"15."
"23."
"38."
"576."
"1962."
(ik heb geen idee waar dit naar toe gaat ik denk dat dit hele hoofdstuk gewoon random getallen worden.)
"2."
"Goed, en als je de x daarvan weet, kan je de y uitrekenen." Riep Luke vanuit z'n keuken.
Ze waren weer samen bij Luke thuis voor de bijna dagelijkse bijlessen.
"Oké..." Zei Michael en hij pakte z'n rekenmachine.
"Wil je nog wat drinken?" Vroeg Luke terwijl hij het koffiezetapparaat aanzette.
"Ja ik zou graag een beetje Luke willen." Reageerde Michael en hij draaide zich om op de bank zodat hij Luke met een grijns kon aankijken.
"Ja ik weet dat je dat wilt, maar dat krijg je niet. Daar ben je nog te jong voor." Zei Luke met een knipoog.
"Fuck off man." Lachte Michael en hij draaide zich weer om.
Luke pakte z'n koffie en ging weer naast Michael zitten.
"Weet je die y nou al?" Vroeg hij.
"Bijna." Antwoordde Michael en hij typte nog iets in op z'n rekenmachine.
"Ja," zegt Michael dan, "de y is 'ga morgen met Michael uit'."
Luke's ogen worden groot.
"MAG IK OP EEN DATE MET MICHAEL BUBLÉ?" Schreeuwde Luke door het huis. (Ik heb hiervoor serieus op google ingetypt 'famous people called michael', michael jackson stond op 1 michael jordan op 2 en mICHAEL CLIFFORD OP 3 I FELT SO PROUD)
"Fuck you Luke echt fuck you." Zei Michael hoofdschuddend.
"You wish." Antwoordde hij.
"Maar ik moet je eigenlijk iets vragen en vertellen." Zei Luke en hij zette z'n koffie neer.
"Sorry, ik doe niet aan strippen." Zei Michael bloedserieus.
"MICHAEL." Riep Luke en hij gooide z'n handen in de lucht.
"Ja, ik weet dat dit als een teleurstelling voor je komt, maar je moet er maar mee leren leven." Zei Michael en hij haalde z'n schouders op.
"Michael, even serieus."
"Oké." Zei Michael en hij ging weer recht zitten.
"Nou kijk, laat ik hiermee beginnen." Begon Luke. "Volgende week begint de mei vakantie en dan ga ik naar m'n familie toe in Amerika."
"Dus?"
"Dus, mijn huis staat dan leeg en ik zoek iemand die op m'n huis wilt komen letten terwijl ik weg ben, en aangezien jij hier de weg wel weet, wou ik vragen of jij het misschien wilde doen?" Zei Luke.
"Wow, wat ja, wow ja sowieso dit huis is geweldig wow, wanneer vertrek je?"
Luke lachte bij Michael's reactie.
"De vrijdag dat de mei vakantie begint." Zei Luke lachend.
"Ik zal 't even aan m'n moeder vragen." Zei Michael en hij pakte z'n telefoon.
Luke keek toe hoe Michael z'n moeder een bericht stuurde. Hij keek toe hoe z'n prachtige ogen over het scherm van z'n telefoon scande en hoe hij op z'n lip beet tijdens het typen. Wauw.
"Nu hopen dat ze het goed vindt." Glimlachte Michael toen hij weer op keek.
"Oké, nu moet ik je nog iets vertellen." Zei Luke.
Michael knikte en stopte z'n telefoon weer weg.
"Oké kijk." Begon Luke. "We kunnen niet samen zijn, als in een relatie." Maakte hij z'n zin af.
Michael's ogen werden groot.
"Wat? Waarom niet." Antwoordde Michael.
"Michael, je bent een jongen van 17. Ik ben 25. Als de politie erachter komt dat wij hebben gezoend ga ik de gevangenis in." Zei Luke serieus.
"De politie hoeft er toch niet achter te komen." Zei Michael.
"Michael snap het nou! Ze hoeven er niet achter te komen, dat klopt, maar vroeg of laat gaat dat toch gebeuren. En dan ga ik de gevangenis in en sta jij voor lul omdat jij hebt lopen fucken met een man van 25 die ook nog eens je leraar is!" Riep Luke boos.
"Rustig maar, je hoeft niet boos te worden hoor. Ik vind het gewoon nergens op slaan." Zei Michael schouder ophalend.
"Je gedraagt je als een klein kind Michael." Zei Luke en hij nam weer een paar slokken van z'n koffie.
"Fijn." Zei Michael en hij ging met z'n armen over elkaar zitten.
"Hier, dit bedoel ik nou. Je bent een jongen van 17 Michael gedraag je dan niet als iemand van 5."
"Ik gedraag me niet als iemand van 5. Want iemand van 5 zou namelijk wel snappen dat een man van 25 veel te oud voor hem is, en zou er dan al helemaal niet verliefd op worden." Was het laatste wat Michael zei voordat hij z'n boeken in z'n tas gooide en richting de deur liep.
"Michael wacht." Probeerde Luke nog, maar Michael had de deur al achter zich dicht geslagen.
Goed gedaan Luke.
-----------
Ey yo wassup,
Ik ga lekker met dit verhaal zeg ik heb opeens allemaal inspiratie nou zeg waar komt dit vandaan ik ben zelfs al begonnen aan het volgende hoofdstuk en jullie kUNNEN HEEL VEEL DRAMA VERWACHTEN BECAUSE MAAAAN SHIT'S ABOUT TO GO DOWN.
Oké ja that's it goodbye
Xoxo Noa
JE LEEST
A Certain Romance || muke
FanficWaarin Luke Michael's leraar is en de saaie wiskunde lessen eindelijk iets meer gaan betekenen voor beide. Highest ranking: #44 in tienerfictie