A/N: Ik had serieus het hele hoofdstuk af en toen kwam ik erachter dat ik alles in de tegenwoordige tijd had geschreven ha domme ik.
Domme ik, nee goodbye.
----------------------
"En, ben je klaar voor het proefwerk denk je?" Vroeg Luke toen Michael zoals gewoonlijk 10 minuten voordat de bel ging al in de klas was.
"Tja," Zei hij voordat hij Luke een kus gaf.
"Michael, niet op school." Zei Luke en hij keek snel rond om te checken dat niemand het gezien had.
"Ja ja." Klonk er door het lokaal.
"Maar je hebt m'n vraag niet beantwoord." Zei Luke terwijl hij aan z'n bureau ging zitten.
"Nou meneer Hemmings," Luke lachte bij het gebruik van Michael's woorden, "Ik weet niet of je het al wist, maar ik heb een hele goede bijles leraar." Maakte Michael z'n zin af.
Luke trok z'n wenkbrauwen op. "Oh, echt waar?" Vroeg 'ie.
"Ja, hij is heel goed. Soms alleen een beetje afgeleid maar dat snap ik wel, want met zo'n knappe leerling als ik, zou ik ook de hele tijd afgeleid zijn." Grijnsde Michael.
Luke lachte en pakte z'n boeken uit z'n tas.
"Volgens mij ben jij degene die altijd afgeleid is, Michael."
"Waar zou ik nou afgeleid van moeten zijn?" Vroeg Michael onschuldig.
"Waarschijnlijk van die geweldig lekkere leraar van je." Plaagde Luke.
"Pfft, zo lekker is 'ie anders niet hoor." Antwoorde Michael sarcastisch.
"Hé Michael, die leraar kan je ook een 1 geven voor het proefwerk dat je zo hebt."
"IK HEB DE MEEST GEWELDIGE LERAAR OOIT." Schreeuwde Michael daarna door het lokaal.
Luke lachte even en keek Michael glimlachend aan.
"Heb je ik wel eens verteld dat je echt de mooiste lach ooit hebt?" Zei Michael na een paar seconden van naar elkaar staren.
Luke bloosde en keek naar z'n handen.
"Maar 3 miljoen keer." Zei hij wanneer hij weer omhoog keek.
Michael lachte en ging op plek zitten omdat hij wist dat de bel bijna ging.
Toen de bel ging duurde het niet lang voordat het lokaal vol stroomde met leerlingen. Iedereen ging op zijn of haar plek zitten en pakte een proefwerk blaadje.
-
Toen iedereen met het proefwerk klaar was, werden de gordijnen dicht gedaan, en zetten Luke een film op. Michael wist niet eens welke film het was, omdat hij het te druk had met berichten sturen naar Luke, die maar 2 meter van hem vandaan was.
Af en toe zag en hoorde je Luke gniffelen omdat Michael weer eens een domme flirtpoging deed. Maar dat wisten de leerlingen niet.
Toen de bel ging om aan te geven dat de leerlingen naar het volgende uur moesten, bleef Michael natuurlijk nog even hangen.
"Hoe ging het?" Vroeg Luke terwijl hij z'n armen om Michael's nek heen sloeg (hashtag wurgen).
"Luke niet op school." Deed Michael Luke's stem na.
"De gordijnen zijn toch dicht, dicktwat." Antwoorde Luke en hij gaf 'm een kus.
"Maar om je vraag te beantwoorden," begon Micheal toen hij z'n armen om Luke's nek sloeg, "het proefwerk ging heel goed. Ik denk dat als de leraar eens goed genomen wordt, ik best wel een 10 zou kunnen halen."
Luke lachte en duwde Michael speels weg. Michael pakte z'n tas en liep richting de deur.
"Nou, ik zie je vanmiddag bij onze 'bijles', meneer Hemmings." Zei Michael nog voordat hij weg liep.
En op dat moment konden ze allebei wel zweren, dat alles perfect was.
----------
Dit is één van de langste hoofdstukken ooit in dit boek lol.
Oké ik plaats dit terwijl ik nog op school zit, ik zit vandaag tot half vijf fml. Oh ik ben veranderd in doge op twittah net als de rest van de fam yesyes (volg me op twitter @tacomich4el want ja thirsty)
Qotc:
Welke provincie komen jullie vandaan?Answer:
NOORD BRABANT JONGUH KUTOkok nou weer wat geleerd,
Xoxo Noa
JE LEEST
A Certain Romance || muke
FanfictionWaarin Luke Michael's leraar is en de saaie wiskunde lessen eindelijk iets meer gaan betekenen voor beide. Highest ranking: #44 in tienerfictie