Bölüm 11

1.7K 204 244
                                    

Merhaba hikayeye başlamadan rica etsem okurken yorum yapar mısınız? Emeğimin karşılığı olarak gerçekten yoruluyorum ve yorumlarınız aşırı motive ediyor. Şimdiden teşekkür ederim ♥️

Medya ile okumanız şiddetle önerilir.

*********

"Yoongi ne yapacağız? Taehyung senden de cevap bekliyor"

Prens Min durdu düşündü, ne yapacaklarını düşünüyordu

Taehyung'u endişelendirmemesi gerekti.

Eğer öğrenirse derhal geri döner, Krallığını ve kendisini riske atardı

"Jiminiem bak şimdi aklıma bir plan var"

Jimin ile Yoongi odalarında sohbet ediyordu. Min ailesi bir ziyarette oldukları için çalışanlar hariç sarayda sadece Prens Min ve Peri Jimin vardı.

Jimin dikkatle Yoongiyi dinliyordu

"Eğer bu durumu Taehyung'a söylersek derhal geri döner ve bu hem Krallığının hem de kendisinin alehine olur. Büyük hazırlıklar yapıldı, Taehyung savaşa gitmeyecek tek yapacağı şey buydu"

Jimin'in gözleri doluyordu

"Yoongi Jungkook.. onu nasıl bulacağız?"

Yoongi ellerini Jimin'in yanaklarına koydu

"Güzelim ağlama, onu biz bulacağız. Şimdilik Taehyung'un dikkatini dağıtmamak için Jungkook'un ağzından mektup yazalım. Lakin fazla endişelerim var. Taehyung zekidir, Jungkook olmadığını anlar diye endişeleniyorum."

"Yoongi, bunu yapalım Taehyung ve Krallığını tehlikeye atmayalım. Ben yanlış bakmışımdır, eminim bana yardımcı olursun."

Yoongi Jimin'i kolundan çekerek sarıldı, biliyordu güzel Jimin'i iyi değildi. İşleri batırmadan çıkmak istiyordu.

Bir süre sonra boynunda hissettiği ıslaklık ne kadar canını acıtsada 'ağlama' diyemedi, yakın arkadaşının kaybolması elbette canını yakıyordu.

Yoongi elinden birşey gelmeyerek üzgünce küçüğünün başını okşarken odayı Jimin'in hıçkırık sesleri doldurdu.

**************

Amelda'nın güzel oğlu

Üzerime atılan soğuk su ile benliğim yerine geldi

"Sonunda uyandın güzelim. Fazla uykucusun galiba"

En son ne olduğunu hatırlamaya çalışıyordum.

Yaşlı bir kadın! Evet yardım istiyordu dışarı bakmıştım sonra ensem!

Ensemdeki sızı ile yüzümü buruşturdum

"Bir yerin mi acıyor? Hadi ama daha bir şey yapmadım bile!"

"Siz... Kimsiniz, ben? Ben neden buradayım neden bağlıyım .. ensem acıyor"

Yüzüne bakabildiğim kişi Taehyung'un baloda kavga ettiği kişiydi.

"Siz.."

"Hafızan biraz geç çalışıyor ama iş görür gibi, evet bebeğim ben Park Bogum"

"Bakın, lütfen beni bırakın söz veriyorum kimseye söylemeyeceğim. Ne istiyorsunuz benden ne olur"

Yavaşça yaklaştı, titrediğimi hissediyordum. Üstüme dökülen soğuk su beni üşütüyorken yanıma yaklaşan adam beni korkutuyordu

Tahta sandalyeye bağlı olan bedenimi mümkün olabilirmiş gibi ondan uzaklaştırmaya çalıştım

Anlatılmamış Gerçek • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin