S-a culcat , mi se parea foarte ciudat dar ma voi razbuna pe el , ma voi preface ca sunt de partea lui si dupa o sa vada el , o sa simta si el exact ceea ce am simtit si eu .
M-am trezit inaintea lui si m-am dus sa fac un dus rapid . Am intrat in baie si am lasat fiecare picatura de apa sa se scurga pe pielea mea . Nu a durat mult pana am iesit din dus si m-am dus rapid catre dulap . Mi-am luat niste pantaloni scurti albastri si un maieu scurt gri . M-am imbracat cu ele si m-am dus pana in fata oglinzi , eram asa de alba ...
El avea foarte multe haine de fete , m-am mirat , am luat cateva haine de acolo , sper sa nu se supere.
Eram inca in fata oglinzi cu mainile pe fata mea alba , dintr-o data am simtit doua maini pe umeri mei .
ANGELA :
- Harry ....
Nici nu am apucat bine sa spun ceva ca el a luat-o pe dinainte . Mia dat parul pe spate si m-a muscat din acelasi loc ...
ANGELA :
- Harry , lasa-ma !
Imediat ce a auzit ce i-am spus , si-a retras coltii din gatul meu si mia zis :
HARRY :
- Angela te-am spus ca o data ce te-am muscat prima oara o sa fi a mea , si o sa fac ce vreau cu tine , pot chear sa te arunc la cosul de gunoi , dar as fi un idiot ca sa arunc o asemenea frumusete ca si tine !
ANGEA:
- Nu este adevarat , nu poti sa faci nimic cu mine pt ca nu iti detin , si nu scrie nicaieri .
HARRY :
- Ba da daca vrei ti-o si dovedesc !
ANGELA :
- Da i-a sa vad ce dovada ai ca sunt a ta pe veci !!!! ~_~
Harry a venit mai aproape de mine si si-a pus mana pe cele doua gauri de pe gatul meu , trecea incet cu varfurile degetelor pe ele si a spus :
HARRY :
-Uite aici dovada !
ANGELA :
- Asta nu e o dovada le putea face orcine .
HARRY :
- Ei bine , nu mai tu sti asta , dar te pot controla sa nu uiti asta .
In momentul ala Harry si-a facut ochii rosi si si-a indreptat spre mine .
HARRY :
- Apropiete mai mult ...
In momentul ala parca nu mai ma simte-am a fi eu ....
ANGELA :
- Ce dracu ! Lasa-ma !
HARRY :
- Vezi Angela ! Ce zice-ai sa te las , ei bine nu am de gand sa fac asta ! Te-am transformat dar tot pot sa ma hranesc cu sangele tau !
Am ajuns foarte aproape de Harry ... Pieptul meu era lipit de al lui ...Nu imi venea sa cred , daca eram eu , daca pute-am sa ma controlez pana acum i-as fi dat 14 miii de palme .
S-a apropiat foarte usor de fata mea si a zis :
HARRY :
- Uitate in ochii mei , Angela !
Eu ca o proasta a executat exact ce a zis , m-am uitat in acei ochi sangerii.
HARRY :
- De azi inainte ma vei asculta , nu vei iesi din cuvantul meu si vei fi a mea tot restul vietii tale .
ANGELA :
- Da , Harry.
Nu imi venea sa cred ce am zis ... Harry s-a apropiat cu degetele de parul meu , si la dat dupa ureche ... S-a apropiat incet de gatul meu si si-a infipt coltii in cele doua gauri care le facu-se acum cateva minute.
Harry ma strans tare in bratele sale in timp ce se hranea cu sangele meu. Mi-au dat lacrimile de durere , dintre care una singura s-a scurs pe orazul meu si apoi pe tricoul lui . Nu mai simte-am nimic , eram amortita.
HEY ! Scuzati-ma pentru greseli .... Spor la citit !
PARERI ( COMM )
PwP ! :*
CITEȘTI
A vampire story [H.S.]
FanfictionSPOR LA CITIT SPER SA VA PLACA POVESTEA O SA INCERC SA FAC CAT MAI MULTE CAPITOLE KISS :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*