Michael staarde naar het bord, niet begrijpend wat z'n geweldig knappe leraar, mr. Hemmings, zei. Michael gaf niet echt om school. Hij was er gewoon om over te gaan en daarna af te studeren. Plus, hij was extreem slecht in wiskunde. Hij bleef bijna 4 keer zitten op dat vak aka z'n hele school leven.
Michael verloor z'n aandacht en begon te tekenen in z'n schrift. Hij schrok op toen hij z'n naam hoorde.
"Mr. Clifford? Misschien kan jij de oplossing geven van deze som?" Vroeg mr. Hemmings.
Michael had geen idee waar het over ging, hij lette niet op en wist dus niet over welke som Mr. Hemmings het had. En ook al wist hij over welke som het ging, was hij er van overtuigd dat hij hem toch niet kon oplossen.
"Ik, uh, ik heb geen idee." Stotterde Michael.
"Misschien wist je het wel als je oplette. Nablijven vandaag, dit lokaal, na school." Zei Mr. Hemmings.
Great, dacht Michael.
-
Michael stond voor z'n leraar's lokaal, wachtend totdat hij hem binnen zou laten. Michael deed altijd hetzelfde als hij moest nablijven; hij zou heel erg vervelend zijn totdat z'n leraar hem gewoon liet gaan. En, hoe knap hij mr. Hemmings ook vond, toch had hij geen zin in nablijven vandaag dus besloot hij om z'n oude routine te gebruiken die altijd hielp, flirten.
Michael kwam het lokaal binnen met de grootste glimlach ooit.
"Nablijven maakt je zo blij, mr. Clifford?" Zei mr. Hemmings nadat hij opkeek van een paar toetsen die hij aan het beoordelen was.
"Ook een goede middag! Ja, dat doet het echt, als zo'n geweldig knappe leraar als jij me bijwoont." Knipoogde Michael. (Ik wou dat mijn leraren zo knap waren als luke hemmings damn.)
"Ga zitten en gedraag jezelf." Zei mr. Hemmings kalm.
"Ik gedroeg me niet, daarom ben ik hier. Ik denk dat ik een straf verdien." Zei Michael terwijl hij z'n lippen likt.
"Ik zei dat je moest stoppen. Zorg er niet voor dat je nog meer moet nablijven!" Zei mr. Hemmings en hij sloeg op de tafel met z'n vuist.
"Iemand heeft een slecht humeur." Zei Michael, weg kijkend.
"Iemand lette niet op tijdens de les, en nu moet hij in z'n vrije tijd op school blijven." Zei mr. Hemmings alsof het niets was.
"Touché." Grijnsde Michael.
"Ik geef je een vergelijking en jij lost hem op, terwijl ik deze toetsen verder nakijk, oké?" Zei de leraar.
"Ja, nee. Ik ben slecht in wiskunde, nou, heel slecht in wiskunde. Ik zou niet weten hoe ik die vergelijking zou moeten oplossen." Legde Michael uit.
"Oh my god," zei mr. Hemmings, "Oké ik laat je gaan, maar op 1 voorwaarde."
"Nice, welke?" Michael was blij dat z'n plan werkte en dat hij nu eindelijk naar huis kon.
"Ik geef je morgen bijles na school." Zei mr. Hemmings schouderophalend.
"Oh, kom op, alsjeblieft niet." Michael wilde z'n vrije tijd niet besteden aan wiskunde.
"Je kunt kiezen uit bijles, of nablijven tot het eind van het jaar." Zei mr. Hemmings met een gemene lach op z'n gezicht.
"Echt?! Oké, bijles." Als Michael z'n vrije tijd moest besteden aan school, zou hij veel liever bijles hebben. Dan kon hij ten minste staren naar z'n leraar.
"Dan zie ik je morgen, je mag nu gaan." Zei mr. Hemmings, terug kijkend naar z'n toetsen.
"Vaarwel." Zei Michael. Hij liep het lokaal uit en trok de deur hard achter zich dicht, hem niks boeiend wat z'n leraar ervan vond.
----------
Chaptaah two, nu gaat alles pas echt beginnen.
Ik wil ook een leraar die op luek gemmings lijkt. Ok even een leuk raadsel, waar kan je een hottie als luke hemmings kopen?
-
-
-
Ebae
HAHAHAHAHAHA GRAPPIG MIJN HUMOR IS WEER ON POINT VANDAAG.
oksok geitenbok ebolapok groentewok bloemenrok dekipzegttok ikdoeneengok hondenhok chefkok haarlok michaelscock
Mooiste zin ooit damn. COMMENT COOLE WOORDEN DIE RIJMEN OP OK ZODAT DIE OOK BIJ DEZE COOLE RIJ KUNNEN JIPPIE JAJOJOQotc:
Fav eten?Answer:
Alles wat ongezond is lmao.Goodbye my little cock suckers.
Xoxo Noa
JE LEEST
A Certain Romance || muke
FanfictionWaarin Luke Michael's leraar is en de saaie wiskunde lessen eindelijk iets meer gaan betekenen voor beide. Highest ranking: #44 in tienerfictie