Bölüm 10

1.8K 222 266
                                    

"Bebeğim"

Yabancı olan bu beden usulca yanıma yaklaştı.

Sol elini yanağıma çıkardı, ben olduğum yerde kaskatı kesildim.

"Bugün yine tatmin edici görünüyorsun. Tatmin edici bir şeyle tatmin edici olanı aramak ne hoş değil mi?"

"E-efendim b-bu doğru değil benim bir ailem var."

"Doğruları kim siker Chanyeol. Ben yanlışı severim, daha bir cezbeder sence de öyle değil mi hm?"

İşaret parmağıyla yanağımı okşadı

"H-hayır d-değil"

Biraz daha yaklaşıp kendini sürttü. Geri çekildim

"Efendim i-istemiyorum, uzaklaşın lütfen."

Elini belime atarak beni kendine yapıştırdı

"Sana isteyip istemediğini sormadın. Şimdi kes sesini ve sabit dur. Yoksa olacakların bedelini sen değil sevgili ailen çekecek"

Sadece kendini sürterek boşalıyordu. Bu şey midemi bulandırırken yapabildiğim tek şey ağlayarak sabit durmaktı. Yoksa aileme gelecek zararları biliyordum.

************

"Efendim babanız sizi çağırıyor"

Prens Kim usulca kâhyasına döndü

"Geliyorum Juang"

Okuduğu kitabı bırakıp emin adımlarla babasının yanına ilerledi

Kapıyı tıklayarak içeri girdi

"Baba?"

"Gel oğlum. Seninle bir şey konuşmam gerek"

Babası ciddi duruyordu

"Efendim?"

"Bir sefere çıkmamız gerekiyor, Fransa'yı ele geçirmek istiyorum. Bu yüzden fransaya dostmuş gibi bir sefer düzenleyeceğim. Fakat bu sefer senin gitmeni istiyorum ne de olsa veliaht prenssin."

Prens Kim'in o an aklına gelen tek şey küçüğünden bir müddet uzak durması gerektiğiydi

"Baba ne kadar sürecek?"

"Bir hafta kadar. İyice not al incele, ne kadar şey öğrenirsen o kadar erken dönersin"

Böyle bir şeyi reddedemezdi. Babası diyorsa yapmak zorundaydı.

"Tamam baba kısa sürede hazırlıklara başlayacağım."

Prens Kim bunun bebeğine nasıl söyleyeceğini düşünürken yavaşça odadan çıktı.

***************

"Taehyungie bugün neyin var? Tanrım kaçıncı soruşum bu bilmiyorum ama gerçekten iyi misin?"

Taehyung nasıl söyleyeceğini bilemiyordu, çok uzatmadan konuya girmeye karar verdi

"Bebeğim seninle bir şey konuşmam lazım."

Taehyung'un ciddiyeti Jungkook'u germişti

"Evet Taehyungshi dinliyorum."

"Bebeğim bir haftalığına ülke dışına gideceğim. Babam Fransayı ele geçirmek istiyor ve bir haftalığına oraya sefere gitmemi istedi."

Jungkook'un yavaşça gözleri dolmaya başlıyordu.

"S-sadece bir h-hıck hafta mı hyung? Söz v-ver ama ba-k bir b-bir hafta s-sadece"

Taehyung dayanamadı bebeğini kolları arasına aldı, ipek saçlarını okşadı, öptü.

"Bebeğim nolur ağlama söz veriyorum gece uyumadan çalışıp gelebileceğim kadar erken geleceğim"

Anlatılmamış Gerçek • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin