Bölüm 7

2.7K 307 1.4K
                                    

Merhabaaa

Uzun bir bölümle geldim. Lütfen beğenin ve oy verin çünkü yazarken çok yoruldum.

Gözden kaçan hatalarım varsa affola 🙏🏻

Medya ile okumanız şiddetle önerilir

İyi okumalar♥️

***********

"Baba"

Kral Kim oturduğu tahtta elindeki gazeteyi bırakmış ilgi odağını oğluna vermişti.

"Evet Taehyung?"

"Bir balo düzenleyelim diyorum. Min Ailesini halkımızı ve onların halkını hatta Perileri de çağırmak istiyorum"

Babası biraz şaşırdı

"Hâyli fazla kişi var oğlum. Neden böyle bir şey istiyorsun?"

"Periler ile Halkı kaynaştırmak için, o sırada Min ailesini ve halkını da çağırırsak daha sıcak bir ortam olur diyorum. Hatta Kuzey Tarafındaki kadim dostumuz Kim Namjoon ve Kim Seokjin'i bile çağırabiliriz ne dersin?"

"Aslında biliyor musun son savaş zaferimden sonra harika bir ödül olur benim için"

Kraliçe'nin zarif sesi duyuldu.

"Neymiş harika olan şey hayatım?"

"Son zaferimden sonra bir Balo yapmak istiyorum hayatım."

Kraliçe sevinçle konuştu

"Ayy balo muu? Tatlım neden önceden söylemiyorsun kıyafet ayarlamam lazım, saçımı nasıl yapsam acaba, makyajıma şeftali tonları kullanacağım"

Babamla şaşkınlıkla annemi dinlerken kendi kendine konuşarak gitmişti bile.

"Ahh kadınlar... Her ne kadar çok yorsada dünyaya değişmem onu"

Kendi kendine konuştuktan sonra bana döndü

"Ee oğlum yokmu sende zarif bir leydi? Yoksa bu baloyu bir hanımefendi bulmak için mi yapıyorsun"

Gülerek söylediği şeye incelikle gülerek cevap verdim

"Biri var babacağım. Fakat bir Leydi değil. Kendisi pek tatlı bir Omega Erkek"

Biraz düşündü. 

"Hmm.. Hangi soyluya ait öyleyse? Jung Krallığına mı? Min? Dur bir saniye Min'lerde bekar erkek yok. Vahşiler hepsini kaptı. Neyse yoksaa Namjoon ve Seokjin Çiftinin akrabalarından mı?"

"Hayır babacığım kendisi bir Soylu değil"

"Köylü o halde?"

"Hayır babacığım köyden de değil."

"Tanrı Aşkına Taehyung efsanelerde ki, Smeraldo çocuk olacak hali yok ya kim bu çocuk"

Pekâlâ kim ona gerçeği söylemek ister?

"Baloya kendisini getireceğim babacığım. Size süpriz yapmak istiyorum."

Tahtından kalkıp emin adımlarla yanıma geldi.

"Bu zamana kadar hiç güvenimi boşa çıkarmadın oğlum. Bundan sonra da olacağını sanmıyorum."

Bir anda ciddiyeti bozuldu.

Anlatılmamış Gerçek • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin