Lütfen yorum yapmayı ve votelamayı unutmayın yorumlarınız aşırı motive ediyor 🥺♥️🙏🏻
İyi okumalaarr
(Medya ile okumanız şiddetle önerilir!!)
****************
Kim Taehyung
Tükenmişlik.
Bu hissi iliklerime kadar yaşıyordum. Bebeğim 3 gündür kayıptı ve ben hiçbir şey yapamıyordum.
Lanet olsun ki hiç bir yerde yoktu.Ve ben onu çok özlüyordum.
Yemek yemiyordum, uyumuyordum kafayı sıyırmış gibiydim. Beni gören ailem üzülmekten başka bir şey yapamıyordu. Annem ilk öğrendiğinde biraz ağlamıştı, babamsa Fransadaki ani dönüşüme ses etmemişti.
Gözlerim kızarıktı, halkım beni henüz görmemişti. Halkımın yanına güle oynaya giden ben bu sefer saklanarak, giydiğim uzun pelerinle vücudumu örterek gidiyordum.
"Jimin, jungkook geldi mi? Yalvarırım geldi de."
Sesim çok güçsüzdü
Jimine baktığımda o da benim gibiydi, uyumuyordu, yemiyordu. Bu Yoongiyi mahvediyordu
Gözleri dolu dolu konuştu
"Taehyung.. gelmedi."
Gözümden akan bir damla yaşı sildim.
Nerdesin bebeğim? Yalvarırım bir işaret ver. Herşeyimle geleceğim.
****************
Jeon Jungkook
Bulunduğum odada kapı sert bir şekilde açıldı.
"JUNGKOOKSHIII"
Park Bogum yalpalayarak yanıma geldi.Leş gibi içki kokuyordu.
Ellerini saçlarıma attı
"BIRAK BENİ!!"
Kafamı yana çevirmemle eliyle yüzümü kendine çevirip biraz baktı
Bayık gözlerle sarhoş bir tavırda konuştu
"Çok güzelsin.. neden benim olmak istemiyorsun? Çok güzelsin.."
Öpmek için yaklaştığında kendimi geri itip kafamı döndürdüm
Bunu görünce sinirlendi. Yüzüme attığı yumruk canımı acıttı.
Burnumdaki sıcaklığı hissetmemle burnumun kanadığını fark ettim.
Acıdan gözüm dolmuştu. Öyle sarhoştu ki ne yaptığından haberi yoktu, canım yanıyordu. Yüzümü buruşturmuştum, o ise bunu umursamayarak devam etti.
"O TAEHYUNGUN SENİ BULUR MU ZANNEDİYORSUN HA?! SENİ SALAK! TANRININ CEZASI BİR TERK EDİLMİŞ KÖYDEN BİR EV BURASI! ÇOK GÜVENDİĞİN TAEHYUNG'A BAK! UNUTTU SENİ"
Ağlamaya başlamıştım. Canımın yanmasına ağlarken duyduğum sözler daha çok üzmüştü beni
"ASIL SALAK OLAN SENSİN! ŞU HALİNE BAK TAEHYUNGA YERİMİ SÖYLEYEMEYECEK KADAR KORKAKSIN! BU YAPTIĞINI YANINA BIRAKIR MI SANIYORSUN, EMİNİM Kİ BENİ ARIYORDUR! SENİ ASLA SEVMEYECEĞİM PARK BOGUM!"
Ağlayarak sözlediğim sözler Bogumu sinirlendirmişti.
Bir süre odadan çıktı, kapımı açık bıraktı. Döndüğünde elinde kırık bir cam parçası vardı. Üzerime yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatılmamış Gerçek • Taekook
FanfictionPrensim, bana öyle güzel baktınız ki.. kendimi size aşık olmaktan alıkoyamadım. Lakin bilirsiniz ben çiçekçi Amelda'nın çirkin oğluyum yüzüme tekrardan taktığım bu maskeyle karşınıza çıkamayacak kadar korkağım. Yalvarırım gururumu ve korkaklığımı ma...