Am luat testele si le-am aruncat direct la cosul de gunoi. Am luat-o la fuga spre bucatarie unde ramasese Harry de la inceput .
Angela :
-Harry am sa iti zic ceva !!! Sunt insarcinata ! :)))))
Harry :
- Wtf !
Harry ramasese uimit de ce a zis Angela , adica se astepta sa zica ca nu este inaarcinata , dar de fapt s-a intamplat exact invers . ( exact ce nu isi dorise ) nu stia cum sa reactioneze .
Angela s-a asezat pe un scaun din bucatarie , mai avea putin si lesina pe acolo .
Harry a mai stat cateva minute sa se gandeasca , ce o sa faca in momentul de fata . Pana ii veni o ideeie
Harry :
- Angela , o sa mergem azi la un doctor .
A mai stat pe ganduri si a zis sa o duca la doctorul cel mai bun .
Angela :
- Bine , Harry cum vrei tu !!!
Harry :
- Dute in camera si pregatestete in jumatate de ora plecam .
Angela a dat din cap ca , si cum a zis "Ok !" . S-a dus sus in camera ei , care acum arata ca si cum ar fi venit uraganul in camera si ar fi luat totul pe sus .
S-a imbracat cu niste pantaloni scurti negri si un maieu rosu care avea imaginea unui adevart drac pe el . Sia luat tenesi albi si a coborat jos , gasindul pe Harry exact ca la inceput .
Peste o ora si jumatate ( 16: 30 mai exact )
Ma chemat doctorul si pe mine si pe Harry si am intrat .
Harry si Angela :
- Buna 'seara !
Doctorul :
- Buna'seara ! Cu ce va pot ajuta !
Harry i-a zis doctorului daca poate vorbi cu el cateva minute . Au mers pe hol ...Si Harry i-a povestit despre toate cele intamplate . A zis ca e ok si ca o va consulta insa el va trebui sa astepte pe hol.
Doctorul a intrat inapoi in incapere si a consultat-o pe Angela , in timp ce Harry fierbea de nerabdare si de nervii ( ca a ramas singura cu doctorul , era umpik c-am gelos ).
Harry se gandea sa ia o mica gura de aer .
A iesit afara din incaperile si holul acela care mirosea a spirt si multe altele . A vazut o bruneta cu ochi verzi deschis , avea forme de invidiat .
Era imbracata intr-un tricou care avea decolteu destul de mare , si miste colanti , si pe deasupra un halat alb .
Ea se apropiase de el spunandui ceva dar el nu mai era atent era mai atras de decolteul ei decat de vorbele scoase din gura ei.
Ea sa apropiat putin mai mult de el vazand ca e atras de ceva . Si s-au sarutat.
Din perspectiva Angelei :
Am iesit din acele sali de spital si toate cele . Il tot cauta pe Harry pana a dat de el. Se saruta cu o tipa bruneta . In acel moment a luat-o la fuga cu lacrimi in ochii si cu Harry pe urmele ei .
Pana la urma Harry ii pierduse urma si o tot cauta , dar stia ca nu va mai da de ea ceva timp .
Dupa 2 ani ( de cand nu a mai vazut- o pe Angela )
Din perspectiva lui Harry :
Am cautat-o peste tot e clar ca nu mai aveam nicio sansa . M-am gandit sa imi refac viata dar cum sa fac asta cand gandul imi sta ca mai are si un copil cu mine .
Am facut cea mai vaga gresala atunci cand am pus ochii pe ea .
Din perspectiva Angelei :
Pana la urma m-am descurcat mi-am luat un apartament nu foarte mare dar destul pentru o persoana . Cum a putut sa faca asta stiind ca mai are si un copil , un copil cu mine .Nu imi vine sa cred . De fiecare data plang cand imi readuc aminte . Pana la urma am nascut fara Harry , fetita are 3 ani deja . Sper sa nu il mai reantalnesc in viata mea . Am uitat sa va spun dar m-am mutat in Anglia , dupa tot ce mia facut . Mi-am gasit prieteni noi aici pe care ma pot baza si deja m-am acomodat . La inceput mia fost greu cu banii dar am facut rost cu modalitatea mea . Mi-am luat si un loc de munca si o bona pentru fetita .
A trecut asa de mult timp imi amintesc atunci cand deabia ne-am intalnit si el nu prea stia nimic despre mine .
CITEȘTI
A vampire story [H.S.]
Fiksi PenggemarSPOR LA CITIT SPER SA VA PLACA POVESTEA O SA INCERC SA FAC CAT MAI MULTE CAPITOLE KISS :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*