NOUA CASA, NOUL STAPAN

234 11 0
                                    

Angela era dezlegata la maini dar la picioare era inca legata,  dupa a realizat ce prostie a facut. Ia dezlegat mainile si s-a oprit.

Angela  :

    - Hei si la picioare,  nu ma dezlegi????

Kail :

  - Te dezleg cu o singura conditie,  iti mai zic o conditie pentru ca nu ai mentionat.... Conditia pusa de mine suna c-am asa : Sa ma mai saruti o data si te dezleg si ne facem de cap...Sasa trebuie sa ma razbun..pe Harry.

Angela :

   - Ok cum zici tu numai dezleagama am zis ca fac orce nu mai trebuie sa pui conditi zimi si eu fac.... ok???

Kail :

   - Ok.... Hai saruta-ma!

Angela la sarutat dar nu ca o indragostita ci ca un dezgust.  Limba lui a inceput un joc cu limba ei.

Angela :

    - Gata acum dezleaga-ma !

Kail a dezlegat-o si dupa a lipit-o de un perete care era destul de rece pt Angela.  Kail ii tinea cu o singura mana, mainile ei micute deasupra capului.  A inceput sa o sarute pe gat si pe toata partile.... (Si in rest stiti ce urmeaza ca sa nu mai stau sa dau detali despre asa ceva si sa ma trezesc cu comentarii gen ,, scarbos,,  sau ceva de genu.)
DIN PERSPECTIVA LUI HARRY :

Am mers in camera Angelei cu cei 3 amici ai mei pt ai spune cu cine are dea face si toate lucrurile despre mn. Dar ce sa vezi am intrat pe usa camerei ei si am gasit geamul spart si dezastru prin camera a

ei.... erau toate sparte,  cred ca nimic nu mai era intreg...Cred ca dusmanul meu de moarte are dea face cu asta.Pun pariu!!!

Am cautat-o peste tot unde ar putea fi... Imi este asa dor de ea,  fara ea casa mea este goala,  nu mai e nimeni ca ea.Sigur acum ii e frica si dusmanul meu de moarte pune mana pe pielea ei catifelata.... Wtf  :(((((.

Am mai stat putin si m-am gandit unde s-ar putea ascunde...  Am trimis un angajat de-al meu si am facut mici certatari.

Nu am aflat cine stie ce... dar se afla intrun anumit hotel sau in ascunzatoarea lui.

Dar nu stiu unde s-ar ascunde necioplitul asta cu printesa mea.

Chiar daca ea e mai enervanta de obicei eu tot o  iubesc... Mi-am pus pata pe ea si punct!

De cand a intrat in casa mea nu pot sa dorm fara sa o vad pe ea inainte de culcare sau sa primesc un sarut de la ea...:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:****:**:*:*:*

DIN PERSPECTIVA LUI KAIL :

E asa frumoasa,  ma si mir de ce s-a indragostit de  ea.  Pt ca ea nu merita unul ca el,  ci merita unul ca mn, care sa ii ofere orce.

Kail :

   - Angela,  de azi inainte casa mea va fi si  casa ta..  Ai inteles???

Angela :

A dat din cap afirmativ dar Kail nu vroia sa vada doar un dat din cap ci vroia sa o auda cu urechile lui ca spune ,, da,,

Kail :

    - Nu te aud...

Angela :

   - Da am inteles,  Kail.

Kail :

- Sa nu imi mai spui asa imi spui stapane, pur si simplu.

A vampire story [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum