Din perspectiva lui Harry :
Harry nu stia ce sa mai faca. Daca s-a intampla ceva cu ea???
Harry se plimba prin camera in stanga si in drapta prin camera lui, se gandea la un plan.
Din perspectiva lui Kail :
- Te-am luat pt ca te plac, si pt ca nu rezist fara tn. Ma intelegi???
Angela :
- Nu are cum sa ma iubesti tu pe mn, sigur doar o spui asa , ca sa faci misto de mn.
Kail :
- Mai taci din gura sti asta dc negi lucrul asta...
Angela :
- Lasa...
Nici bine nu a apucat sa spuna ceva ca, ♥ Kail ♥ a intrerupt-o.
Kail :
- Te iubesc, te iubesc, te iubesc. si nimeni si nimic nu va schimba asta.
Angela :
- Ei bine eu nu prea simt aceiasi lucru pt tine.£♠£
Kail nu a mai spus numic, adica nici macar nu a ascultat-o el pur si simplu s-a uitat in ochii ei cu disperare. Nu a mai rezistat si a sarutat-o destul de dur.
Angela :
- Lasa-ma Kail!
Kail :
- Dc as face asta?
Angela :
- Pt ca ma ranesti, nu te plac, scurt si la obiect lasa-ma!!!
Kail :
- Crede-ma ca te si oblig sa ma iubesti pana se va intampla acea scanteie.
Angela :
- Dc ai face asta nu te plac, si in plus eu nu sunt asa diferita de orce alta fata.
Kail :
- Ba da ai ceva special pe care nu are toate fetele de la orce colt. Mie imi placi si nu imi pasa ca vei vrea sau nu sa imi fi alaturi in viata asta stupida si nemuritoare... Tu tot vei fi a mea si nimeni, si nimic nu va schimba asta.
Din perspectiva Angelei :
Nu il inteleg , Doamne, cum sa ma oblige sa il iuvesc. Adica pur si simplu iubirea nu se face ca si cum ai pocni din degete si ajungi sa iubesti pe cineva care nu l-ai mai iubit. In niciun caz nu ma va pune sa fac asta. Dar ma rog daca s-ar intampla ce rost ar mai avea viata mea, daca Harry nu mai e in ea, acum, ci imi e in ea.
Sentimentele mele sunt greu de castigat, dupa mine, dupa alti nu imi pasa ce parere si-au facut ei despre mn.
Kail este un tip super de treaba dar eu nu il iubesc. Singurul pe care il iubesc este Harry dar sigur ma inseala acum. Oare va veni ziua in care il voi vedea pe Harry???
CITEȘTI
A vampire story [H.S.]
FanfictionSPOR LA CITIT SPER SA VA PLACA POVESTEA O SA INCERC SA FAC CAT MAI MULTE CAPITOLE KISS :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*