-4-

469 37 24
                                    

Michael stond weer op de parkeerplaats, wachtend op Luke. Het was hun tweede dag van de bijles en Michael kon niet klagen, hij heeft veel geleerd gisteren. Luke kwam tot de conclusie dat Michael beter leerde als ze alleen waren dus besloot hij dat hij Michael net zo lang les zou geven totdat hij een wiskunde genie was. Hij wist dat dat lang ging duren, maar dat maakte Michael weinig uit.

Luke stopte voor Michael en hij stapte in de auto. "Wat staat er vandaag op de agenda?" Vroeg Michael. Hij zette de radio harder omdat Green Day opstond.

"We gaan gewoon de les van vandaag nog even doornemen, oké?" Vroeg Luke terwijl hij iets sneller ging rijden. Hij zag er zo goed uit als hij reed.

"Ja, whatever." Michael was te druk bezig met Luke in z'n gedachte uitkleden, zodat hij eigenlijk niks hoorde van wat Luke eigenlijk zei.

"Stop daarmee!" Lachtte Luke terwijl hij speels op Michael's schouder sloeg.

"Wat?" Zei Michhael bescheiden.

"Je weet wat ik bedoel. Ik ben je leraar Michael." Zei Luke serieus. Michael vond deze kant van luke echt niet leuk. Hij deed heel volwassen en gezaghebbend ( google transelate's woorden, niet die van mij).

"Fijn." Zei Michael sarcastisch. Hij sloeg z'n armen over elkaar. "Meneer Hemmings."

"Doe niet zo kinderachtig Michael." Antwoorde Luke terwijl hij z'n auto parkeerde voor z'n huis.

"Wat maakt het uit? Ik ben toch maar een kind in jouw ogen." Zei Michael. Hij stapte de auto uit en sloeg de deur zo hard mogelijk dicht.

-

Luke probeerde om Michael z'n huiswerk uit te leggen, maar hij deed de hele tijd koppig en het begon Luke eigenlijk een beetje te irriteren.

"Kom op Michael. Ik zou er niet over twijfelen om je een onvoldoende te geven als je dit fout doet op je toets." Hij probeerde Michael alleen bang te maken want hij wilde echt dat hij iets leerde en z'n aandacht erbij hield.

"Doe maar." Zei Michael, niet bewegend.

"Kijk, ik snap niet eens waarom je boos bent. We hebben elkaar misschien een week geleden ontmoet, wat is er mis?"

"Ik hou er niet van als iemand me behandeld als een kind. Ik ben 17, ik ben geen goddamn kind! Maar in jouw ogen blijkbaar wel." Legde Michael uit. Voor Luke bewees dat eigenlijk hoe kinderachtig Michael nou eigenlijk was maar hij wilde nu geen ruzie maken, dus hield hij z'n mond.

"Je bent geen kind Michael. Je bent eigenlijk meer volwassen dan de meeste kinderden op school. Je gedraagt je alleen net zo koppig als een fucking 5 jaar oud kind." Lachde Luke.

"I'll give you that." Zei Michael. Hij ging eindelijk dichterbij zitten om te kijken wat Luke nou eigenlijk probeerde uit te leggen.

De rest van de dag ging goed en Michael voelde een kleine crush op z'n wiskunde leraar opkomen. Hij wist al dat dit zou gebeuren sinds hun eerste ontmoeting.

-

Het is twee weken geleden nadat Luke en Michael begonnen zijn met de bijlessen en Michael is blij dat hij zag dat Luke eindelijk een beetje meer open werd. Niet dat ze praatte net als oude vrienden, want Luke was en bleef nog steeds Michael's leraar en hij wilde niet te veel persoonlijke details kwijt, maar Michael kwam eindelijk ergens.

Michael kreeg dingen te weten zoals Luke's fav thee en koffie en de boeken die hij leuk vond. Het verbaasde Michael dat hij al die dingen nog wist, omdat hij de meeste tijd dacht aan hoe goed Luke's kont er uit zag in die skinny jeans of hoe graag hij die roze lippen wilde zoenen. (Same Michael, same...)

Michael was nog steeds heel flirty bij Luke maar Luke heeft vaak genoeg duidelijk gemaakt dat er niks tussen hen gaat gebeuren. Het deed Michael pijn maar hij wist dat vanaf het begin. Daarom voelde Michael zich zo beledigd toen Luke hem behandelde als een kind.

Z'n kleine crush groeide iedere keer groter en groter en Michael voelde zich nog slechter bij het idee dat hij Luke nooit in z'n armen kon houden.

---------------

Ik snap niet hoe mensen een verhaal in de verleden tijd + derde persoon kunnen schrijven echt respect als je dat doet.

Qotc:
Fav icecream flavour?

Answer:
OREO EN BUENO EN CITROEN

Okok dat was dat goodbye

Xoxo Noa

Ps. Follow me on insta cuz I'm cool. @noa19700

A Certain Romance || mukeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu