HEY ! STIU CA NU AM MAI PUBLICAT MULT , DAR AZI AM INCERCAT SA POSTEZ SI AM REUSIT ( AM MULTA TREABA )
SPOR LA CITIT (COMM ... )
Harry nu a mai contrazis-o , in minte avea doar un gand ca ea e a lui pt totdeauna , au facut legatura . Ea nu prea stia de faza cu legatura dar na , s-a intamplat si acum e a lui .
Angela tot nu intelegea ce era faza cu paharele , sangele ,...
Harry fiind nervos a plecat din camera aceea si a lasat-o pe Angela acolo ( A inchis usa cu cheia ).
DUPA O SAPTAMANA
ANGELA :
Nu l-am mai vazut pe Harry de mult timp , cred ca s-a suparat asa de tare pe mine incat ar vrea sa ma omoare . Trimite de fiecare data o servitoare care imi aduce mancare ... Nu am mai iesit de mult de aici , imi este asa de dor de prietenii mei , cred ca pana si ei isi ac griji pentru mine . Ei bine nimeni nu stie prin ce trec , de fiecare data ascund tristetea si zambesc pentru a nu ii face pe ceilalti sa fie tristi sa sa puna intrebari stupide .
Era o dimineata frumoasa , am tras perdelele pt a se vedea mai bine soarele . S-a auzit un ciocanit in usa , apoi s-a deschis si a intrat servitoarea cu mancarea , apoi a plecat din camera fara a scoate un sunet . Cred ca Harry ia zis sa nu imi zic nimic sau ceva de genul asta.
Harry ma enerveaza la culme , nu il suport .
HARRY :
Angela ma enerveaza rau , dar o si iubesc in acelasi timp . Este o fata asa de frumoasa , este a mea pentru totdeauna . Nu am sa o las sa fuga din aceasta casa , sa o lase pustie . Fara ea cred ca as muri ... nu stiu , dar cred ca am luat-o razna cu aceasta fata . Cum pot sa spun ca o iubesc ??? ( IN MINTEA LUI HARRY )
Ma voi duce in camera ei sa vad ce mai face ....Sa ma distrez umpik cu ea ..
ANGELA :
Dintr-o data aud un batut puternic in usa , sa deschis si pe ea intra ..... cosmarul meu .
Harry a intrat in camera mea dupa atata timp se asteapta ca il voi ierta pentru tot ce mia facut .
Agela :
- Ce cauti aici ???
Harry :
- Neatza si tie !
Angela :
- Ce cauti aici ? ( A intrebat catre Harry furioasa )
Harry :
- Nimic am venit sa vad ce mai face printesa mea .Ce nu mai are voie omul sa viziteze oameni ?
Angela :
- Ba da , dar nu ma asteptam sa ma vizitezi tocmai pe mine in + eu te urasc si nu am uitat tot ce mi-ai facut atunci .
Harry iar s-a enervat si s-a apropiat de urechea mea .
Harry :
- Uita tot ce ti-am facut si hai sa petrecem in seara asta .Nu mai am chef de certuri ... Vreau sa te simt !
Angela:
- Te urasc .
In momentul ala Harry a luat-o in brate si a asezat-o dur pe patul moale . A sarutat-o pe gatul ei moale dupa i-a dat un sarut scurt pe buzele ei dulci si carnoase . Angela pur si simplu era speriata de cea ce o sa se intample .
Harry i-a dat trcoul jos si a sarutat-o pe abdomenul ei fin .
Harry :
- Recunoaste ca iti place ? Recunoaste ca ma vrei aproape de tine ?
Angela :
- Nu te vreau , te urasc si te voi ura toata viata mea .Lasa-ma in pace odata ! Ce nu poti sa intelegi ca nu te plac .
Harry :
- Ba ma placi dar nu sti cum sa o recunosti stiu asta ...
Angela :
- Ba nu sti nimic ...
Harry :
- Ba da ..
Angela :
- Nu te plac ... Imi e scarba de tine si de persoana ta .
Harry :
- Ai incredere in mine ?
Angela :
- Nu si nici nu voi avea , increderea mea este castigata cu greu , o stiai pe asta ???
Harry :
- Mhmmm , intepata imi c-am place ...
Angela :
- Lasa - ma !
Atunci Harry a lasat-o si a plecat din camera tipand la ea .
Harry :
- Bine daca ma urasti atat de mult , te voi lasa aici pana vei vrea sa fi atinsa in continu de mn ..
Harry plecase in camera lui , se gadea la ce i-a spus Angelei .
CITEȘTI
A vampire story [H.S.]
Hayran KurguSPOR LA CITIT SPER SA VA PLACA POVESTEA O SA INCERC SA FAC CAT MAI MULTE CAPITOLE KISS :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*