"𝑡𝒉𝑒𝑦 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒"

65 8 19
                                    

Πονάει. Πονάει αφόρητα.
Δεν μπορώ να πολεμήσω άλλο. Τα όπλα μου λύγισαν. Η σάρκα μου εξασθενεί, καθώς τα κόκαλα αργά και επίπονα με εγκαταλείπουν.

Η ψυχή μου όμως ράγισε. Ραγίζει καθώς λάμπει. Αιμορραγεί καθώς γελά. Κλαίει καθώς πονά. Δεν καταλαβαίνω. Μπορεί οι άνθρωποι να μην την κατανοήσουν ποτέ. Όμως, όμως πονάει. Κλαίει. Γιατί κλαίει;

Μαυρίζει, σαπίζει, μουχλιάζει. Γιατί όμως; Ο παιδικός εγκέφαλος μου και η παιδιάστικη νοημοσύνη μου αδυνατεί να καταλάβει.

Σήμερα η ψυχή έτρεμε. Σήμερα φοβήθηκε. Κινδύνεψε, έπεσε. Την παρατηρώ καθώς καταστρέφεται. Είναι όμορφη. Μου χαμογέλασε.

Γιατί χαμογέλασε; Μήπως είναι το τελευταίο της χαμόγελο; Όχι, όχι! Μην φύγεις!

Ξαφνικά σώπασε. Απρόβλεπτα σταμάτησε να τρέμει, να χαμογελά.

Την θαύμαζα διστακτικά. Πότε δεν έχω ξανά αντιμετωπίσει μια τέτοια ισχύ, αλλά ταυτοχρόνως τέτοια έντονη απάθεια.

Ραγίζει ακόμα.. ανάμεσα στα σκοτάδια παρακολουθώ τις πληγές της και σιωπηλά τις μετράω.

Μια εβδομάδα αργότερα έχασα το μέτρημα. Δύο βδομάδες κάθε πολύτιμο χιλιοστό της γέμισε χαρακιές. Στις τρεις άρχισα να μετράω σπασμένα κομμάτια. Ένα μήνα αργότερα κόλλησα τη μάτια μου στο τελευταίο κομμάτι. Περικυκλωμένο από μια αηδιαστική, γκρίζα σκόνη. Όμως.. όμως ακόμα έλαμπε.

Γιατί;

Χελλοο παίδες
Πώς είστε; Τι μου κάνετε;

Σήμερα ο πατέρας μου, μας έδειξε παλιές φωτογραφίες του (φουλ αεσθετικ και όμορφες) και μέσα στο σκονισμένο κουτί υπήρχαν και παλιά γράμματα, που του είχαν στείλει φίλοι του. Και σε ένα γράμμα ο φίλος του (τώρα μιλάμε για 90s) του έλεγε πως είναι ερωτευμένος με μια κοπέλα και επειδή ήταν στρατό να την προσέχουν. Και απλά είμαι σοφτ:(
Ελπίζω ο φίλος του να είναι καλά τώρα, να νιώθει όμορφα. Αυτή τη στιγμή ένα περίεργο παιδάκι τον θαυμάζει από τα βάθη της καρδιάς του.

Εμ ναι, το είπα αυτό επειδή εμπνεύστηκα για το κεφάλαιο._.

Το σημερινό κεφάλαιο το αφηγείται ένα παιδί, αθώο και δίχως τις κατάλληλες, απαραίτητες γνώσεις στη ζωή.
Και μαντέψτε τι μλκια έκανε το παιδί. Ερωτεύτηκε και πληγώνεται. Η καρδιά του σκουργιάζει αλλά ταυτόχρονα αγαπάει και ποθεί τον έρωτα του.


Εμ αυτό._.
Δεν μου άρεσε τόσο αλλά ταυτόχρονα το λάτρεψα. Ιδκ τελευταία όλα πάνε σκατά και έχω χαθεί. Εμ νε σκάω

Ελπίζω να είστε καλά να περάσετε ένα ήρεμο βράδυ
💜💜💜

𝒏𝒐𝒕 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈Where stories live. Discover now