Povesta incepe asa :
Ma cheama Angela , am 15 ani si stau cu mama mea in New York ....tatal meu a disparut din viata mea ...nu stiu din ce cauza . Mama mea a apus ca el a plecat pe cand aveam eu 4 ani la Moscova cu amicul lui de servici (munca ) , ei bine de atunci nu l-am cautat de niciun fel ....Imi e asa dor de el de fiecare data cand imi reaminteste cineva de el incep sa plang.....:-X
Mama ma mutat la o scoala mult mai buna decat in cea care eram ...Ei bine nu prea stiu exact daca va fi bine , stiu doar ca acolo elevi nu prea barfesc si multe altele...
Ei bine maine voi avea prima zi de scoala ....
----- PRIMA ZI DE SCOALA ---
M-am trezit pe la ora 6 :45 si m-am pregatit pentru scoala .... Mi-am facut dus si am mers la dulap .....Am ales un tricou negru scris cu rosu " I love you " si niste colanti negri , tenesi mei rosi cu inimi negre si am terminat si cu tinuta ....Am luat rimelul si tusul si am terminat si cu machiajul...
Am pornit spre scoala ....Am trecut pe langa parcarea de langa scoala si am vazut o fata care a iesit dintr-o masina luxuasa si s-a apropiat de mine :
Ea :
-Hey ! cred ca tu esti colega mea noua ( de clasa ) nu-i asa?????
Eu :
- Da eu sunt apropo eu sunt Angela ...
Ea :
- Eu sunt Sara. Imi pare bine de cunostinta !
Eu :
- Si mie !
Ea :
- Cred ca o sa fim colege de clasa ...
Eu :
- Asa cred si eu ...Dar nu prea stiu scoala !!!!
Ea :
- Daca vrei iti fac un tur al scoli dupa ore...???
Eu:
-Ok !
Ea :
-Bine hai la ore ca mai sunt 3 minute si se suna.
Am intrat in scoala impreuna cu colega mea .Imediat ce am intrat privirile s-au intors spre mine ...Nu am bagat in seama , dar dupa ce am trecut de toti baieti se uitau dupa mine si au inceput sa fluiere...Sara se uita la mine in timp ce mergeam ...chiar nu intelegeam de ce ma fluierau baieti ....adica frate nu au mai vazut o fata , ciudata mai este si scoala asta ...
Eram aproape de o usa mare metalica ...era deschisa si am intrat impreuna cu colega mea Sara ...Acolo erau cativa baieti care se uitau la mine ciudat si fetele se uitau , dar cred ca erau invidioase pe mine si tot corpul meu ....niciun pas nu am reusit sa fac ca toti baieti se uitau la ......meu .M-am indreptat catre o banca libera , toate bancile erau ocupate asa ca nu am mai stat la discutii si m-am asezat de indata pe scaun....Eram pe randul de la fereastra si pe deasupra si ultima banca . Era bine ca nu stateam in banca cu cineva , asa ca ma c-am laud cu chestia asta (Duar in mintea mea )....
In sfarsit s-a sunat de ora ....
---PESTE 20 DE MINUTE ----
A aparut profesoara noastra de biologie si impreuna cu ea era si doamna diriginta ....
Diriginta :
- Buna-dimimeata copiii !!!
Noi :
-Buna-dimineata .....
CITEȘTI
A vampire story [H.S.]
FanfictionSPOR LA CITIT SPER SA VA PLACA POVESTEA O SA INCERC SA FAC CAT MAI MULTE CAPITOLE KISS :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*