VACANTA ♣

151 8 4
                                    

Am stat in biroul meu uitandu-ma la niste handikapate de harti din care nu intelege-am mai nimic.

Am stat toata ziua in biroul meu,  dar mirarea era cum de nu ma chemat Harry pana acum!

Mirare!Asta cred ca este cea mai norocoasa zi! :)))

M-am mai uitat inca cateva minute la ceas si am vazut ca era ora plecari.

Am mers pe holurile libere,  adica chiar era ciudat nu era nici un coleg sau colega de munca.

Ma uitam in stanga si in dreapta intrebatoare,  pana ce m-am lovit de cineva , nu stiu exact de cine.

Mia ridicat fata la nivelul sau si din cate vedeam era Harry.

-Maine sa te prrgatesti plecam!

-Ok,  dar am o intrebare de ce e asa liber??

-Pai ca , sa vezi le-am dat liber pana nr intoarcem.

-Aha. Pot pleca?

-Nup mai am ceva pentru tine!

-Mai exact ce iti poarta mintea domnule Styles.

DIN PERSPECTIVA LUI HARRY:

Ma-ma ma enerveaza la culme cand imi zice pe numele de familie, se pare ca am fost un prost ca am inselat-o cu aia... Adica pana la urma vad ca stie sa obtina ce vrea si stie sa atace barbatul pana ajunge la limita.

- Vi cu mine pana in birou???

-Ok, dar mai exact pentru ce trebuie sa vin?

-Nu mai pune intrebari si miscati fundul ala futabil si bombat in biroul meu.

Nu am mai scos nicio vorba,  pur si simplu am ramas muta.

Am mers in fata lui imaginandumi deja unde se uita si zambetul ala strengar si pervers pe fata lui.

Imi era putin frica recunosc... pentru ca nu stam ce il poarta gandul. A mai durat inca cateva minute pana am ajuns la biroul sau.

EU ca proasta inainte si elin spate... pffff.. desteapta mai esti Angela nu puteai tu sa ramai in spate trebuia tu repede sa o iei inainte. (MA certam cu constinta mea ) .

Am intrat si de indata am auzit usa inchizandu-se si niste maini fierfinti pe soldurile mele.  O rasuflare pe gatul meu si imediat mi se facuse pielea de gaina.

A vazut ce reactie am eu asupra lui si invers . Vazand ca incep sa ma inpotrivesc mia spus:

-Nu nega!  Corpul tau stie ce vrea!

-Lasa-ma,  te rog!

-Nu,  se vede dupa corpul si privirea ta ca nu vrei asta si vrei sa fiu cat mai aproape de tine,  sa te posed,  sa fi a mea!

Am tacut din gura stiind ca avea dreptate ...Dar tot nu vreau,  ma simt ciudat!

Ma simt incomod dar totusi si placut la el in brate.

Hey va pwp si va iubesc,  va multumesc pentru comentari si voturi. Si totusi sper si eu sa imi fac timp sa scriu ....pwp♥:*

A vampire story [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum