WTF MA ACEPTAT

153 7 0
                                    

--Da am venit sa ma angajez ! Si ce ?

-A nimic doar ca nu te credeam pe tine in stare ca te ve angaja !

-Pfffffffff.....cred ca glumesti ...(ras batjocoritor )

-Urmeaza-ma !

L-am urmat pana ce am ajuns intr-un birou .

-Ia loc !

-Luam si fara sa imi zici tu ...spun eu asezandu-ma pe scaun , el facand la fel.

-Stai sa vad ce posturi mai sunt libere .

A deschis o agenda cautand prin ea pagina cu pagina . Pana sa oprit la una dintre el ..(Aleluia )

-Deci ?

-Pai singurul post este de a fi secretara mea .

-Ce ?...dar cum...cand ...lasa ...Acept !

-Ok vei incepe saptamana viitoare .

-Mhmmm...cum zici tu  .

-Bye !

-Pa secretara mea !

-Daca mai imi zici asa o singura data iti zbor creieri ....spun eu cu toti nervi la pamant .

-Nu esti sefa mea , eu sunt seful tau asa ca iti zic cum vreau eu .

-Haha am uitat sa rad ! 1. Putin imi pasa ca esti seful meu .

2.Bla - bla .

3.Nu voi acepta nici macar in vise sa imi spui asa .

-Mi se pare mie sau mi-ai recunoscut ca ma visezi ! (spuse el cu un ranjet pervers pe fata ).

-Yaccccc!  Eu pe tine mai degraba as visa un caine decat pe tine ....a si apropo stergeti zambetul ala pervers de pe fata .

-De ce nu iti place zambetul meu ???

-Pffff...greu de cap poti fi in unele momente !

-Eu sau tu ???

- Tu !!!

-Ba nu ,tu !

- Prostule !

- Vezi cum folosesti acel vocabular atat de decent ...pana la urma sunt seful tau , nu-i asa ???

-Cred ca deja sti raspunsul !

-Asa ziceam si eu !

-Bye !!!( spun eu nervoasa )

- Pa secretara mea !  ( spune el uitanduse la fundul meu si cu un ranjet de pervers pe fata )

Am trantit usa biroului cat de tare am putut eu . Nu mai puteam de nervi , in birou imi venea sa il strang de gat si sa il las acolo intr-o balta de sange , sasa nu as fi mers la inmormantarea lui decat pentru coliva .
SUNT ASA DE NERVOASA PE EL ..OFFFFFFFF!  o_O

Ajung acasa si ma trantesc in pat eram asa de obosita ..pfff..
Ma luat somnul doar in 5minute .

HEI STIU CA NU AM MAI POSTAT DE CEVA TIMP DAR NA AM FOST IN PERIOADA TEZELOR SI STITI SI VOI CUM E ...

VA PWP SI VA IUBESC ! :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*                   ;)

A vampire story [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum