenne että voin olka rauhassa." Mumisin sormieni lomasta.
"No jos sä nii haluat." Daniel sanoi ja lähti kävelemään olohuoneeseen. Kuulin hymyn hänen äänessään.
Rayan vihelsi hänen peräänsä pitkästi kun nostin katseeni. Vilautin hänelle keskisormea ja jatkoin syömistä.
"Siis ihmettelen tosissani jos teiä välil ei oo tapahtunu vielä mitää. Toi jätkähä ei voi lopettaa vihjailuja ja no, kato ittees." Rayan nauroi nyökäten punaisiin poskiini.
"Juu kuule sä et ollukkaa meiä kävelyl mukana eile. Ja hyvä ettet ollu." Heitin huvikseni vettä myllyyn ja repesin nauruun, kun Rayanin silmät laajenivat innostuksesta. "Heeii mitä siel tapahtu? Me jo mietittiinki et minkä kuuse alle te jäitte kierimää." Rayan sanoi.
"Ray! Pienempää ääntä jos meinaat et puhun sulle yhtää mitää." Sähähdin. "Ei me mitää tehty, tuki aivoistas tollaset." jatkoin ja Rayan alkoi nauraa. "No okei. Mut suudeltu on jo, se o varma." hän sanoi nyökytellen.
Purstik huuleni yhteen ja lähdin viemään tyhjää lautasta lavuaariin. "Hei, osuko oikeesee!?" Rayan tivasi entistä innostuneempana.
Lähdin nauraen ja päätäni pudistellen pois keittiöstä kun Rayan jäi hihkumaan: "mä nii tiesin tän!!" Ja "Katotaa ni kohta ootte siellä kuuse alla!"
Olohuoneessa kaikkien kohonneet kulmat ja ihmettelevät tuijotukset suuntautuivat minuun kun tepastelin paikalle. "Ihme jätkä toi Ray." Totesin vaon ja rojahdin sohvalle. "Aina riekkumassa ympäriisä."
DU LIEST GERADE
Your Little Lover
Romantik"Hey, my little lover, älä viitti mököttää" Daniel sanoi raivostuttavan ihanalla äänellään. "En todellakaa oo mikää your little lover" tuhahdin, vaikka sydämeni hakkasi niin, että hänkin varmaan kuuli sen. HUOM. Hahmot ja juonen oon keksinyt itse, j...