𝒐𝒌 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒐 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒖

116 14 46
                                    

Χειι, ναι γνωρίζω αυτό το κεφάλαιο δεν αποτελείται ούτε από one shot, ούτε από τραγούδι.

Απλά, έχω κάποιες σκέψεις, ερωτήσεις και δεν θέλω να απευθυνθώ σε φίλες, γίνομαι βαρετή, κουραστική, ενοχλητική. Και ναι, το τελευταίο που χρειάζομαι είναι να μου κάνουν παρατήρηση για κάτι τέτοιο.

Αντιμετωπίζοντας το καθρέπτη φαντάζει τόσο άσχημος.

Ανακεφαλαιώνοντας τις εμπειρίες της ημέρας φαντάζει τόσο ηλίθιος.

Αντιμετωπίζοντας τις σκέψεις του φαντάζει τόσο αδύναμος.

Επιθυμώντας να πεθάνει φαντάζει τόσο ηλίθιος. Άλλωστε, είναι πολύ νέος για κάτι τέτοιο. Άλλωστε, το διαδίκτυο τον έχει επηρεάσει έτσι, άλλωστε οι κακές παρέες τον αλλάζουν.

Μιλώντας για τα αισθήματα του, ανοίγοντας την καρδιά του σκορπά την μιζέρια του στους ανθρώπους που νοιάζεται.

Γελώντας, γρήγορα θυμάται πόσο άσχημο είναι το γέλιο του. Μιλώντας πόσο αηδιαστική και άσχημη είναι η φωνή του και πόσο ανόητα είναι τα λόγια του.

Όλοι θέλουν να τον αλλάξουν. Ασεβής άνθρωπος, ψεύτικος, διπρόπωσος.
Αγχωμένος, μα γιατί να έχει άγχος; Δίχνεται. Ζητά προσοχή;

Είναι μόνος; Δεν είναι μόνος, έχει φίλους. Εγώ είμαι φίλος του. Κι ας του είπα πως καταστρέφει τον πλανήτη με την ύπαρξη του, κι ας του είπα πως δεν ξέρει να μιλήσει, κι ας του είπα πως λέει βλακείες, κι ας μηδένισα και κορόιδεψα τα λόγια του. Κι ας του είπα να αλλάξει, να σταματήσει να είναι ο ίδιος. Κι ας του είπα πως άλλαξε και πρέπει να ξανά αλλάξει αλλά όχι όπως ήταν, αλλιώς. Εγώ τον αγαπάω. Έτσι είναι οι φιλίες.

Νιώθει άσχημος; Γιατί νιώθει έτσι; Είναι πανέμορφος. Κι ας του είπα πως τρώει πολύ, κι ας του είπα πως έχει αλλάξει ο σωματότυπος του και πως δεν αρέσει σε κανέναν. Γιατί κάνει έτσι; Επειδή τρώει τα νύχια του και δεν μπορεί να τα βάψει; Επειδή έχει πολύ μικρά χείλη και δεν μπορεί να φορέσει κραγιόν; Επειδή του είπα πως δεν φροντίζει τον εαυτό του; Επειδή του είπα πως δεν είναι χοντρός αλλά δεν θα μπορούσε να φορέσει κάτι κοντό, θα ήταν αηδιαστικό και ασέβεια. Γιατί νιώθει κατώτερος; Επειδή του είπα πως δεν ξέρει να βάφεται και είναι σαν κλόουν;

Εγώ να τον βοηθήσω ήθελα. Γιατί σταμάτησε να τρώει; Γιατί άρχισε να μετρά τις θερμίδες; Γιατί κρύβει τόσο πολύ το σώμα του; Γιατί δεν έβγαζε την μάσκα στα διαλείμματα; Γιατί άρχισε να κλαίει, παρατηρώντας τον εαυτό του στον καθρέπτη; Γιατί κοιτάει τόσο πολύ αυτόν τον καθρέπτη;

Γιατί έχει τόσο άγχος; Εγώ δεν έκανα κάτι! Εγώ του είπα απλά πως θα πατώσει στα μαθήματα και θα απογοητεύσει τους πάντες. Εγώ του είπα πως είμαι απογοητευμένη και νιώθω άσχημα για αυτόν. Γιατί είναι τόσο λυπημένος; Εγώ του είπα πως με στεναχωρεί που δεν γελάει με τα αστεία μου, που δεν έχει όρεξη να βγούμε, να μιλήσει, να φάει, για να τον βελτιώσω!

Γιατί ακούει αυτές τις καταθλιπτικός μουσικές; Γιατί θέλει να πάει σε ψυχολόγο; Γιατί θέλει να αλλάξει τον εαυτό του; Γιατί θέλει να φύγει από αυτόν τον κόσμο, γιατί λέει τόσο κρύα και λυπητερά αστεία που ούτε ο ίδιος δεν γελάει; Γιατί αγχώνεται όταν του ζητάω να βγούμε με μια παρέα; Γιατί είναι τόσο αντικοινωνικός; Η μοναξιά σκοτώνει τους ανθρώπους. Γιατί δεν έχει φίλους;

Εγώ του είπα να σταματήσει να καπνίζει γιατί δεν κάνει καλό στην υγεία του και είναι πολύ νέος για κάτι τέτοιο, καταστρέφεται έτσι. Εγώ του είπα πως αυτός φταίει για όλα, για να καταλάβει, κάτι που ακόμα δεν έχει κάνει.

Εγώ του είπα πως είναι ατάλαντος για να δοκιμάσει νέες δραστηριότητες!

Τον ρώτησα γιατί είναι τόσο καταθλιπτικός. Τον ρώτησα γιατί δεν μιλάει τόσο, τον ρώτησα τι πάει λάθος μαζί του και γιατί έχει αλλάξει τόσο. Τον βοήθησα να γίνει καλύτερος, τονίζοντας τα λάθη του, χτυπώντας τις πληγές του.

Εγώ νοιάζομαι. Θέλω το καλύτερο για εκείνον.

Συγγνώμη για αυτό. Απλά γιου κνοου, το μαξιλάρι μου δεν βοηθάει πολύ.

Ελπίζω να είστε καλά και να έχετε μια όμορφη, ήρεμη νύχτα
💜

*Το κεφάλαιο προφανώς και είναι ειρωνικό, δεν αποσκοπώ να προσβάλλω κανέναν*

𝒏𝒐𝒕 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈Where stories live. Discover now