-1-

570 43 37
                                    

A/N: Ik ga dit boek WEL met mijn sarcastische kut opmerkingen doen. Niet zo vaak als in wrong choice, maar ik ga 't wel doen omdat 't een beetje mijn schrijfstijl is lol.

------

Michael zat in het klaslokaal met z'n pen te spelen terwijl hij wachtte op z'n wiskunde leraar, meneer Jackson. De hele klas was aan het praten met elkaar en het irriteerde Michael omdat hij daar nog meer hoofdpijn van kreeg.

Eindelijk opende de deuren van het lokaal, maar meneer Jackson kwam niet binnen. Wel de rector mevrouw Dawson.

Michael vroeg zich af wie er nu weer in de problemen zit. Hij weet dat hij het niet is omdat hij niks heeft gedaan dat zo erg is.

Toen mevr. Dawson binnen kwam, werd de hele klas stil. Michael vroeg zich af wat ze nu weer te vertellen had.

"Oké klas! Helaas is meneer Jackson erg ziek geworden en kan hij geen les meer geven op deze school. God weet dat hij z'n werk goed heeft gedaan deze 20 jaar dat hij hier heeft gewerkt."

De klas begon te juichen. Ze waren zo blij dat ze eindelijk van die oude duivel, die altijd te veel huiswerk opgaf af waren. Het feit dat hij ziek is was misschien wel een beetje erg.

"Stop daarmee! Heb een beetje respect voor de zielige man!" Riep mevr. Dawson. "Jullie krijgen dus een nieuwe leraar. Zijn naam is meneer Hemmings en ik denk dat jullie best goed met elkaar op kunnen schieten. Hij kan hier elk moment zijn."

En net als die woorden haar mond verlaten, opende de deur en kwam er een knappe, lange blonde, sex god in de twintig binnen. Hij droeg zwarte skinny jeans, een wit shirt en een zwarte stropdas. Echt, wow.

Michael's mond viel open bij het zicht. Michael was homo en iedereen wist het. Het maakte niemand iets uit, iedereen behandelde hem hetzelfde.

Hij was ook heel erg flirty en ook dat maakte niemand iets uit, behalve de leraren door wie hij vaak moest nablijven omdat ze helemaal klaar waren met z'n flirty opmerkingen.

Vooral z'n gym leraar mr. Irwin. Die man zag er zo goed uit dat het Michael's fucking geloof werd. Maar het zielige gedeelte is dat mr. Irwin z'n flirterige opmerking niet kon uitstaan en dat Michael er dus bijna elke les werd uitgestuurd of moest nablijven.

Michael hoopte dat mr. Hemmings anders was want hij zou een hoop lol met hem gaan hebben dit jaar.

"Welkom, mr. Hemmings!" Zei mevr. Dawson en ze schudde de hand met Michael's nieuwe wiskunde leraar.

"Hallo... En bedankt." Zei hij awkward en hij zwaaide een beetje naar de klas.

"Ik zal u nu alleen laten zodat u uw werk kan doen." Zei mevr. Dawson en ze liep richting de deur van het lokaal. Voordat ze naar buiten stapte, draaide ze zich om en zei, "En wees aardig tegen mr. Hemmings, het is z'n eerste dag hier."

Mr. Hemmings lachte awkward en liep naar het bord, waar hij 'Mr. Hemmings' op schreef. Alsof ze zijn naam nog niet wisten nadat mevr. Dawson hem een paar keer had gezegd. Hij was vast heel nerveus.

"Oké, zoals jullie kunnen zien is mijn naam mr. Hemmings, nou eigenlijk Luke Hemmings, maar jullie noemen me mr. Hemmings, oké?"

De klas mompelde als antwoord.

"Ik neem aan dat dat een ja is. Nu wil ik jullie namen weten. We beginnen zometeen bij de eerste tafel aan de linker kant. Als je aan de beurt bent sta je op en zeg je je naam." Zei hij en z'n stem liet Michael's hart smelten. Is het mogelijk om aangetrokken te zijn tot een stem?

Toen het Michael's beurt was, stond hij snel op en zei 'Michael Clifford' en ging weer zitten.

Hij dacht eraan om te zeggen 'Michael Cliffor, you'll get the d later' maar dat zou iets te veel zijn, ten minste voor de eerste les.

Hij had andere dingen gepland voor mr. Hemmings.

-----------
This is the beginning of one hell of a ride.

Ik zal in 't verhaal waarschijnlijk ook wat dingen in 't engels zetten omdat het anders heel dom klinkt okok.

Qotc:
Wie is/zijn je favoriete artiest(en)? ( je hoeft niet die-hard fan te zijn of zo)

Answer:
5SOS, Ed Sheeran, Ariana Grande, Nicki Minaj, One Direction en Taylor Swift.

Swek yolo alles ok doeidoei.

Xoxo Noa

A Certain Romance || mukeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu