-6-

380 28 6
                                    

Michael werd wakker op de bank, alleen. Hij herinnerde zich snel alles wat er gebeurd was en glimlachde, het was echt en geen droom. Hij was oprecht enthousiast om naar school te gaan. Hij vroeg zichzelf af hoe hij Luke onopgemerkt kon flirten. Hij wilde hem gewoon echt een beetje plagen, gewoon omdat hij het kon.

Na een paar minuten realisseerde hij zich pas dat Luke weg was, ookal was hij in slaap gevallen in zijn armen. Michael wist dat hij waarschijnlijk weg ging omdat hij moest, of omdat hij bang was dat Michael's ouders thuis zouden komen. Als Luke alleen wist dat Michael's ouders juist de reden waren van z'n breakdown gisteren. Z'n ouders zijn nooit echt ondersteunend geweest als het ging om het feit dat Michael homo was. Meestal boeide het Michael niet, maar soms doen woorden pijn.

Michael kleede zich snel aan en ontbeet. Hij pakte z'n tas en liep gewoon naar school. Hij had geluk dat hij zo dichtbij school woonde, omdat hij anders altijd te laat zou zijn voor de bus.

Hij had wiskunde eerste uur en hij wilde echt wat lol hebben met mr. Hemmings. Toen hij het lokaal binnen liep, zag hij dat de helft van de klas er nog niet was. The show can't start until the audience shows up.

Luke keek in Michael's richting en Michael knipoogde. Luke keek weer terug en glimlachte bij zichzelf. Michael pakte z'n boeken uit z'n tas en legde ze op tafel. Toen ze open lagen op de goede bladzijde, ging hij rechtop zitten, net alsof hij een goede leerling was. Toen Luke dat zag barstte hij bijna in lachen uit, niet gelovend dat Michael dit probeerde.

De rest van de klas kwam binnen en Luke startte z'n les. Luke probeerde heel hard om de klas les te geven en Michael probeerde heel hard om geen boner te krijgen iedere keer als Luke bukte om iets op te pakken. Want damn, Michael had a thing for asses. Of in ieder geval Luke's kont in die skinny jeans. (Ha, dat hebben we allemaal)

Luke schreef een som op het bord, als teken dat de leerlingen het moesten oplossen. Michael gooide meteen z'n hand in de lucht en Luke kawm naar hem toe gelopen. Hij boog voorover en Michael wees naar de som in z'n schrift.

"Ik heb hier hulp mee nodig, meneer." Zei hij grijnzend maar Luke keek hem niet aan.

"Je hebt het nog niet eens geprobeerd." Zei Luke, eindelijk kijken naar Michael.

"Maar ik weet niet hoe. Misschien kun je," Michael stopte even om zachtjes in Luke's been te knijpen, "het me uitleggen." (wow flirting is on point today)

"Luke bewoog z'n been een beetje weg. "Probeer het eerst zelf eens."

"Maar ik weet niet hoe." Zei Michael, nog steeds kijkend naar Luke.

Luke bewoog een beetje dichterbij. "We deden dit op onze laatste bijles." Fluisterde hij iets te hard.

"Denk je echt dat ik dan aandacht besteed aan wat je zegt? Het enigste wat ik da doe in staren naar je-"

"Hou op!" Fluister-schreeuwde Luke.

"Wat?" Zei Michael onschuldig, en hij keek naar beneden. Hij palmde zichzelf door zijn spijkerbroek en zag hoe Luke's ogen groter werden. Hij slikte en stapte een beetje weg, nog steeds kijkend naar M<ichael alsof hij in trance was.

Michael bleef zichzelf palmen en voelde zichzelf harder worden en hij wist dat hij een probleem op telossen had later. Maar het was de blik in de ogen van Luke waard.

Luke draaide zich om en liep terug naar z'n bureau. De rest van de les bleef hij zitten. Michael vroeg zich af waarom, maar hij wist dat Luke waarschijnlijk ook een probleem had.

-----------------------------

Fuck, ik heb een heel groot probleem.

De schrijfster van dit boek, heeft de originele versie verwijderd. Ik kan dit boek dus niet afmaken fuck. Het spijt me trouwens dat ik zo lang niet meer heb geupdate maar ja ik weet niet ik denk dat ik gewoon geen tijd had ofzo.

Maar ja ik heb dus geen jdee wat ik nu moet doen fuck fuck fuck ik stuur wel even een bericht naar de schrijfster om te kijken of ze het verhaal nog ergens opgeslagen heeft ofzo. Maar ja i hope you enjoyed this chapter :)) 'T was een lekker kort hoofdstuk maar ja yolo.

Okay dat is dat,

Xoxo Noa

A Certain Romance || mukeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu