"Voor volgende week moeten jullie allemaal opdracht 17 tot en met 25 maken." Zei Luke tegen z'n klas.
"Oh en ik wil graag dat Michael even blijft na de les." Voegde Luke er nog aan toe en Michael rolde z'n ogen.
Michael heeft de hele les oogcontact met Luke vermeden en had er geen behoefte aan om na de les nog langer naar z'n hoofd te moeten kijken. Snapte hij nou niet dat hij na gisteren fucking boos op hem was?
Als de bel gaat liep iedereen het lokaal uit behalve Michael. Luke liep naar de deur en deed hem dicht. Hij liep naar de tafel toe die voor Michael stond en ging erop zitten, met z'n voeten op de stoel.
"Oké wat is er aan de hand." Zei hij.
Michael keek simpelweg uit het raam.
"Luister Michael. Dit was voor ons allebei het laatste uur, ik kan je hier dus zo lang houden als ik wil. Dus als ik jou was zou ik maar antwoord geven op m'n vraag anders zitten we hier nog wel even." Zei Luke fel.
Michael zuchtte en keek Luke voor de eerste keer van vandaag aan.
"Er is niks speciaals. Ik heb gewoon echt een bloedhekel aan je." Zei hij.
"Michael, doe nou niet zo. Snap je nou echt niet dat we gewoon niet samen kunnen zijn?"
"Nee, nee dat snap ik niet nee." Zei Michael hoofdschuddend. "Ik heb gevoelens voor jou, jij hebt duidelijk gevoelens voor mij, dus ik snap niet wat nou precies het probleem is."
"Wow wow wow, wie heeft er gezegd dat ik iets voor jou voel?" Zei Luke en hij vroeg het zichzelf eigenlijk ook nog af.
Nadat hij dat had gezegd, zag hij Michael breken vanbinnen.
Vond hij Michael leuk? Natuurlijk niet, waarom zou hij verliefd zijn op een 17 jarige jongen met een geweldig lichaam en prachtige groene ogen en geweldig haar dat 'ie om de drie weken verft en lippen die de perfecte vorm hebben. Waarom?
"Dus al die keren dat wij hebben gezoend, dat betekende helemaal niks voor je?" Zei hij met tranen in z'n ogen.
Luke bleef stil. Michael stond op en paktte z'n tas.
"Die stilte zegt genoeg." Zei hij en hij liep richting de deur.
"Michael." Zei Luke en hij pakte Michael's arm.
Michael keek hem aan met waterige ogen. Luke twijfelde even maar besloot toen toch dat er maar één ding op zat.
Hij drukte z'n lippen op die van Michael en sloeg z'n armen om z'n heupen heen. Michael bleef even verstijfd staan maar sloeg toen z'n armen om Luke's nek.
Why does it feel so good but hurt so bad?
Ze schrokken allebei wanneer ze iemand hoorden gillen. Ze keken richting de deur en zagen daar Madison, uit Michaels klas, staan.
Als er één iemand was waar Michael echt een hekel aan had, dan was dat Madison wel. Ze haatten elkaar al sinds de eerste, ze zaten ook bij elkaar in de klas sinds de eerste. Ze konden het helemaal niet goed met elkaar vinden en deden er dan ook alles aan om ervoor te zorgen dat de ander in de problemen kwam.
En dat zou d'r nu zeker gaan lukken.
"Oh my god." Zei ze met d'r irritante piep stem.
"Madison luister even." Zei Luke.
"Oh dat hoeft niet hoor, ik weet al precies wat hier aan de hand is." Zei ze met een glimlach.
"Madison, alsjeblieft nou."
"Luister, meneer, ik zie hier een leerling met een leraar zoenen en aangezien die leerling Michael Clifford is én het officieel tegen die wet is dat een leerling en een leraar met elkaar zoenen, heb ik genoeg redenen om nu naar het schoolhoofd en de politie te stappen." Zegt ze trots.
JE LEEST
A Certain Romance || muke
FanfictionWaarin Luke Michael's leraar is en de saaie wiskunde lessen eindelijk iets meer gaan betekenen voor beide. Highest ranking: #44 in tienerfictie