PRIMA ZI DE SERVICIU :-[

197 10 4
                                    

Urmatoarea zi am primit un mesaj de la Harry in legatura cu ora la care trebuie sa merg sa imi arate imprejurimile de pe acolo .

Mesaj Harry :

Azi la ora 15:30 sa fi la mine in birou .

Am citit mesajul cu atentie si ma gandeam cat voi rezista pana imi voi da demisia .Am stat ganditoare cam jumatate de oara , m-am uitat la ceas si era 11:10 .

Am luat telefonul si am tastat :

Ok ! Voi fi acolo !!!

M-am ridicat din pat si am mers pana la bucatarie . Am deschis frigiderul si am luat cate ceva pentru  a manca .

Am mai stat cateva minute si am mers sa ma uit la televizor . L-am deschis si am butonat telecomanda .

Trecusera ceva ore de cand ma uitam la televizor asa ca m-am uitat la ceas si vazusem ca era 13:40.

   Am mers in camera mea unde mi-am pus directie spre baie .Mi-am facut un dus relaxant si am iesit . Am scos feonul din dulap si mi-am uscat parul , dupa ce l-am uscat l-am pus la loc . Am stat in fata dulapului pentru a ma gandi cu ce sa ma imbrac in prima zi a mea ...( LoL)

M-am decis sa imi iau o roche ca tot e cald afara . Era o rochita de culoarea pieli .

M-am dat cu purin rimel , tus si luciu de buze , putin parfum ...si "Gata " .

Mi-am luat geanta si m-am uitat pentru ultima data la ceas inainte de a plec ( 14:40)

Am mers pana am ajuns la firmă . Am intrebat de Harry si a zis ca mă asteapta .

Am mers cu liftul pana am ajuns la etajul respectiv .

Am mers in dreptul usii si am ciocanit ( drept respect ca daca nu intram pana acuma cu mascati peste el ).

Am auzit un scurt
"-  INTRA " din partea lui Harry

Am intrat si l-am vazut pe Harry pe scaunul din fata biroului .

"-Poti sa te asezi !"

Eu: "- Ok! "

M-am facut confortabila pe scaun si am inceput  conversatia :

El :  " - Dupa cate vad te-ai cam schimbat nu mai intarzi asa cum faceai in trecut "

Eu : "- Asta am zis si eu la inceput  , dar ce pot sa fac daca un idiot ca tine nu ma crede "

El: " Ai grija cum vorbesti ...Credema nu vrei sa sti ce am in minte din momentul in care ai intrat imbracata in rochea  asta !!! "

Eu : " - Aolo mie frica nu mai pot ...Credema mai bine taci tu decat sa ma apuce pe mine toti nervi si sa inceapa vocabularul frumos sa vorbeasca . Sasa am multe de spus , dar ma abtin "

El : " - Mhm ....Bineinteles tu ai multe de spus , dar eu am o lista intreaga  "

El : "- Deci vin-o sa iti arat biroul tau si dupa iti dau si de lucru "

Nici 2 secunde ca deja am ajuns la biroul meu . Era mai mic decat al lui ...el il avea mai spatios pe langa mine  .

Era dragut cat de cat .

M-ia dat   niste sa le aranjez si dupa a plecat lasanduma in liniste si pace ...acte tampite .

Desigur ca si eu aveam un ajutor care imi spunea de sediinte si atunci cand eram chemata de catre " sefu ' " 

A venit si ajutorul meu spunandu-mi ca am fost chemata in biroul sefului .

Am ascultat in tocmai si imediat dupa ce a oesit ajutorul meu am iesit si eu dupa 5 minute . Am batut la usa si am intrat .

- Mai chemat ???

- Da ! Adumi  o cafea !

- Vin imediat .

Am mers si am luat o cafea si am dus-o in biroul sau .Am pus-o pe birou aplecandu-ma si Harry fiind cu ochii pe tot corpul meu mai ales in decolteu .

Ii scapase un act de pe birou si ma rugat sa il dau .

L-am luat si i l-am dat Harry fiind in continuare cu ochii pe mine si pe corpul meu .

S- a ridicat venind aproape de mine  , era  foarte mic spatiul dintre mine si el .

Si-a pus mainile pe soldurile mele uitandu-se in ochii mei parca ganditor .

Eu : " Lasa - ma ! "

L-am impins dar nici 2 centimetri nu sa indepartat de mine ... A ramas in acelasi loc . S-a apropiat mai mult buzele lui atingandule pe  ale mele . M-am agitat , am dat cu pumni in pieptul lui . Pana s-a desprins din sarut .

A strigat  tare :
" De ce te opui stiu ca inca ma placi se vede dupa modul in care ma privesti !"

S-a apropiat eu dandu-ma in spate pna am ajns sa fiu lipita intre perete si Harry .Adat cu pumnul in perete si a incercat sa ma sarute iar , dar nu a putut caci am trecut pe langa el si fugind spre biroul meu  pentru ami lua geaca si  spunand :
" Esti obsedat mintal "

Nu pot spune ca nu mia placut dar tptusi nu il pot ierta atat de usor pentru tot ce mia facut !!!

Pe drum mi-am reamintit programul :

"El a spus inainte sa plec ca maine am program de la 7:30 la 20:40."

Nu pot spune ca nu mia placut dar totusi nu il voi ierta  pentru tot ce mi-a facut .

HEY CE FACETI ??? DUPA CATE AZI VAZUT MI-AM FACUT TIMP LIBER PENTRU VOI . AM LUAT VACANTA SI AM ZIS SA PROFIT DE CHESTIA ASTA PENTRU A CONTINUA CAPITOLELE ...STITI SI VOI CUM E SA FITI IN CLASA A 8-A ...( ~_~ ) VIN TOATE  EXAMENELE ...
VA PWP SI SPER SA VA PLACA SI ACEST NOU CAPITOL     (CARE DIN CATE ATI VAZUT ESTE MAI LUNG )   ;-)
:*:*:* :*:*:*:*:*:*:*:*  KISS  :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

A vampire story [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum