JOC PRRICULOS ♠

184 10 2
                                    

-Daca nu ma lasi o sa....

-O sa ce,  nu ai ce sa imi faci!!!

-O sa imi dau demisia ¡!¡

-Hai ca ma amuzi... HaHa!

-Nu cumva sunt un clovn si eu nu stiu???

-Nu esti un clovn dar totusi te afli intr-o situatie penibila. Adica pe bune acum "o sa imi dau demisia " ( o imita el ) Ce iti este cumva frica de mine???

-Nup .De ce mi-ar fi frica??

-Nu sti cate pot sa iti fac in momentul asta!!!

-Ce vrei mai exact de la mine ( spune ea intorcandu-se cu fata spre Harry acum fiind la 5 metri indepartare)

-Pai,  ce vreau?

- Da ce vrei de la viata mea  ,  de la mine ???¿¿

-Pai vreau sa facem un joc vrei?

-De ce as mai vrea inca un joc de al tau????

Sasa ce pot sa zic data trecuta  mi-ai dat niste reguli pe care in niciun caz nu le-am respectat cum nici pe astea nu o sa le respect!!!

-O ba da o s-o faci sigur pentru ca daca eu voi castiga mi te vei preda si ma las sa fac ce vreau cu tine,  iar daca nu respecti regulile mele vei fi pedepsita.  Si crede-ma nu vrei sa vezi ce pedepse o sa ai!!!

-Ok jucam jocul dar daca o sa castig eu tu ma vei lasa pentru totdeauna in pace... ok???

-Ok!

-Acest  joc consta in a atrage persoana pe care eu o sa te pun sa o saruti si sa il lasi sa iti puna mana pe abdomen.si invers... ok?

-Ok

-Hai sa mergem... Te conduc eu pana acasa pentru a te schimba .

Am mers spre unica mea masina si am pornit spre casa ei. Nu a durat mult, doar cateva stradute... Atat!

Ajunsi in dreptul casei ei,  am parcat masina si dupa am coborat eu primul pentru a ma duce sa ii deschid eu portiera.

Am ajutat-o sa coboare si si-a scos cheile. A deschis usa si ma poftit inauntru.

S-a dus sus pentru a se schimba. Eu m-am dus sa vad daca am niste haine de schimb in porbagaj.

Din perspectiva Angelei:

Am intrat in camera mea , directia fiind spre baie... Mi-am facut dus si am mers spre garderoba.

Am cautat cateva minute tinuta potrivita pana am vazut ceva care mia atras atentia.

Mi-am luat un maieu alb  pana deasupra buricului, lasandu-mi apetisantul abdomen la vedere si niste colanti negri care imi scoteau formele in evidenta.

Mi-am ales lenjerie de culoare mova la fel si sutienul.

Faimoasa mea geaca de piele neagra cu tinte si tenesi  mei negri.

Am mers jos surprinzandul pe Harry fara tricou , am stat putin sa il admir dar se pare ca am fost prinsa.

-Iti place ce vezi?

- Ce pot sa zic!

Si-a pus tricoul stramt alb si ginsi lui albastri stramti cu tur.

-Apropo ma exciti cu maieul ala pe tine.(spune surazand Harry )

-Nu stiu cum sa il iau ca pe un compliment sau ca si o insulta?

-Ca pe un compliment

:))

-Mergem,  pentru ca daca mai stam mult aici lasam jocul si ajungi pe pat sub mine, goala!

Cand am auzit ce a spus am luat-o cu viteza lumini direct spre usa cu el pe urmele mele.

Am mers intr-un club acolo  fiind o gramada de barbati in calduri si beti.

Ne-am indreptat spre barman si am cerut 2 pahare de votcka.

Dupa terminarea lor a inceput adevaratul joc.

Un grup de baieti erau cu ochii pe mine si era tare ciudat.

-Vezi grupul ala de acolo?

-Da . Ce e cu el?

- Vreau sa te duci si sa faci ce ti-am spus cu tipul brunet!

-Aha ,ok!

Am mers pe langa si exact cand vreau sa ma opresc langa tipul acela el imi zice ceva.

- Incotro papusa?

- Pai ca,  sa vezi vroiam sa vin exact spre tine.

Nu a mai durat mult ca am sarit sa il sarut si mia raspuns,  i-am pus mainile pe abdomenul meu, vazandul pe Harry putin cam gelos dar zambea ..ciudat o_O

Am plecat de langa el spunand:

-Poate ne mai vedem

-Da poate.

M-am dus spre Harry.

-Acum e randul meu  .Dute la iubita aluia si fa-ti jocul... ( spun eu aratand spre cuplul amoros de vreo 18-20de ani )

-Wtf,  sti cum o sa scap?

-Cu cateva palme si cu buza sparta sigur!  ( spun eu razand ).

Il vad pe Harry facandu-si jocul cu fata aia si dupa primind o palma din partea ei.  E de mirare ca nu a primit mai mult  , decat o amarata de palma.

Vine spre mine cu zambetul pe buze si zice:

-Suntem la egalitate.  Deci trebuie sa te duci la tip si sa ii ceri sa faca sex cu tine!!!

- Ce in niciun caz!

-Trebuie daca nu sti ce patesti,  a si apropo daca pierzi nu mai mergem in vacanta.

-Nu fac chestia asta.

-Deci te dai batuta,  mi te predai mie?

- Da,  ce pot sa fac altceva? 

Oricum cu ala nu ma culc nici moarta!

-Deci vei fi a mea!

Spune el razand si sarind sa o sarute ea neavand ce face decat sa accepte si sa ii raspunda.

HEY  ...CE FACETI?
AM PUS IN SFARSIT NEXT-UL SPER SA VA PLACA,  DUPA MINE E DESTUL DE LUNG.
VA PWP SI SPOR LA CITIT: *:*:*:*

A vampire story [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum