Bölüm 6

2.8K 309 725
                                    

Önceki bölüme oy vermeyenler verebilir mi🥺🥺

*********************

Prens Kim

"Taehyung yine şu Smeraldo Ormanında mıydın?"

"Evet yoongi ordan geliyorum"


Yoongi Min Krallığından kuzenim olurdu,

  

İki krallık arasındaki akrabalık büyük bir hanedanlık kurardı.


Kim ve Min Hanedanlığındanım dediğiniz taktirde bütün bakışlar üstünüze toplanır.


Ah nerede kalmıştım? Kendisiyle yakın arkadaştık. Juang'a güvendiğimden çok Yoongiye güvenirdim. Geçenlerde kasabada karşılaşmış bir iki bardak soju içerek konuşmuştuk.


Şans o'dur ki yine karşılaşmıştık.



"Bir gün beni de götür o ormana merak ediyorum"


Kookie'ye sormadan hareket etmemem gerekti. Fakat yeni insanlarla tanışması onun için inanılmaz bir fırsattı. Yoongiyi yanımda getirip eğer Kookie istemezse onu geri yollayacaktım.


"Olur, fakat kookie seni görmesin eğer seninle tanışmak isterse yüz yüze görüştülerbilirim, aksi takdirde mümkün değil kuzen."


Min Yoongi nazikçe gülümsedi


"Elbette kuzen, sorun olmaz benim için. Biraz ormanı gezerim"


Anlayışlı kuzenime gülümseyerek baktım
Güven verircesine omzunu sıktım


"Teşekkür ederim Prens Yoongi"


******************

Amelda'nın güzel oğlu


Bugün Prens Kim gelecekti, Prens Kim gelmeden Smeraldolarımla biraz laflamıştık.

Penceremden ses duyana kadar.


'Kookie ben geldim, aşağıya maskeni takıp gelir misin?


Neden maskemi takmamı istemişti? Yoksa o da mı çirkin bulmuştu beni?


Kendimi kötü hissetmeme engel olamadım.


Yavaşça maskemi takıp aşağı indim


Prens Kim tek başına öyle muhteşem görünüyordu ki, yine de bu suratımın asılmasına engel olamamıştı.



Neden üzüldüğümü anlarmış gibi konuştu


'Kookie nolur yanlış anlama güzelliğini örtmek istememin sebebi Kuzenimin seninle tanışmak istemesi, yine de için rahat etsin diye kenarda bekliyor bizi eğer sen kabul edersen tanışacak güzelim, kenarda bizi izliyor o yüzden maskeli inmeni istedim.



Yeni bir arkadaş daha mı... Biraz garip fakat iyileşmem için iyi bir şans olabilir

Anlatılmamış Gerçek • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin